Oldalak

2009. július 4., szombat

A július 4.-ét viszont szeretem

Zsolti azt mondta,hogy mivel pénteken nem tud jönni ezért szombaton reggel jön.Nagyon vártam,hogy ismét velem legyen:)
Lementem elé az állomásra tőlem meg nem szokott szerelésben XD Kék magassarkúban tipegtem odáig.Lehet ez így utólag nézve rossz döntés volt.Úgy feltörte a lábamat. Azt hiszem,hogy meg kell várni ismét a nemes alkalmat ahhoz,hogy elővegyem a topánkámat a dobozából XDÚt közben találkoztunk egy "kedves" csövessel.Komoly volt nagyon.Odajött hozzám majdnem a számba mászott és valamit gagyorászott amiből nem értettem túl sokat XD A lényeg az volt,hogy tudok e adni neki 20 Ft-ot.Nem tudtam,mert nem volt nálam pénz és nem is adok egyetlen egy kéregetőnek sem.Nekem sincs pénzem,ami van azt pedig a szülinapomra meg hasonlókra kapom.Azt hiszem azt az összeget nem azért adták nekem,hogy egy alkesz napi adagját fedezzem....Zsolti megdobta egy 100-assal és el is ment a csöves bácsi.Minden annyival másabb lett.Itt van velem és nem fekszek egész nap,hajlandó vagyok enni is valamit és meg van a napi teendőm,nem áll az egész napom értelmetlen heverészésből:) Ja és el ne felejtsem nem bambulom egész nap a monitort és nem vagyok fönn folyamatban msn-en:) És akik ismernek azok tudják,hogy ez nálam nagy dolog mivel 24 órából 14-et tutira fent szoktam lenni,de most van jobb dolgom is<3

Ezt a képet valamikor a napokban csináltam gondoltam feldobom ide XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES