Oldalak

2009. július 7., kedd

Komoly kirohanás

Olyan fura volt az egész,minden....sosem hittem volna..de mégis a jót látom belőle.Akik ismernek tudják,hogy alapjáraton egy érdekes és kiszámíthatatlan ember vagyok.Nem keresem a konfliktust,ha beszólnak akkor is inkább meghúzom magam....Hajlamos vagyok arra,hogy nem mondom el egyből ha valami bánt hanem csak nyelek és nyelek majd jön egy óriási kirohanás amit jobb ha senki sem tapasztal meg.Olyankor még magamtól is megijedek.Este egy ilyen "csodálatos" kirohanásnak lehettek tanúi az emberek.Egyszerűen nem tudtam már elviselni azt hittem a fejem szétverem a szekrénybe csak,hogy csituljon a fájdalmam.Kibuktam dolgokon amik részben jogosak voltak részben viszont nem gondoltam bele mi és miért van.Mi is volt a bajom??
Oké...elmesélem bár nem tudom,hogy megérti e majd valaki mivel szerintem ezt tapasztalni kell nem lehet igazán átadni írás által.Egy nap alatt Ica tuti,hogy 10szer felhívja Zsoltit.Ez még nem is lenne baj hiszen Vivi miatt beszéljenek meg régóta ismerik egymást természetes,hogy beszélnek egymással és ez így van jól.De amikor már azt vettem észre,hogy már szinte szarni sem lehet teló csörgés nélkül akkor azt kicsit erősnek találtam.Tudom most ez egy erős példa volt de tényleg ennyire elfajultak a dolgok.Már olyanokért telefonált,hogy:Zsolti mit csinál,vannak e Pécsen is szúnyogok,mi lesz este a tv-ben,Tonyó miatt,mit fözzön....szóval szerintem túlzásba vitte.
Tudom vannak akik szeretnek telózni és a telefonon élik az életüket.Minden embernek szíve joga ezt eldönteni de mindennek van egy határa....
Ahhoz,hogy a vitáig eljussak kellett egy ominózus mondat is ami meg maradt az emlékezetemben.Zsolti kiment cigizni én pedig kikísértem előtte telefonált nekem Ica,hogy mondjam meg Zsoltinak,hogy írja ki neki egy CD-re a High School Musical zenéjét(micsoda fontos hívás ismét....).Zsolti megjegyezte,hogy sohasem hitte volna,hogy a feleség gyakorlatilag a férje szeretőjét fel meri hívni:'( Utána helyesbítette,hogy a volt férjét kereste de azért értettem a kis elszólást....Az lennék egy szerető?? Mert én nem tartom annak magam.Nem tettem tönkre senkinek sem a házasságát sőt amikor már gondok voltak köztük még nem is ismertem Zsoltit.Abban,hogy ők nem jönnek ki egymással én ártatlan vagyok.Annyi bűnöm van,hogy nem érdekelt,hogy egy gyakorlatilag nős férfit szeretek akinek van egy kislánya.Semmi más nincs amit hibának lehet felróni nekem.Azt a szót,hogy gyakorlatilag házas fontosnak tartom mivel váló félben van.Nem fogom most azt mondani,hogy én vagyok az oka annak,hogy elválik de részem van benne.Zsoltitól fájt azt a bizonyos szót megkapnom....Tőle nem vártam.De tudom nem bántásból mondta....de akkor is mélyen meg maradt bennem az az egy szó:(És akkor jött a sok teló és az is,hogy már a postánál a padon sem ülhetek hívás nélkül.Ez nekem éppen elég volt ahhoz,hogy vitázzak.
Megmondtam Zsoltinak,hogy elegem van a sok hívásból,abból,hogy minden szarért csörög a telefon nincs egy perc nyugalom sem....Olyan ideges voltam,hogy olyanokat is a fejéhez vágtam amiket nem kellett volna.Azt mondtam,hogy egyszer majd a kis Tomi bele akar nyúlni a konektorba és megcsörren a teló meglátja,hogy Ica az és odaszól majd a gyereknek,hogy várj egy percet apu telefonál...a gyereket majd agyonbassza az áram de ők akkor is beszéljenek majd nyugodtan....Felemlegettem a múltját.Mindig a Hornyákkal szoktam cseszegetni de most elhangzott tőlem az a mondta,hogy nem tehetek róla,hogy űvel fával baszott és ennek megvannak a következményei....tudom ez nagyon erős volt és amint kimondtam megbántam.
Zsolti nem hallgatta ezt tovább fogta magát és kiült a ház elé cigizni én pedig loholtam utána.Mondta,hogy nem akarja megvárni,hogy a kapcsolatunk elfajuljon oda,hogy minden nap egy ilyen vita legyen és megbántottam a múltjával hiszen nagyon erős volt a kijelentésem amit mondtam.Elismerte,hogy volt jó pár nő az életében de megbántottam.Azt mondta ha a kapcsolatunk alatt történt dolgot vágok a fejéhez azt megérti és elismeri a hibáit de ami előttem volt azon nem tud változtatni hiába is akarna.Azt mondta elmegy és akkor nem lesz több vita meg semmi.
Azt hittem a szívem szakad meg de sikerült meggyőznöm,hogy jó leszek és sajnálom amit mondtam és elfogadom ha Ica sokszor keresi ő pedig felveszi hiszen nem tudhatja mikor jön a hívás a gyerek miatt nem pl. a szúnyogok miatt...Mondtam neki,hogy tudom,hogy jó apa és jó apja lenne Tominak is(ja csak,hogy értsétek majd ha lesz egy fiúnk akkor Tomi lesz:) )Jaj de jó lesz amikor lesz majd egy kis Emoboyocskánk XD Tutira totál idióta lesz abgyerek(anyai és apai részről is haha) ugyanakkor művelt lesz és okos(ez nagyobb részben Zsolt érdeme lesz) ja meg majd a csajok szétszedik haha,meg mehet majd AFC Tomival koncira és a 2 Tomi csajozik majd 1000-el.Ő lesz az AFC 5.tagja az új generáció haha,zeneileg totál kifinomult emo gyerek lesz XDVégülis megbeszéltük a vitás témákat és minden a legnagyobb rendben van.
Azt kellene mondanom,hogy nagyon bánom,hogy ordibáltam...de ezt nem mondom mivel a veszekedés után este(nem kell rosszra gondolni XD de mi este pihikor szoktunk komolyabb témákat megbeszélni).A vitánk óta minden más lett.Jobb lett minden.Én is átgondoltam mindent és ő is máshogy áll a dologhoz:) Ha esetleg ezt olvassa Ica akkor szeretném ha tudná,hogy semmi de semmi bajom nincs vele csak ingerültebb voltam a kelleténél.Nem várhatom el,hogy mondjuk legjobb barátnők legyünk de szerintem egy jó kapcsolat kialakítható nem akarok ellnségeskedni.

6 megjegyzés:

  1. Ezt az üzit ahhoz a bejegyzéshez írta valaki ami ennek a helyén volt kb. 15 percet.Mivel azt a bejegyzést átírtam és kiegészítettem ide bemásolom a kapott kommentet.

    Névtelen írta...
    szerető?! nem akarsz szerető lenni, pedig az vagy és az is leszel. hogy miért. azért mert minden helyzetben egy szereplő vagy te is és mindenki más is, amikor az iskola padban ülsz akkor te egy tanuló vagy, amikor éppen kiselőadást tartasz akkor előadó és nem tanuló, amikor az otthoni munkákat végzed akkor házi asszony vagy, amikor a barátod mellett sétálsz akkor barátnő, amikor a téren vagy kocsmában a haverjaiddal lógsz akkor haver, ha egy baráttal msn ezel akkor barát és amikor az ágyban szexelsz akkor szerető. ezt nem csak rád, hanem mindenkire igaz, mindenkinek vannak szerepei mert mindenki másképpen viselkedik különböző helyzetekben (nem viselkedhetsz az iskolapadban úgy mint az ágyban :) vicces lenne)
    másrészt... férj és gyereke van. sajnálom, de nem hiszem, hogy ez a kapcsolat egy kapcsolat lenne, hanem inkább csak saját magának a felejtés eszköze a fiatalság újra megélésének az eszköze vagy, neked jelentet ő többet. de mi az igaz szerelem? te tudod neki biztosítani az igazit?! úgy hogy te is boldog legyél? ideig óráig talán, de nem csak a korkülönbség a gond itt hanem az életfelfogás, azaz az hogy az életetek szakaszában, teljesen más szakaszban vagytok és más életet éltek.

    VálaszTörlés
  2. Egy érdekes és mély tartalommal rendelkező megjegyzést kaptam.Összeségében tetszik a gondolat menet....

    Igen szerepeket vállal az ember minden helyzetbe és mindig más szerepet és nem lehet ezeket felcserélni,tudom jól:)

    Igen férj és gyereke van de mindennek meg van a magyarázata de most nem fogom senkinek sem védeni Zsoltit hiszen rengeteg olyan ember van aki egy házasság után találja meg igazán azt akire szüksége van.

    Lehet igazad van és felejt melletem.Felejti ami volt.Ebben nincs is semmi rossz hiszen nem akarom,hogy az emlékeiben éljen.

    A fiatalságának újraélése?? Hm.Ismét egy érdekes és elgondolkoztató gondolat.Ő nem a nagyapám korban még apám se...De nem értem miért baj ha fiatalabbnak érezheti magát mellettem.Nagypapám és a neje között 20 év a korkülömbség és már kb. 30 éve együtt vannak és remekül kijönnek egymással és náluk a korkülömbség csak előny.Tudom vannak ellnpéldák is szép számmal.

    Mi az igaz szerelem? Ez az élet egyik legnehezebb és legmegválaszolhatatlanabb kérdése.Úgy érzem,hogy ő az igazi nekem ő pedig azt,hogy én vagyok neki.Az ember az életének bizonyos szakaszaiban ezt az érzést érzi vagy feltételezi valaki iránt.Az én véleményem az,hogy ha valaki az érzéseihez jó embert talál akkor ez örökre fenttartható is marad.

    Igen,úgy érzem én tudom neki azt nyújtani amire szüksége van de ezt tőle kellene kérdezni.Gondolom van valai oka annak,hogy pont velem van nem pedig mással.

    Úgy érzem miközben ő is boldog,hogy én is az vagyok.De ezt látják itthon is hiszen hihetetlen mennyivel pozitívabb vagyok amikor ő velem van.

    Ideig óráig? Lehet,nem mondhatom azt,hogy nem de megteszünk mindent azért,hogy minnél tovább tartson.

    Korkülömbség??Mit tudsz mennyivel idősebb?? Mert nem 20 meg 30 évvel XD

    Életfelfogásban nagyon hasonlítunk és tudom,hogy más életszakaszban vagyunk de ebben épp ez a jó.Sokat tanulok tőle ő pedig tőlem.Jó ha 2 külön generáció találkozik és taníthatják a másiknak amit ők tudnak a másik pedig nem vagy csak hiányossan.

    Nem hiszem,hogy más életet élünk hiszen velem él és közös az életünk.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nem 18 éves és balesete se volt de te ezt, hogy nem veszed észre?Hamis személyit nem nehéz szerezni. Jó még a kora legyen 18, amit kötve hiszek:)))Engem ez a baleset idegesít nem tudom minek kell ezt hazudni, hogy amiatt olyan a feje amilyen mert neki volt plasztikai műtét stb.Az meg tuti, hogy amiket feltett képeket, hogy ő régen milyen volt az nem ő. Ezzel szédít, hogy mekkora jó pasi volt de most már csak a lelkével hódít mert egy baleset tönkre tette az arcát.

    Char

    VálaszTörlés
  4. Kedves Char.

    A kor csak egy szám amivel nem szoktam foglalkozni hiszen van 14 éves barátom és 30 fölötti barátom is.

    Ha nem ő van a képeken akkor ki?? Mert szeretném ha valaki megmondaná nekem akkor ki az a fiú,mert akkor én is szeretném tudni és megismerni :)

    Annyira szerintem senki sem ajas,hogy kitaláljon egy sztorit ilyen balesetről de nem akarok bizonygatni itt senkinek.

    Nem tudom neked miért számít,hogy 18,25,38 esteleg 56 éves e hiszen nem ismered és nem élsz vele.

    Nincs hamis személyije hiszen láttam sőt együtt voltunk egy napja az okmányirodába és az szerepel a szemyélyijében amit én is tudok:)

    Avval pedig nem hiszem,hogy csajozni lehet ha előadod,hogy baleseted volt és azért lettél más.Ezzel esetleg a lányokból sajnálatot és haverságot lehet kiváltani nem pedig szerelmet:)

    VálaszTörlés
  5. Szia Adél!

    Szerintem meg pont ezzel lehet neten csajozni téged is magába bolondított és te is csak később láttad az igazi arcát ez a blogodból derül ki. Emiatt nem fordultál el tőle pedig megtehetted volna de akkor már magát az embert szeretted, ami nem baj. Szerintem nem ő van azokon a képeken mert még a vonások sincsenek meg, ami azért nem tűnik el teljesen na mindegy te dolgod én csak a véleményemet írtam le. Meg azokon a képeken csak egyedül van láttál már olyan képét ahol mással van lefényképezve buliba vagy városba vagy bárhol?!Vagy ismersz olyan embert aki az állítólagos baleset előtt ismerte?Meg van egy kép amin valószínűleg valamelyik családtagja van, egy rövid fekete hajú nő egy pasival meg talán a gyerek is ott van de ebben nem vagyok most biztos a nő tökre úgy néz ki vagyis a vonásai mint a zsoltié ha zsoltit műtötték volna akkor nem kellene hasonlítania arra
    nőre pont a műtét miatt.Na jó nem fárasztalak de ezek azért érdekes dolgok.

    Char

    VálaszTörlés
  6. Megértem Char ha kételkdsz hiszen a mai világban semmiben sem lehet szinte biztos az ember.

    Lehet,hogy igazad van abba,hogy lehet ezzel a "mesével" csajozni de szerintem ebből inkább csak baja származhat annak aki ilyen mesét talál ki.Hiszen a csajok belebolondulnak egy édes emoboyba és amikor kiderül,hogy volt a baleset és a fiú már nem olyan akkor megkapja,hogy egy szemét aljas gerinctelen,hogy ilyent talál ki.És ezzel csak salyát magának okozna fájdalmat.100 lányból talán 1 fogadná el így a dolgokat...vagy kevesebb.De ez az én véleményem.

    Igen a régi énjéről tudtam 2 hónapig de már akkor is a belső tulajdonságait szerettem nem a külselyét.Amikor megtudtam most milyen csak sajnáltam ami történt vele de nem gondoltam arra egy percet sem,hogy ne beszéljek vele többet e miatt.

    Igen láttam olyan képet ahol másokkal van lefényképezve.

    Ismerek olyan embert aki ismerte a balesete elött?? Igen ismerek:)

    Nem tudom milyen képről beszélsz de ha gondolod vegyél fel msn-re és ott beszélgethetünk nem csak erről hanem bármiről.

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES