Oldalak

2009. július 25., szombat

Az igazi sztori

Az embereknek nem jó fél igazságokat vagy fél történeteket olvasni vagy tudni és ezt én is tudom nagyon jól.

Van ezelőtt a bejegyzésem előtt egy amit Zsolti írt és kiszeretném fejteni, csakhogy mindenki megértse.

Ismét egy kis vita alakult ki...de azt hiszem minden együttélésben van ilyen.

A barátnőimmel(Zsófi,Babett és Melinda) még a suliban megbeszéltük,hogy a nyáron egyszer kellene találkozni és Harkányban kellene egyet pancsikolni.

A mai napon jelentkezett is Babett és megkérdezte a szerdai nap jó lenne e nekem illetve azt mesélte el,hogy honnan megy majd a busz és mikor.

Miért éppen Harkány? Mert ez az a fürdőhely ami jó és közel van Pécshez és Babett és Melinda közel lakik hozzá:D

Mondtam Zsoltinak,hogy megyek Harkányba a lányokkal.Ő ezt úgy értelmezte,hogy ő is jön majd velem.Mondtam neki ez egy "csajos buli" lesz.

Erre hogy is fogalmazzam meg.A legjobb szó talán az a helyzetre,hogy kétségbeesett lett.Úgy érezte őt itt hagyom,a barátaim nem akarják őt látni,csak az én barátom nem mehet,másoké biztos ott lehet.......

Rossz tapasztaltai vannak az ilyen bulikról sajna...és a tapasztalat ismét derengett neki ahogy nálam is felmerült ez a dolog.

Meséltem neki,hogy ez már rég le volt fixálva és másnak sem jön a párja hiszen Zsófinak nincs,Babett nemrég szakított vele,a Melindának van még rajtam kívül barátja de ő sem hozza.

Én megértem,hogy szeretne jönni és örülnék neki ha velem jönne de tudom milyen amikor csak egy embernek van ott a barátja.Nem tervezem,hogy persze Zsolti nyakába ugorjak vagy hasonló de tudom,hogy egy szingli lányt zavar egy pár akkor is ha nem féltékeny.Egyszerűen ha az ember egyedül van nem jó másokat nézni....

Értem,hogy szeretne jönni épp ezért írtam a lányoknak,hogy zavarná e őket ha jönne Zsolti.Mindhárman azt mondták nem,jöjjön csak ha akar.

Én megértem,hogy aggódik,hogy messze leszek de nálunk nem olyan egy "csaj buli",mint másnál.

Aki ismer minket az ezt igazolná is.Hiszen az én barátaim nem olyanok,mint az átlag lányok.Olyanok,mint én.Ők az osztály éltanulói.Ezt nem úgy kell érteni,hogy stréberek,mert nem azok.Csak tisztában vannak vele,hogy azért van iskola és azért töltjük ott az időt,hogy tanuljunk és a későbbiekben vigyük valamire.

Amint vége a sulinak vagy szünet van ugyanolyanok,mint bármelyik másik lány amikor a barátnőjével beszél.Persze annyi a különbség,hogy mi pasikban és alkoholban is tudjuk a határt de nem vagyunk savanyú lányok.Mi vagyunk a legdilisebbek az osztályban.Ezt persze lehetne mondani a Csilla féle baráti körre.Jó értelemben használom a dilis kifejezést! De náluk nem akkora az eltérés.Hiszen ők órán is izgágák és a privát életben is mi meg ezt a vadságot a privát sulin kívüli életben illetve a szünetekben éljük ki.

Épp ezért nálunk nem olyan egy buli,hogy menjünk bebaszni meg faszizni és keféljünk csak a poén kedvéért.Mi is fiatal,idióta csajok vagyunk de mi egymással is jól érezzük magunkat nem kell hozzá feltétlen pia vagy egy kiadós dugás...

Zsolti elkezdte írni az ez alatt elhelyezkedő bejegyzést én pedig szerettem volna megnézni mit is ír.De nem engedte,hogy lessek.Én sem hagyom senkinek megnézni amíg írok de hihetetlen kíváncsi voltam és átültem az én gépemhez,beléptem ide és megnéztem azt amit éppen ír....Szóltam anyunak meg Alíznak is,hogy lássák mit csinálok.Mondtam nekik ilyent is csak én tudok és ránéztem Zsoltira és mosolyogtam.Nála meg a gép kijelezte,hogy én épp nézem.Én ezt az egészet viccnek gondoltam de őt megbántottam,mert szerinte kijátszottam a bizalmát....és "még büszke is voltam a tettemre,mert kinevettem."

Egyenlőre még nem mondtam konkrét dolgot Zsoltinak jöjjön vagy nem és ő eleve kicsit ingerült volt,mert Ica sokszor kereste meg egy barátnője valami abszurd dologgal kezdte el keresni.

Rámírt a lány msn-en,hogy kellene neki Zsolti sűrgössen.Szóltam neki és olyan sztori kerekedett,hogy majdnem beájultam.

A lány neve Bianka és a barátja kitalálta,hogy bizonyítson.Szopjon le egy pasit kamera előtt és ő azt végig nézné kamera előtt ülve.

Hogy jön képbe Zsolti? Ő Bianka volt barátja és kérdezte tőle Bianka nem e tud valami megbízható pasit a dologra.

Zsolti mondta neki nem engedi,hogy leszopjon valakit azért,mert a barátjának ilyen beteges a fantáziája.Azt mondta majd ő elintézi.

Erre Bianka,hogy na akkor jönnél hozzám és megcsalnád Adélt meg stb.stb.

A fejem is megfájt elmentem a másik szobába és csak feküdtem a szívem meg össze-vissza kalapált.

Másfél óra telt el vártam,hogy majd Zsolti rámnéz de Biankázott a neten....Mérges lettem átmentem a szobámba fogtam a törölközöm,bevonultam a fürdőbe....Ő pedig fogta magát és a pulcsiját és elvonult valamerre a nagyvilágba.

Nem volt a zárban a kulcs,gondoltam elment valamerre.1 óra elteltével írtam neki egy sms-t,hogy "olyan jó,hogy nem tudom merre jár" erre jött a válasz a kapuban ül...

Nagynehezen beráncigáltam de haragudott rám és ismét eljátszottuk azt,mint egyszer....úgy rángattam az ágyba....Hiába hízelegtem vagy mondtam szeretem vagy adtam puszit az arcára...semmi válasz....nem foglalkozott a hízelgésemmel.

Tudom rosszat tettem és sajnálom de nem tettem olyan bűnt ami megbocsájthatatlan:(


3 megjegyzés:

  1. Ennyire sértődékeny legyen valaki??!!!
    Én nem értelek Adél miért viseled el de te tudod amíg szerelmes leszel addig úgyis hagyni fogod magad, hogy "beterrorizáljon lelkileg" már bocsi. Na mindegy...
    Szerintem semmi baj nincs azzal,hogy a csajokkal elmentek valamerre nem tudom ezt miért nem lehet megérteni. Ha már ott a pasija valakinek már csak nem olyan hiába aranyos vagy édi a pasid. Ezzel azért remélem egyetértesz. Nem kell mindig egymás seggébe lenni az egy idő után unalmassá is válhat még ha nagyon szeretünk valakit mindenkinek legyen meg egy önálló kis tere, ahova elvonulhat.

    Char

    VálaszTörlés
  2. Szó sincs semmilyen sértődésről és leírtam egy másik blogbejegyzéshez az erről való nézetemet. Mostantól annyi tere lesz Adélnak amennyit csak ti akartok én nem fogok beleszólni majd én is teret csinálok magamnak!

    VálaszTörlés
  3. Szia Char!

    Tudom,hogy Zsolti nem átlagos lelkivilág terén de én is ilyen vagyok szóval nem jelent nekem terhet amikor kicsit morci.

    Külömben pedig ha nem tetszik nekem valami amit csinál akkor rászólok vagy én is bevágom a durcit és akkor tudja valami bajom van.

    Igazat adok abban,hogy kell egy kis önálló tér a másiknak.Ezt nem úgy értem,hogy mindenki menjen mindig a maga útján hanem úgy,hogy ne szóljunk bele abba,hogy ki és hova megy.Mondjuk nálunk ezzel nem volt még probléma.

    Puszi Adél alias AngelEmoStar

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES