Oldalak

2009. július 2., csütörtök

Már 15 perc is borzalmas XD

15 perc nem sok idő általában az embernek...na de vannak kivételek.Például ha a fogorvosnál vagyunk,kihívnak minket felelni,várunk valakire....és még sorolhatnám.Nekem más okom van amiért nem bírok ki 15 percet sem.Zsolti annyira hiányzik.Azon veszem észre magam,hogyha telón beszélek vele akkor olyan boldog vagyok.Hiszen a teló sokkal jobb,mint az msn.Itt nem egy személytelen betű kupac alkotja őt hanem hallom a hangját.Szóval sokkal személyesebb.Azon kaptam magam,hogy amint lerakom a telefont már úgy hiányzik.Leülök ide a gép elé és gondolkozok.Jön a gondolat ó már olyan régen beszéltem vele fogom magam és szinte megcsörgetem de előtte megnézek valamit.A hívás naplómat ahol azt látom nem órák teltek el csak röpke 15 perc.Hát már ennyi időt sem bírok ki nélküle?!
Tudom vannak emberek akiknek ez fura hiszen sokan sosem szerettek ennyire senkit.De mondjak egy meglepő tényt? Én egy másodpercet sem tudok nélküle lenni.Szívem szerint minden pillanatban vele lennék.Vele az én kis Bambikámmal

6 megjegyzés:

  1. nem csak te vagy így...más is így éli meg a szerelmet. főleg az első igazi szerelmet. de azé ne vakítson el a rózsaszín köd :)

    VálaszTörlés
  2. évek múlva már nem fogod szeretni, hidd el! én tapasztaltam.

    VálaszTörlés
  3. Nem tudhatom,hogy más így éli e meg de ha ezt mondod akkor hiszek neked:)

    Évek múlva nem fogom szeretni?? Hm. Higyjem el? Lehet,hogy a vad és lángoló szerelem nem lesz már(bár én hiszek benne,hogy igen) de akkor is valami mélyebb ott marad,az örök hűség amihez a szeretet is tartozik.

    VálaszTörlés
  4. ha igazán szerted, lángoló szerelemmel ahogy mondod, akkor évek multán is fogod szeretni csak nem ugy. tényleg egy mélyebb dolog lesz.
    Csingostar

    VálaszTörlés
  5. Szia Adél!!!Nagyon tetszik a blogod..:)Amugy elösször nemigazán akartam elolvasni....:)de ahogy elkezdtem megkedveltelek...(az elején nemigazán birtalak!!)Csak annyit akarok igy mondani neked:hogy örülök h te boldogvagy!!És csak annyit hogy nefoglalkoz senkivel ki mit mond a Zsoltira!!!Ki mit talál ki!sajnos vannak ilyen szemetek!!!És nagyon remélem hogy nagyon sokáig eggyütt lesztek!Metr megérdemlitek egymást:)És nehagyd abba a blog irást.....(lécci)

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES