Oldalak

2014. február 10., hétfő

Coli,még egyszer,utoljára

Lehet én képzelem be a dolgot de úgy érzem aktívan leráz,nem igazán tart igényt a személyemre. Az egész azért fura,mert utoljára még abban maradtunk,hogy még találkozunk. Ha az ország 2 külön pontján is vagyunk,a virtuális kommunikációt tarthatnánk,de ha nem,hát nem.

Nem tudom mit tettem,hogy olyan amilyen. Szerintem ki van fordulva magából,de ahogy más említette lehet én gondoltam másmilyennek. Lehet Asszonypajtás miatt parál... Valószínű,hogy a 9 hónapos gyerekemet és a kapcsolatomat nem fogom felrúgni,főleg nem olyanért aki 2 értelmes szóra nem méltat.

1 évig volt szerves része az életemnek,de sosem voltam barátnő,sem hasonló,én csak egy modern barát voltam. Ő nekem sokkal több volt,ha eddig nem tudta akkor most innen megtudja :) Neki is írtam,hogy nekem több kell,mint,hogy 2 hetente pár órát látom. Tudtam a játékszabályokat,erre számíthattam. Ha belepusztultam is a gondolatba de elkezdtem továbblépni,életem végéig nem erőltethettem a lehetetlent.

Számos bejegyzés szólt itt neki,talán sosem fogom megtudni,mit gondolt/gondol. De az élet ment/megy tovább.

Szép életet Coli!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES