Oldalak

2009. július 28., kedd

Még ilyen se volt

Nem is emlékszem olyan esetre amikor így,mint most a délelőtt folyamán írtam volna nektek:) De hiába most itt az ihlet,a mondanivaló és nem akarom elfelejteni szóval csapjunk a lovak közé.

Írtam egy bejegyzést Timiről.Ez alatt helyezkedik el de ezt mindenki látja XD Timi írt hozzá kommentet amire én nagy örömmel válaszoltam.Kiderült nem minden úgy van ahogy én tudom.
1.A honlapja már régebb óta létezik
2.Nem csak Zsoltinak vette fel a telefont

Fontosnak láttam ezt megosztani veletek,mert nem szoktam a blogomba hazug illetve téves információkat közölni.

Szóval bocsi Timi a tévedésért.

Reggel arra ébredtem,hogy a TV adás behalt....Remek,lefagyott a kép.Igen megvan ezek szerint "Az apa kezdődik"-es TV-nek is a hátránya.Hívtuk a T-mobile-t majd csak megoldják.

Csak én vettem észre?!?Szerintem igaz,hogy a világ fejlődik,mindig feltűnik valami új,valami modernebb termék de ez nem feltétlen jó.

Hiszen minél modernebb valami annál bonyolultabb lesz ha elromlik megszerelni vagy tartozékot kapni hozzá....

Ha elromlik egy plazma TV nem hiszem,hogy abban a vékonyka szerkezetben lehetne bármilyen tartozékot is cserélni.Szerintem javítás helyett megy a kukába ilyenkor.

Egy kis személyes sztori azzal kapcsolatban,hogy nem mindig a legújabb a legjobb.

A blogomat egy laptopról írom nektek.Ez az szerkezet már 3 éves a gyártó Packard Bell.Anno a Photo Hall-ban vásároltam 250 000 Ft-ért.

Azt hiszem ez az összeg még a mai nap is ér valamit nem,hogy anno....

Miért vettem ilyen drága készüléket?Mert azt mondták,hogy jó termék,nem lesz vele semmi baj illetve a külseje nagyon megnyerő volt számomra.

A laptopra pedig azért volt szükségem,mert a suliban tanultam gépírni azaz a 10 ujjas vakírást.Ha valaki nem tudná ez mit takar azt jelenti,hogy tudok úgy gépeleni,mind a 10 ujjammal,hogy nem nézek a billentyűzetre.Na ennek a gyakorlásához vettem anno ezt a szerkezetet,mert az ez előtt lévő számítógépem nem üzemelt....

Azt hinné az ember egy ilyen szerkezethez adnak Windows telepítőt meg sok-sok extrát.Hát nem..

Negyed év elteltével elszállt róla az XP és mint lenni szokott senki sem adott egy nyamvadt telepítőt de azóta már volt szervizben meg stb.stb.

Amikor a gép elkezdett vacakolni bevittem a Photo Hallba,hogy javítsák meg hiszen 2 év garancia van rá...Mi történt? Semmi,szinte szembe röhögtek és én éreztem magam hülyének.

Azt mondták nem a gépnek van baja hanem a szoftvernek oldjam meg...

Az én gépemmel ellentétes példa Zsoltié.

Van neki egy IBM laptopja amit azt hiszem 25 000-ért szerzett.Neki az ég egy adta világon semmi baja pedig az ára töredéke az én gépemnek az enyém pedig sokszor baszakodott....

Kedves emberek itt a példa arra,hogy nem mindig a legújabb meg legdrágább dolgok a legjobbak

Valaki segít nekem? Egyszerűen hiába akarom megnézni a Volán adatlapját,hogy mennyibe kerül Pécsről Harkányba a buszjegy nem nyitja meg:( Segítség!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. http://www.volan.hu/dijszab/jegyar.pdf
    de gondolom már neked is bejött az oldal
    Hány km harkány tőletek?

    Char

    VálaszTörlés
  2. Köszi Char!

    De időközbe ezt az oldalt én is megtaláltam.Nagyon kedves vagy,hogy segítettél nekem.

    Puszi Adél alias AngelEmoStar

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES