Oldalak

2009. július 18., szombat

Pofára esel?!?

Nem értem.Az élet olyan fura egyveleg amit talán sosem fogok megérteni.Mindig akkor történnek váratlan és rossz dolgok amikor nagyon nem kellene....Micsoda véletlen,vagy talán nem is az?!? Én nem hiszek a véletlenben minden okkal történik.
Reggel korán keltünk és vettünk az Alíznak 2 hörit.Nem mondom már az oda vezető útban is úgy elfáradtam.Elég sokáig tartott amire mindent összeszedtünk.Az állatokat,az akváriumot,az almot,a házikót,a szénát,a kaját,a gömböt....szóval ami kelhet nekik.

Olyan büszke voltam Zsoltira mivel az akváriumba voltak belepakolva a dolgok és ő cipelte:) Nem kell azt hinni,hogy ilyen kis aranyhal akváriumról van szó.50 litereset vettünk.

A mai világban tök olcsó bármilyen állatot venni XD Amire összeszed az ember mindent addigra a számláló 12 000-et mutat.Szép összeg...

Hazaértünk berendeztük a kis kuckójukat és szabadjára engedtem őket.Olyan cukik,nem harapnak:)
Voltunk nézelődni a városba.Zsolti valami ruhát akart venni.Pólót meg nacit.De sehol sem találtunk olyant amire gondolt szóval hiába gyalogoltam a melegben egy órát XD
A meleg megviselt kicsit ezért mondtuk a Nóriéknak,hogy az előzőleg megbeszélt 2 órás talit(mi mentünk volna értük),nem e lehet lemondani vagy úgy megoldani,hogy elsétáljanak hozzánk.Nem lehetett de mivel nagyon akartam,hogy az Alíz lássa a höriket elmentünk értük.

Az Alíz sejtette,hogy mit is kap de meglepődött és nagyon örült nekik.A két hörik neve Bambi és Pimpőke lett.Mielőtt el nem felejtem az egyiket én Radarnak becézem,mert olyan fülei vannak,mint egy denevérnek XD
A hazafelé vezető út közbe ismét elkezdödött egy hatalmas vihar.Az egyik kerszteződésnél állva szó szerint madnem a kocsi alá fújt a szél.

Alighogy hazaértünk el is kezdődött a pusztítás.Akkor a morajlás hallatszott amilyent még életemben nem hallottam.Zsolti épp kint volt cigizni és azt hittem talán valami baj történt vele.Fogtam magam és ki is rohantam hozzá de nem volt semmi baja.Kicsit később bejöttem ő pedig elment megnézni,hogy minek is volt ilyen hangja.Az egyik villám az Árkádba a másik pedig a tv toronyba csapott....Ez a bolondos meg elment nézelődni minden nélkül se esernyő se semmi.Úgy elázott :( Adtam neki törcsit:)
A gyerekek megnézték a Cincin lovagot.Egész jó film a végén még majdnem be is sírtam XD Hiába ez az én formám.
Kiderült amíg mi elvoltunk a gyerekekért addig anyum beszélt a szebényiekkel.A Csaba valamit ismét nagyon félre értelmezett.Azt mondta én kiröhögtem amikor itt volt és találkozott Zsoltival.
Erről szó sincs.Nem tettem ilyent.Azon mosolyogtam,hogy ismét találkoznak pedig nem szeretik egymást.Nem azon amire ő gondolt....Meg az volt a téma miért azt várom,hogy a szebényiek hívjanak miért nem én....

Sajnálom én ebbe belefáradtam a fejem is megfájt nem szeretnék több ilyen félreértést,nagyon nem.Remélem tényleg nem lesz több ilyen,mert nem bírom idegileg.Lehet,hogy ők sem.Akkor sajnálom és bocsánat de ez az én életem ha elkúrom így jártam elég sokáig hagytam,hogy mások döntsenek helyettem és többet nem hagyom.
Előkerült a Hornyák.Az egyik képemhez a következő kommentet írta:
EZEN A KÉPEN TÉLLEG JÓL NÉZ KI EZ A CSAJ DE A MÁSIKON(ELSŐN)EGYÁLTALÁN NEMNEM IS ILLETEK ÖSSZE

Erre a kedves ismerősöm Adél ezt válaszolta:
kussoljmár.XD tökre szép és eléggé összeillenek ;)széppár.(Y) és még jo sokáig:)csók nektek

Én pedig ezt:
Kedves Viki.Köszi a primitív megnyilvánulást de nem lepődtem meg,mert mit is várhatnánk tőled.Én nem fogok nekiállni oltogatni senkit de biztos megvan annak az oka,hogy Zsolti az én párom nem a tiéd.Ne menjünk bele abba ki szép és ki nem.Csak,hogy jobban érezd magad nem gondolom magamról azt,hogy szép vagyok max.annyi,hogy tudom jó alakom van és modellkedhetnék.Te hány ilyen ajánlatot kaptál? Ja értem,egyet sem....Akkor nem értem miről vitázunk.Én nem háborúztam veled egy percet sem és nem is fogok ahogy nem is mondom meg milyen vagy egy képen.Részemről ennyi.És még én vagyok a növérkéd?!? Kössz nem, van hugom aki nem egy ilyen álnok csaj.Adél neked pedig köszönöm.Mi Adélok tartsunk össze.
Annyira komoly...Miért kell bántani?!? Érti valaki? Nem is értem ezt az egészet.Én vagyok az a lány aki fél évente egyszer mondja azt,hogy de jól nézek ki.Nem tartom magam szépnek,csak az alakom jó azt slussz.És nem értem miért kell engem fikáznia egy olyan lánynak aki az életében nem lesz még a közelemben sem.Mielőtt valaki lehurrog nem vagyok egoista de azok akik engem ismernek meg őt is érdekes állásponton vannak.Velem akartak talizni és esetleg járni is de ha őt meglátják sírva menekülnek.Ráadásul igazi IQ nindzsa írni sem tud.

Kedves egy teremtés úgy hív,hogy növérkém erre múltkor ír Zsoltinak msn-en,hogy "egy undorító mocskos csúnya kurva vagyok".Vikike,ez itt a te jellemzésed nem az enyém.So sorry....Tudod nem vagyok undorító sem csúnya(tudod a visszajelzések),nem vagyok mocskos(mert rendszeresen látogatom a fürdőszobát öhöm,öhöm) és nem vagyok kurva(tudod nekem feltűnik ha seggbe basznak de neked már nem....) haha Meg bocsi de csöppet okosabb vagyok,mint te.Ha segbe kúrnak nem hiszem azt,hogy attól terhes lehetek vagy attól ha leszopatnak de szólj csak és elmondom miből lesz a baba XD
Ja a napokban ismét írt Zsoltinak,hogy így meg úgy,meg kurvára nem illünk össze.Zsoltinak beadta a mesét,hogy nem ő volt,valaki más,mert feltörték az msnjét...Ő lehet elhitte de én nem szóval kezdhet spórolni koporsóra,mert amint Pesten járok megkeresem és a hajánál fogva a fejét nyakig a sloziba fogom mártogatni és úgy megverem,hogy a korházba kerül ha szerencséje van,ha nem akkor a temetőbe.
Kisanyám le lehet állni,mert tudom hol laksz és egy szavamba kerül és még a szart is kiverik belőled vagy elcsap egy kocsi!

Kedves "barátnőm" Hornyák XD

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem igen tudom, ki ez a csaj (s talán szerencse, hogy nem ismerem)!
    Az jó, hogy nem törődsz vele, hogy nem érdekel , hogy mit mond! Ejtsd le magasról! De az a fő, hogy ne sülyedj az ő szintjére; itt arra gondolok, hogy megveretnéd (vagy te magadXD), hidd el, nem érné meg! Inkább vágj vissza neki sms-ben, msn-en! (bár lehet, hogy azt se fogná felXD!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi az elmés megjegyzést.
    Nem fogok a szintjére süllyedni csak nagyon idegesített a csaj.

    Válaszolnák neki sms-ben vagy msn-en de jól látod nem fogná fel mit is írok XD

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES