Oldalak

2009. július 3., péntek

Utálom a július 3.-át :(

Ennél a napnál sem kell szarabb,mivel ennél rosszabb nem lehet :(Egésznap vártam és vártam,hogy majd este jön Zsolti....Reggel már elkezdte intézni a dolgát,hogy estére velem legyen.Még azt is felhasználta,hogy ő a főfasz XDDe minden hiába való volt.Hiába volt,hogy sietett,hiába volt,hogy vártam.Nem jött....A világ omlott össze bennem.Hihetetlen,hogy hiába várok emberekre és dolgokra nekem nem jön össze amit akarok :(Pesten hatalmas eső volt és esőben 222 csomaggal nem lehet közlekedni.Még az időjárás is ellenünk van.És itt a bizonyos fontossági sorrend....Tudom mi van benne.Na de majd egy másik bejegyzésben írok erről is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES