Oldalak

2009. július 21., kedd

Utólsó bejegyzésem

Nem hittem volna,hogy egyszer az utolsó bejegyzésemet fogom írni.Így alakult és elfogadom,mert tudom ezt kell tennem,de ha mindenkinek így lesz a legjobb akkor legyen.

Most mindenről leírom a véleményemet.Többet nem írok,mert úgy látszik csak baj származik belőle,ill. félreértés vagy másnak fájdalom és ezt nem akarom.

A rokonoknak:
Nem haragszom senkire.Sem azért amit mondtak sem azért amit tettek.Csak fájdalom van bennem,hogy nem engem kérdeznek vagy Zsoltot hanem féligazságokból az internetről tájékozódnak.Sajnos be kell látnom nem ismernek nagyon de nagyon nem.Erről én is tehetek biztosan.

Azért kezdtem el blogot írni mivel az írással illetve a médiával szeretnék foglalkozni.Azonban egy beszélgetés után Hoolival rá ébredtem arra,hogy nincs pénzem ahhoz amit szeretnék.Nincs 300 000 Ft-om arra,hogy suliba járjak negyed évet.Csóró vagyok ez van,nem tehetem azt amit szeretnék ezért itt szerettem volna kiélni amit nem tehetek anyagi okok miatt.Most sokan mondhatják,hogy magamnak kerestem a bajt,miért írtam le mindent...Azért írtam le mindent,mert olyan blogot akartam ami életszerű,nem unalmas és érdekli az embereket.Nem hiszem,hogy egy olyan blogot kellett volna írnom amiből még millió számra lehet találni a neten.

Írhattam volna mondjuk egy füzetbe is de én azt akartam,hogy mások is olvashassák a gondolataimat.Különleges akartam lenni.Igen jól olvassa mindenki.Nekem nincsenek híres barátaim vagy nincs lehetőségem arra,hogy a zenei tehetségemet kiélhessem.Hiszen ismét az anyagiak.Nincs arra lehetőségem,hogy vegyek mondjuk vagy stúdióba vonulhassak és tehessem azt amit szeretek:énekelhessek :S

Sokak szerint Zsolt csak ártott nekem.Nos aki ezt mondja az nem ismer.

Amióta van nekem kezdek normális életet élni.Mosogatok,kávét főzök,ágyazok,rendet rakok,befizetem a számlákat és néha még ki is mozdulok.Életem 18 éve alatt nem mozdultam ki annyit,mint Zsolttal.És senkivel nem éreztem magam annyira jól,mint vele.

Tanít engem,minden nap tanít.Az életre tanít.Ő az aki igazán törődik velem.Most nem szeretném hallani senkitől,hogy de mi is ott voltunk meg stb. stb......

Ki volt velem amikor:
-A Jácint hihetetlen brutálisan megvert?
-A Jácinttal autó balesetem volt és majdnem meghaltam?
-Amikor végig néztem ahogy a legjobb barátom napról napra leépül,szenved és haldoklik?
-Amikor a legjobb barátomat a kötélről vágtam le?
-Amikor nem tudtam feldolgozni a gyászt?

A válasz Zsolt nem pedig más.Végig velem volt.Szólhattam volna rokonoknak,hogy baj van de nem tettem.Szeretek mindent a saját erőmből megoldani.

Csak egy kérdésem lenne! Miért most kell utánam ennyire érdeklődni? Hol volt ez a nagy érdeklődés az elmúlt 18 évben vagy amikor bajom volt.Mert sajnálom nekem nem tűnt fel csak most,hogy boldog vagyok valakivel.

Igen a híres öngyilkossá.Nem egyszer említettem a blogomban,hogy arra felé ráncigál az élet....De mindenkinek vannak ilyen pillanatai.De most már boldog vagyok és nem leszek öngyilkos.Sosem terveztem csak a magány a gyász mondat az emberrel(helyesebben írat) olyant amit nem gondol komolyan csak az adott pillanatban.

Észre vette a pécsi papi,hogy remegek.Igen remegek de ez így van 18 éve.Sajnálom ha ez csak most tűnt fel....Igaz,hogy az idegtől remegek.Az idegtől,mert lassan félek,hogy mikor kezdi el valaki ismét Zsoltot elítélni azért ami a neten van.

Sok vádat hallottam ellene.Ő már válaszolt rájuk most én is megteszem.
1.Betarhálta magát
Ez egyáltalán nem igaz.Otthon zűrös a helyzete és beszélgettük,hogy szeretnénk együtt élni ezért mondtam neki(szüleim beleegyezésével!),hogy költözzön ide.

2.Ingyen élő.
Ez sem igaz.Hiszen saját cége van.Aki kételkedik annak csak annyit mondok,hogy láttam a cégbéjegzőt,láttam a számla tömböket illetve múltkor Pestre üzleti út miatt ment,

3.Nincs pénze
Az előbb említett üzleti útra térnék vissza.Egy út alatt 100 000 Ft-ot keresett.Már itt Pécsen is keres illetve keresett munkát.Adott fel hirdetést,mint számítógép szerelő.Teljes munkaidőben pedig majd akkor szeretne elmenni dolgozni amikor elkezdődik nekem a tanév.Nyáron szeretne velem lenni nem pedig dolgozni.

4.A számlákat a nyakunkon fogja hagyni
Ez aztán a marhaság.Ő a legsegítőkészebb ember akit ismerek.Aki nem hiszi azt csak sajnálni tudom.Segített embert találni aki kibéreli majd az alagsort és így lesz egy kis plusz a családi kasszában.Ha kell valami önként elszalad a boltba és a saját pénzéből veszi meg.Sosem költ a miénkből.Hoz a házhoz nem pedig visz.Nem egyszer volt itthon egyedül és nem kirabolta hanem csak hozott.

5.Csak ideges vagyok miatta
Ez sem igaz.Boldog vagyok vele életemben először.Ideges azért vagyok,mert félek,hogy ki lesz az akinek ismét magyarázkodnom kell,mert nem engem kérdez hanem a netről szerzi az infókat.

6.Szekta
Ez a legkomolyabb.Az emot szektává nyilvánították.Ez a legnagyobb baromság amit valaha hallottam.Szóval Zsolt szekta tag,mert emo? És engem is elvisz a szektába? Akkor rossz hírem van,mert ha valaki emo és ettől szekta tag akkor én már rég a szekta tagja vagyok.Könyörgök emberek az emo nem erről szól! De ezt leírtam már ide a blogomba is ha valaki nem értette meg azt csak sajnálni tudom.

7.Kislányokat ront meg
Sosem volt 14 alatt barátnője és gyerek centrikus.De nem,mint egy pedofil hanem mint egy apa akinek van saját kislánya.

8.A kamerás dolog
Igen megtörtént de ezt rengetegen csinálják.A lányt miért nem ítéljük el? Hiszen ő nem csak vetkőzött hanem emberek boldogságát tette tönkre ezzel a szar oldallal.Csak,hogy mindenki boldog legyen.TUDTAM ARRÓL AMIKOR TÖRTÉNT ÉS ÉN MONDTAM,HOGY TEGYE!!!Azt mondtam neki ha van ilyen hülye kis picsa aki hajlandó kamera elött vetkőzni akkor játszadozzon el nyugodtan! Miért a fiú a hibás? A lány nem volt ott? Őt miért nem ítéli el senki? Hiszen egy nagy lotyó aki egy alig ismert fiúnak meztelen illegeti billegeti magát....De tudom ez senkit sem érdekel,mert a lány nem hibás ő nem tette meg azt,mint Zsolti.Könyörgök a lány is ott volt és nem volt 13-14,mint ahogyan sokan azt előadják.18 elmúlt és ha ennyire hülye,hogy vetkőzik akkor már nehogy sajnáljuk.....

9. A játék leírás
Igen ott az szerepel,hogy 13 fölötti csajokkal áll szóba.Erre miért volt szükség? Mert manapság egy 13 éves csaj már idősebbnek néz ki,mint én és hiába jó a teste meg minden ha 13 alatt kezdene valakivel akkor az lenne pedofilia.Nem pedig az,hogy 18 éves barátnője van.Ő a nála fiatalabb lányokat szereti de nem a kisgyerekeket! Van akinek ez valakinek az.Van aki pedig az érett 40-eseket szereti nem tudom ebbe is miért kell beleszólni.

10.Miért pont ő?
Mert remek ember és a legfőbb indok,mert szeretem.Nem tudom,miért kell elítélni a külseje miatt? Hiszen nekem is vannak hibáim és másnak is nem szabd senkit sem elítélni a külseje miatt vagy az miatt amilyen stílust képvisel.Fogadjuk már el a másikat olyannak amilyen.Nekem ő így jó,így szeretem,ha valakinek nem tetszik ne nézzen rá,sem pedig rám.

11.Több barátnője van
Nincs neki több egyedül én vagyok.Azt hiszem feltűnne ha más valakinek csapná a szelet hiszen a nap 24 órájából 23-at együtt vagyunk. Tudom,hogy beszélget más lányokkal illetve volt barátnőivel.De tudom nem csal meg,mert szeret.

Ő egy rendes ember.Sokat segített már nekem.Akik itt laknak a környéken már messziről köszönnek neki,mert segít megszerelni valakinek az elromlott laptopját,valakinek foglalja a parkoló helyet,az Alíznak cipelte a hörcsögeinek az akváriumot meg a sok cuccot hozzá.Még engem is jó irányba változtatott meg.Hallgatok rá és rá tud venni olyan dolgokra amihez a szüleim kevesek voltak.Hiszen,mint mondtam házias lettem sőt még bőrgyógyásznál is voltam vele.És oda a világ összes kincséért nem mentem volna el.

Nem haragszom senkire komolyan mondom,csak mostanában azért vagyok strapált,meg azért nézek ki úgy ahogy,mert rengeteg stressz ért és ehhez aktívan hozzájárulnak a gyanusítgatások is.Próbálok boldogan élni valakivel kérnék mindenkit ne gátoljon hanem segítsen ebbe.

Tanultam a dologból nem is keveset.Nem írok többet,nem akarok majd különleges lenni,nem teszek az álmaim megvalósításáért,mert abból csak baj lehet....De ami a lényeg nem beszélek soha senkinek többet semmit a magánéletemről.Annyit lehet majd tudni van barátom és kész.A további kérdésekre azt fogom mondani nem szeretnék beszélni róla és pont.

Sajnálom ha a rokonságnak csalódást okoztam bármivel.

Nem másokkal akarok példálózni de én nem vagyok Nóri,hogy büszke lehessen rám a család.Nem nyerek versenyeket,nem vagyok sportoló és még sorolhatnám.

Rám nem lehet büszke a család hiszen nem jelentkeztem komolyabb iskolába valami elit helyre vagy nem utazgatok kórussal a világba.Tudjátok mi a szomorú? Mindig azt akartam,hogy büszkék legyenek rám.Azt mondhassák hát igen ő az én lányom,unokám vagy stb....De,mint említtetem vannak álmaim és tettem a megvalósításukért de csak baj lett belőle akkor majd leállok a terveimmel.

Más lenne ha lenne pénzem vagy olyan családi körülményeim lennének esetleg valaki segítene.Van aki segít! Zsolti hiszen közös a bankszámlánk és,mint említettem van rajta pénz és nem 10 Ft.....A közös pénzünkből fizetjük be a számláinkat il. fedezzük a költségeinket.Nem,hogy pénzt von el a családtól hanem pénzt hoz a házhoz hiszen szerzett albérlőket és az én költségeimet is a közös pénzünkből álljuk.Próbáljuk segíteni,támogatni a családot.

Lehetnének rám büszkék....De nem azok....Újságot írnék vagy egy internetes oldalnak lennék a szerkesztője ami sztárokkal készítene interjút és olvasni valót adna a népnek.Szabadidőmben hódolnák az éneklésnek és a zenének.Vennék egy gitárt amin megtanulnék játszani Tomitól és stúdióznék és lehetne saját bandám....

De nincs 300 000-em sulira,nem énekelhetek,mert nincs pénzem arra,hogy stúdiót béreljek,nincs 30 000-em gitárra,nincs 8 000-em arra,hogy Tomihoz utazgassak és nincs annyi pénzem,hogy a bandámnak próba termet béreljek.

Igen pénz....Ezeket a terveimet akkor is megvalósítom.Most ennek a blognak annyi de küzdök és megteremtem magamnak amire szükségem van.Le fogom tenni a jogsit is és saját házam is lesz ahol boldogan élhetek majd a családommal.

Remélem mindenki megértette ennek a bejegyzésnek a lényegét és végre senki sem bántja majd Zsoltit és engem....

Köszönöm mindenkinek aki olvasta a blogomat,köszönöm azoknak akik írtak kommentet is.Köszönöm a kritikákat,abból is tanultam....

Sajnálom,hogy vége,most a szívemből egy darabot tépek ki.

Köszönöm mindenkinek:Pussza AngelEmoStar

6 megjegyzés:

  1. Adél te akkora hülye vagy!
    abba ne hagyd a blog írást! láccik h ez jó ezt szereted és mi is olvassuk bazzz! láccik h szerted a zsoltot és ez a lényeg. meg ne érts félre adél mi nem basztatunk, meg piszkálunk! aggódtunk. de most h ezt olvastam a te életed és láccik h boldog vagy! ne hagyd abba az írást
    csingostar

    VálaszTörlés
  2. SZia Adél!

    Ne legyél ennyire hülye alig vártam,hogy megírd a következő bejegyzést. Írj tovább annyira érdekes a blogod. Nem tudom,hogy a rokonok alatt kiket értesz de most őszintén milyen emberek azok, akik nem a családon belül beszélnek meg dolgokat. Ne foglalkozz velük attól,hogy nem írsz ide akkor is bánthatnak.

    Char

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Annyira de annyira rossz volt ezt az egészet olvasni :S Én is azok között vagyok, akik imádták olvasni blogod, és nem csak azért mert aki írja ismerem és szeretem. Nem.. ha nem ismernélek sem Téged sem Zsoltit akkor is olvasnám.. mert érdekes és sokat lehet belőle tanulni.
    Én láttam milyen voltál Zsoltival..milyen felhőtlenül nevettél olyan szörnyűségek után is mint Petrik halála.. :( És ezt nem veheti el tőletek senki.
    A családodnak nagyon büszke kéne hogy legyen rád, ha ismernének téged igazán. Mások már régen összeroppantak volna, azok után amiket te átéltél az utóbbi évben.. :S Nem véletlenül mondtam, hogy te vagy a legerősebb lány akit ismerek. Ez mindig is így fog maradni. :)
    A te döntésed, hogy írsz-e többet vagy nem... okos lány vagy :) és tudom, hogy úgy döntesz ahogy te legjobbnak érzed majd.
    Legyetek jók :) pusszantás Viol <3

    VálaszTörlés
  4. Olvastam mindenkinek az aggódó megjegyzését.

    Elhamarkodott volt a kijelentésem,hogy nem folytatom hiszen ez az életem és nem tudom abbahagyni és nem is fogom.

    Köszönöm nektek a bíztatást és azt,hogy olvassátok a blogomat és a nehéz percekben is velem vagytok.

    VálaszTörlés
  5. SZia ADél! Örülünk h nem hagytad abba a blogírást. AZ tényleg igaz h a jácint megvert téged? Mert én úgy láttam erről nem írtál.am...(ne vedd sértésnek),de amikor megvert a Jácint akk a ZSolt mit csinált?

    pucca:NIXI

    VálaszTörlés
  6. Szia NIXI!
    Én is örülök,bár néha elbizonytalanodok,hogy jól tettem e mivel sok támadás ér de mint mondani szokták "a zseniket sosem fogadják el hanem a társadalom peremén élnek majd haláluk után döbbenek rá nagyságukra." Hú,ezt nem is mondják ezt most én találtam ki,hiába tehetséges vagyok:)

    Igen igaz megvert nem is egyszer de én is hibás voltam. A testvére a mai napig az egyik legjobb barátom és mivel egy házban éltek nem tudtam elkerülni a Jácintot,meg az igazat megmondva kedveltem és kedvelem,segíteni akartam neki de nem mindig jött össze.

    Zsoltit amikor ezek történtek ismertem,igaz csak netem,msn-en,személyesen még nem. Kibukott,elakarta tenni a Jácyt lábalól de mondtam nem kel....

    Pux Adél

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES