Oldalak

2009. július 9., csütörtök

Hiányzott:(

Reggel korán keltem(már hatkor),mert Zsoltit lekísértem az állomásra mivel Budapestre kellett mennie üzleti ügyben.Ez az reggeli kelés nekem kicsit korai volt mivel hajnali kettőkor pihiztem le.Na de fel kellett kelni mivel a vonat nem vár ahogy a dal is megmondta haha
Lekísértem de a vonathoz menetel közepette is voltak vicces események.Elmentünk a kukások mellett és megszólaltak,hogy voltunk e a maratonon XD Csak,hogy értse mindenki Pécsnél most rock maraton van.Na még rockernek sem gondoltak úgy isten igazán de ez a nap is eljött XDHazafelé ismét a kukásokkal taliztam az egyik integetett meg helózott nekem.Na egy újabb komoly udvarló haha Úgy hiányzott nekem az én kis Bambikám amikor nem volt velem.Olyan rossz volt,hogy nem volt mellettem és hiába beszéltem vele telón akkor sem volt olyan,mintha velem lett volna. Jött a csodálatos T-mobile-os emberke aki végre a laptopomon megcsinálta a netet.Mindenkivel örömmel közlöm,hogy végre normális az msn-em.
Időközben a tv adást a régi szolgáltató lekapcsolta szóval nézhettem a kék képernyőt XD De a tv egyből megjavult amint Zsolti hazaért és hozzá nyúlt XDEltelt az idő addig amíg nem volt velem és olyan jó volt,hogy mehettem elé a vonathoz.Úgy örültem,hogy ismét átölelhetem.Hazafelé beugrottunk az éjjel nappaliba és vettünk minden féle nasit meg piát szóval eljött a kánaán haha

2 megjegyzés:

  1. azt a süket formádat Adél! ott ültünk a vonaton és integettnk meg kopogtunk neked h figyelj oda..de te csak mentél :D ez reggel volt..mi mentünk kaposvárra te meg ott sétálgattál :)
    csingostar

    VálaszTörlés
  2. XD jaj bocsi,tényleg nagyon süket és vak vagyok amikor valamerre megyek ki sem látok a fejemből,mégegyszer bocsika.

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES