Oldalak

2010. október 19., kedd

Ha te nem lennél....

Tegnap ismét sikerült bedepülnöm az estére ugyanis kicsit felbaszott idegileg ahogy Zsolti reagált az érdeklődésemre.

Megbeszéltük anno,hogy a kapcsolatot telefonon tartani fogjuk ugyanis vannak még itt cuccai,meg megígért nekem dolgokat,maradjunk annyiban,hogy anyagi vonzatúak illetve vannak még közös dolgaink. Felhívtam telón,hogy mizus vele,erre szinte rám baszta egyből...."Dolgom van majd ha leszel neten beszélünk". Én voltam neten de ő kurvára nem......úgy csinál,mintha ő tenne nekem szívességet pedig kurvára nem.

Kicsit unalmas,hogy rajtam keresik Pécsen,de nem csoda hiszen én éltem vele,nekem kellene tudni,hogy merre is van de az igazat megvallva azon kívül,hogy tuti Budapesten valamerre én magam sem tudok többet....

Kedves Zsolti,nem tudom olvasod e amit írok de:
Nem ebben egyeztünk meg és csöppet dühít,hogy átbaszod a fejemet folyamatban. Csütörtökön nem tudtad a pénzt intézni,mert rosszul voltál,pénteken Editeztél,szombaton hajat festettél,vasárnap még mindig barátnőztél,hétfőn meg kórházban vagy,mert leukémiás vagy.....figyelj,akkor mond meg baszol az egészre,nem tartod amit ígértél de akkor szólj időben,mert nekem kell lépnem és tudod a mai munka viszonyok között nem lesz egyszerű munkát találnom.DE A JÓ ISTEN "ÁLDJON MEG" NYISD KI A SZÁDAT ÉS KÖZÖLD MI A PICSA A SZITU!!!!!!!!!!

Szóval tegnap estére eléggé bedepültem,mert most én vagyok "bajban" olyanért amihez közöm sincs,mert Zsolti dolga....erre baszik teljesíteni amit megígért? 19 évesen úgy,hogy suliba járok,hogyan menjek dolgozni? Főleg úgy,hogy aláírattak velem egy papírt ha dolgozik nem tanulhatok...kétségbe estem és ismét kurvára hülye gondolatok jutottak eszembe....ismét az,hogy jobb lenne nem élni.... egyedül ami miatt nem tettem hülyeséget az Laci....Ott feküdt mellettem és ölelgetett,próbált vigasztalni és tudom bármit megtenne azért,hogy megoldjuk de nem várhatom el tőle sem mástól,hogy miattam dolgozzon...

Más alatt a Dávidot értem pl. ma is mondta amiben tud segít,ha kell,eljön velem melózni(nem szeretnék egyedül dolgozni valami ismeretlen helyen).Köszönöm neki innen is,sokat jelentett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES