Oldalak

2009. július 2., csütörtök

Gyász

Talán a legrosszabb érzés a világon nem más,mint a gyász....
Gyász....az érzés amit megtapasztal mindenki.Mindegy,hogy gazdag vagy vagy szegény akkor is megtapasztalod.Van aki könnyebben viseli van aki nehezebben.
Van aki feldolgozza van aki nem és megbolondul vagy megöli magát.Rengeteg formája van.Emberenként változó.Mindenki máshogy éli meg.Mindenkinek más nyújt benne vigaszt.Van akinek a hit, van akinek a család barátok és van akinek az a tudat,hogy ismerhette az illetőt és örül annak amiket átélhetett vele és reménykedik,hogy már egy jobb helyen van...Én az utolsó kategóriába tartozok.
Személyes tapasztalatom is van és ahogy haladok előre az élet ösvényén arra ébredek rá,hogy egyre többen hallnak meg körülöttem:(
Petrik....Ő az akinek a hiányát sosem fogom feldolgozni...senki sem lehet olyan,mint ő volt.Az ilyen emberre mondják azt,hogy igaz barát.Ő sokmindent tudott amit én nem...Megmondta nekem mi fog történni ha ő egyszer úgy dönt, hogy nem akarja az életét folytatni.Amikor mesélte a gondolatait azt hittem csak bolondozik vagy rossz napja van hiszen az emberek nem szoktak józanul azon gondolkozni,hogy mi lesz a haláluk után.De ő már nem volt józan...elkeseredett volt :(Igaza lett mindenben.Zsoltival egymásra találtunk.És akkor az a rengeteg infó amit mondott nekem...Tudta milyen lesz az elkövetkező pár hónapom.Tudta amire én nem is gondoltam....A banda atomjaira hullott.Vége és tudom,hogy sosem éled majd újra.Mindenki megy amerre lát.A Jácint és a Peti megszívta.
A Jácint Franciaországba megy majd valami suliba.Ez az a hely ahova soha nem akarna menni de az anyukája mondta,hogy direkt küldi el ilyen helyre.A szülinap ajándékán is túl adnak.Eladják az új kocsiját,a 2 szintes házát Sopronban,a pécsi házát és a bankszámláját is korlátozzák,sőt a nyaralásának is búcsút mondhat. Még egy dobás és kitagadják.
A Peti sem járt jobban.Megy vissza Németországba ahol munka mellett dolgozhat. A fizetése felét a nagyijának kell adni lakbér címszó alatt.Be kell számolnia arról,hogy mire költ pénzt.Ja és a legfontosabb Igorka nem mehet vele a Mikihez kerül megőrzésre.Szintén egy dobás és kitagadják.A Gergő pedig Angliába költözik az Ancsival.Nem bírja már elviselni a Jácint hülyeségeit nem csodálom...Az Ancsi lerendezte a Jácintot egy kicsit.Az Ancsi a türelem bálványa még hangosan sem hallottam szólni soha.De amint megtudta a Jácint mit csinált a Gergővel felpofozta....Megérdemelte.A Barna és a Dév pedig családostól felköltözik Budapestre.Petrik te ezt is megmondtad....tudtad előre...Miért jutott eszembe pont most a gyász? Mert a nagynéném férje sajnos elhunyt egy balesetben....Nem volt köztünk igazán kapcsolat.Ha láttam köszöntem neki de ,mint ahogy mondani szokták a halottról vagy jót vagy semmit.
Nem szeretek gyász szertartásra járni sem temetésre...Érdekesek az ilyen események.Olyan emberek is siratják a halottat akiknek szinte semmi közös élményük nem volt vele.Talán csak más elhunyt szeretetükre gondolnak vagy azt akarják elérni,hogy a szomorú gyászoló szerepében tetszelegjenek? Nem tudom...Talán egy nap én is megértem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES