Oldalak

2009. július 11., szombat

Féltékeny vagyok?!?

Tegnap kicsit csipkelődős hangulatomban voltam.Szerintem Zsolti azt mondaná szimplán féltékeny vagyok de nem hinném,hogy az lennék.Szinte minden lány nagyon féltékeny alaptalanul.De én nem vagyok ilyen ha pedig mégis sértve érzem magam akkor azt jogosan teszem.Felhívta Ica Zsoltit (és mielőtt megkapom,hogy hallgatózok közlöm mindenkivel,hogy mellette ültem innen tudom mit mondott) és eldumálgattak majd a beszélgetés végén azt szajkózta,hogy szeretlek, szeretlek, szeretlek, szeretlek....ő pedig vissza mondta,hogy én is.Hogy ez milyen szeretet?? Nem tudom...nem is érdekel,mert minnél jobban gondolkozok rajta annál inkább csak a fejem kezd fájni.De ez nekem fura,mert senki sem szajkózza azt az exének,hogy szeretlek,szeretlek....Ha meg valakik így éreznek akkor meg nem értem miért vannak külön XD Érdekes minden esetre azt meg kell jegyeznem.Én sem mondogatom akármelyik exemnek ha felhív,hogy szeretlek....Nekem ez fura nem is kicsit.Másnak erről mi a véleménye?? Jogosan zavar?? Mert szerintem IGEN!
Ezt most fényképeztem kb. 10 perce XD

17 megjegyzés:

  1. hát basszus engemis kurvára zavarna ha vki azt mondaná h szertlek a pasimnak..de ami mégdurvább h ő is mondta. nem tom én ezen kicsit elgondolkodnék..mert ez a féltékenység nagyon is jogos...azé az egy nagyon kemény szó h szeretlek..sztem ezt te is tod.
    csingostar

    VálaszTörlés
  2. Igen tudom.És azt is tudom,hogy jogos a "féltékenységem".Sokat gondolkoztam rajta elhiheted.

    Egy gyerek mégis kapocs 2 ember között de persze ennek is kül. változatai vannak hiszen anyum is elvált és ő nem ,hogy szereti a volt férjét hanem rühelli XD

    VálaszTörlés
  3. Látom lételemes kérdések merülnek fel itt folyton dolgokkal kapcsolatban,hogy nálam mit is jelent az a szó ha valaki azt mondja nekem (pl.: az exem)szeretlek és én viszont válaszban azt,hogy én is!Azt a szót,hogy szeretlek már mindenki elcsépelte és már nem az a jelentése ami régen volt már mindenki boldog-boldogtalan mindenre és mindenkinek azt mondja szeretlek és ez a szó,hogy szeretlek nekem már nem is jelent nagyon semmit.Ha a kedvesemről van szó én azt mondom szükségem van rád vagy,hogy te vagy az életem és azt hiszem ez mindent elárul. Nem tudom kedves csingostar mi ebben a durva,de neked minden durva ami velem kapcsolatos szóval meg sem lepődöm ezen a bejegyzéseden sem.Most,hogy tudom ez az ÉGBEKIÁLTÓ probléma velem kapcsolatban így csak két dolgot tehetek amit el is fogom most dönteni nagyon hamar a további viták vagy nézeteltérések végett hiszen nincs kedvem a kapcsolatom azzal tölteni,hogy magyarázkodjak mindig mindenért mit és miért is teszek vagy én azt mit és hogyan is gondolom,mert úgy látszik hiába mondok valamit az mindenki másképp értelmezi vagy fogja fel és ami szomorú benne,hogy a kedvesem is!:-(Változtatok rajta és akkor nem lesz gond belőle hiszen én nem akarok a kedvesemnek problémát és akkor nem kell másnak kikérni ezzel kapcsolatban a véleményét és akkor nem kell mellettem ülnie sem,hogy hallja mit is mondanak nekem a telefonban és azt én miként is reagálom le.Azt hittem a hosszas beszélgetésünk alatt megtudtam értetni Adéllal mit is teszek vagy miért és mi miért is van úgy ahogy,de sajnos úgy látom ezen bejegyzés után,hogy nem értette meg és csak folyamatosan rágodik velem kapcsolatban lévő történéseken és ezt én nem akarom.

    VálaszTörlés
  4. Akkor az lesz a legjobb ha élek egyedül és nem vagyok a közelében így nem kell neki sem elviselnie velem kapcsolatban semmit sem a telefon hívásokat sem pedig az exem fölösleges beszédeit stb....Minden akkor visszaáll úgy Adél életében ahogy volt és ahogy szerette élni az életét amíg én nem voltam az életében és több ilyen blog bejegyzés akkor nem lesz,hogy most ezen rágodom Zsolti miatt vagy azon.Nem lesz min rágódnia és én meg akkor lezárom azt a fejezetet az életemben ami volt és soha senkinek nem lesznek további gondjai és problémái velem.Én már nem veszíthetek semmit hiszen mindent feladtam Adél miatt és ha ő ezt nem értékeli és nem tudja felfogni és azt hiszi én csak hűlyítem őt vagy bármi és én azzal,hogy azt mondom az exemnek,hogy szeretlek az nála biztos a szerelem akkor tévedésben van.Én tudok valakit barátilag is szeretni sőt van olyan is akit ismerek és nincs semmi kapcsolatom vele csak egyszerűen szeretem,de ez nem olyan érzelem ami a kapcsolataimat tükrézni vagy éppen annak irányába utaló jelet akivel éppen élek.Nagyon sajnálom,hogy így alakulnak és alakultak a dolgok hiszen én sok mindent terveztem Adéllal kapcsolatban ezért még közös számlát is nyitottunk és sok mindent közössé tettünk egymás életében,de azt hiszem minden fölösleges volt ha Adél ilyeneken gondolkodik,hogy én nem is szeretem vagy azon másnak mi is a véleménye a hülye hívásokon.Én felajánlottam Adélnak leteszem a telefont és mindent sőt már el is mentem volna és akkor ez a telefon hívás sem zavarta volna őt,de nem akarta és nem akart elengedni. Most viszont akkor nem kell elengednie elmegyek magamtól a hétfői napon örökre és nem lesz több telefon hívás sem és semmi más,mert ahova megyek oda már nem kell telefon és semmi hiszen semmim nincs már hiszen mindent és mindenemet feladtam és felégettem a hátam mögött amikor azt a döntést meghoztam,hogy összeköltözöm Adéllal ahogy ő szeretné.

    VálaszTörlés
  5. Még mielőtt bárki is rosszat feltételezne vagy gondolna rólam elmondom,hogy én nem én csimpaszkodtam Adélra vagy fészkeltem be magam az életébe vagy tolakodtam volna be hanem ő szerette volna,hogy ha mi együtt laknánk én pedig mindennél jobban megszerettem őt és ezért ha kemény harcok árán is,de beleegyeztem és együtt éltünk. Remélem most mindenki akkor boldog lesz,hogy visszaáll az alap helyzet nélkülem és gondok vagy problémák nélkül. Adélnak nem lesz több telefon hívás és beszélgetési gondja mit és hogyan is értelmezzen és másnak sem,hogy azon elmélkedjen én mekkora egy szemét vagyok meg csak ártok Adélnak stb......Soha nem fogok többet ártani senkinek főleg nem Adélnak hiszen őt az életemnél is jobban óvom.Öröm az ürömben,hogy hagyatéki tárgyalás nélkül lett az örökösöm Adél ahogy azt a bankban megmondták mikor megnyitottuk közös számlánkat.Remélem olyan leszek az emlékezetében akire jó szívvel és szeretettel fog gondolni ahogy Petrikről is teszi még ha voltak rossz dolgaim is vagy követtem el hibákat. Köszönök neked mindent Adél és sajnálom, hogy a telefon hívások és Ica ennyire megtudott téged viselni,hogy másoktól tanácsot kérj abban,hogy kit is zavar az ha valaki azt mondja a exének,hogy ha azt mondja,hogy szeretlek és viszont válaszban én is. Csak tudd a viszont válaszban a szeretlek az nálam lerázás volt és a veszekedés vagy kiabálás lezárása vita nélkül és semmi érzelmet nem vittem bele csak már szerettem volna letenni a telefont és azt pedig már elmeséltem neked,hogy szeretem icát,mint a kislányom anyját,de semmi több,de te nem tudom miért mindig érzelmeket raksz hozzá holott tudod,hogy nincsenek Ica iránt érzelmeim már nagyon rég óta mikor még veled nem is jöttem össze.De most már mindegy akkor legyen úgy,hogy mindenkinek jó legyen telefon hívások nélkül és nélkülem gondok nélkül.

    VálaszTörlés
  6. Úgy érzem ahogy olvastam ezt a blog bejegyzésedet,hogy így lesz a legjobb mindenkinek kivétel nekem,mert én másképp gondoltam dolgokat,de az már nem számít én mit is akarok. Még az is lehet nem várok hétfőig és ma 11.-én cselekszem afelől,hogy jó legyen neked és másoknak is hiszen ez a 11-es szám úgy látszik nekem már nagyon az életem része lett hiszen pont 11.-én írtál ilyen bejegyzést nekem ide vagy is nem nekem,mert másoknak írtad,hogy tudják én milyen egy szemét,gerinctelen pasi is vagyok vagy lehetek aki az exének azt mondja a te füled hallatára a szeretlek szó után,hogy én is és most jöhetnek a sok biztató szavak az én rosszaságomra és szemétségemre. Pedig nem vagyok szemét meg semmi egyszerűen súlyt az élet és másképp kell tennem dolgokat,mint másoknak akik szakítanak vagy szétmennek egy kapcsolat után hiszen nekem a kislányom ott van annál akinek azt mondtam a szeretlekre, hogy én is. Most már nem kell többet kire féltékenynek lenned,mert nem fog tudni elszedni senki tőled nem akarok már senkit az életemben sőt az életemet sem csak egyszerűen viták és nézeteltérések vagy félre értések nélküli gondtalan életet és az sem érdekel ha ezt az életet ott találom meg ahol Petrik is megtalálta!:-(Soha nem akartam neked gond vagy probléma lenni és NEM IS LESZEK!:-( Bambi

    VálaszTörlés
  7. Szeretném megkérdezni mások véleményét és nézetét.Mit tegyek maradjak Adéllal és csak vitázzunk dolgokon,mert mindenkinek más és más a nézete vagy költözzek el tőle és hagyjam őt békében lenni???Várom a véleményeket és cselekszem!

    VálaszTörlés
  8. hallod zsolt én nem akaralak megbántani de anniyra nem vagy érett. ha aniyra szereted az adélt amenniyre te azt mindenhol beállítod, akkor nem tudnád itthagyni. ez meg h ahol apetrik is megtalálta a nyugalmat...ez érzelmi zsarolás. ha tényleg zsreted az adélt akkor megtudjátok oldani ezt. NEM CSAK A JÓBAN KELL SZERETI EGYMÁST..és nem kell elfutni az első probléma elöl..megkell oldani. ennyi. meg ez az önsajnálat h jó akkor elmés és akko mindekinek jobb lesz..te miről beszélsz? te szted az emberek veled törődnek h it vagy e (már bocsi) ne azért legyél itt mert mit gonoldolnak..HANEM AZ ADÉLÉRT LEGYÉL ITT!
    csingostar

    VálaszTörlés
  9. csingostar tudod van,hogy az ember annyira tud valakit szeretni,hogy elengedi őt inkább, hogy jobb legyen és nem arra gondol neki mi a jobb hanem arra,hogy ha elengedi neki lesz jobb!

    VálaszTörlés
  10. Adél!

    Mivel én is kisgyermekes anya vagyok, bele tudok gondolni Ica helyzetébe: otthon van a kislánnyal, a vele való foglalkozás lefoglalja az egész napját, valamennyire "be van zárva" ebbe a világba, sem ideje, sem lehetősége nincs nagyon ismerkedni más fiúkkal (bár csak gondolom, hogy így van, nem tudhatom), valakihez pedig szeretne kötődni... hát kihez máshoz, mint a gyermeke apjához? Hiszen valamennyiszer rá néz a kicsire, mindig eszébe jut az apja is... én el bírom képzelni, hogy Zsolt tényleg csak udvariasságból mondhatta azt neki, hogy szereti. Nem támadhatja le, meg küldheti el a fenébe, hiszen a gyereke anyja... Bár idegesítő lehet persze, főleg ha túl sokat telefonál, de gondolj arra, hogy Zsolt itt van, veled van, és nem vele. Szóval,
    szerintem, beszéljétek át a dolgot!

    -flippendo-

    VálaszTörlés
  11. Hát szerintem se legyél féltékeny látszik, hogy szeret. Nem régóta olvasom a blogod és azt szeretném kérdezni, hogy hol találhatunk a barátnőmmel mi is olyan rendes pasit, aki rendes, megértő, jó az ágyban és figyelmes, mint a Zsolti?
    Üdv LibEmo

    VálaszTörlés
  12. Zsoti szerintem megmagyarázásban nagyon jó vagy. Ezt nevezik mártírkodásnak,amit itt leírtál. Szerintem szereted Adélt de ez gáz amit csinálsz elmegyek egy olyan helyre ahol másr semmi nem kell bla bla ez GÁZ duma. nem kell bejelentened, hogy megölöd magad mint az öngyilkos fórumon az is elég béna volt.Előadod, hogy megölöd magad na meg azok az emlék videók. Meg a gyász oldal stb mire jó ez???????
    A szeretlekes dologban igazad van részben, én is szeretem mint barát az exemet de ennyi, neked pedig még a gyereked anyja persze, hogy köt hozzá sok dolog és életed végéig fog kötni de ezt Adélnak tudnia kell kezelni. De abban nincs igazad, hogy adél miért féltékeny az viszont jogos, hogy nem szívesen hallja ezeket szerintem neked se esne jól az tuti. És a nők nincsennek tekintettel a másikra lehet nincs köztük rossz viszony de ez ica részéről szurkálás. Azért ne Adél előtt beszélj ilyen dolgokról. Szerintem meglehet beszélni az exeddel ha meg ezután is lesznek ilyen elszólásai akkor tuti direkt de szerintem így is biztos. Adél te sose leszel normális kapcsolatban icával egy idő után úgyis meglátod. Nekem az exem barátnője 3 év együttjárás után lett féltékeny rám addig miért nem volt csak tűrtőzette magát pedig tényleg nem volt köztünk a szakításunk óta semmi csak a legjobb barátom és "szeret". Adél neked meg csak annyit még, hogy ne legyél féltékeny de vak se a rózsaszín köd az egyszer felszáll nehogy későn szembesülj olyan dolgokkal, amit nem akartál észrevenni.pl gyerek után

    Char

    VálaszTörlés
  13. Én valahol egyetértek Zsoltival (igaz nem olvastam el az összes bejegyzését) Igaza van abban, hogy a 'szeretlek' szó már elcsépelt lett a mai világban és a jelentőségét is elveszítette, mint pl.: a szerető szó is...
    Azt viszont nem igen értem ,h miért ilyen dúrva ez számodra! Mert nekünk a szeretlek szó (szerintem) többet mond mint a fiúknak, talán mi nem dobálozunk vele annyit, vagy egyszerűen többet jelent nekünk mint az h 'életem'...de leginkább ott a gond h előtte mondtad h szeretlek, és lehet h te úgy értetted h barátságból, de az Adél nem így értette(amit meg is értek)
    A féltékenység jogos, de szerencsére leküzdhető a zöldszemű! Ami nektek sikerült
    is! legközelebb kicsit óvatosabban dobálóz a szavakkal!!

    VálaszTörlés
  14. Minden kedves ide írónak most válaszolok.

    Megbeszéltük Zsoltival és már nincs is semmi probláma köszönjük a véleményeket.

    1.Csingosztárnak
    Megbeszéltük a dolgokat és igazad van nem csak a jóban kell kitartani a másik mellett.

    2.-flippendonak-
    Igen megértem,hogy ragaszkodik a férjéhez és tudom,hogy egy gyermek örök kapocs és nem is szedném szét ezt a kapcsot.Örülök,hogy viszonylagos jó viszony van köztük.

    Nem akarom senkinek az anyai magatartását becsmérelni hiszen nem vagyok anya de a kislány azt ette eddigi életében amit az apja ill.a nagymamája készített.És az apja pelenkázta,fürdette mivel az anyja nagyon ingerülten viselkedik a gyerekkel és nem csak a szája jár hanem néha a keze is.

    A férje látja el még mindig pénzel ami véleményem szerint becsülendő hiszen nem lenne köteles erre mivel váló félben vannak de jó ember és segíti Icát amiben lehet.

    Szerény véleményem megbecsülhette volna azt,hogy nem kell semmit csinálnia kiszolgálják,életében nem fözött,a gyerekkel sincs dolga és hálából úgy visekedett volna a férjével,hogy ma is vele legyen,megbecsülhette volna a jó sorát.

    De én nem ítélkezek senki felett hiszen én sem vagyok szent.

    Átbeszéltük a dolgokat és tudom,hogy udvariaságból mondta ezt neki.

    3.LibEmonak
    Igen tudom nem leszek féltékeny és most sem voltam az csak rosszul esett.

    Hol lehet ilyen fiúkat találni? Nehéz a mai világban hasonló fiúkat találni sajnos de ha kitartóan keresgéltek akkor nektek is sikerülni fog.

    4.Charnek
    Próbálom kezelni a dolgokat és azt hiszem egész jól megy ahhoz képest,hogy nem szokványos a szituáció.

    Köszönöm a tanácsokat!

    5.Névtelennek
    Igen leküzdöttük a zöldszeműt:)

    VálaszTörlés
  15. Szia Adél!

    Azért jó lett volna ha zsolti is reagál azokra, amiket leírtam.......mert kiváncsi lettem volna rá

    Char

    VálaszTörlés
  16. Char!

    Én azért nem reagáltam az üzenetedre,mert van amiben igazad van és van amiben nincs.hidd el nem vagyok a fenyegető típus,hogy megölöm magam és aztán várom a hatást,hogy jaj most mindenki nagyon sajnáljon engem stb...Ami a videókat illeti illetve a "elhalálozásomat" az a múlt,de az sem azért alakult így,mert fenyegetőztem vele vagy csak riogatásnak szántam hanem mikor megakartam tenni közbe jött egy családi tragédia miszerint édesanyám megvakult a szemére és úgy,hogy vak és nem lát nem akartam őt itthagyni,hogy ellátni se tudja magát.közben az egyik szemét megműtőtték és már látni kezdett rajta és most augusztusban fogják megműteni a másik szemét is,hogy visszanyerje látását így ez volt az ok,hogy a nagy elhatározásomból végül is nem lett cselekedet.Közben Adéllal közelebb kerültünk egymáshoz és így már újabb ok volt arra,hogy ne tegyem meg,de akkor már sokan abban a hitben voltak,hogy megtettem hiszen nem tudtak elérni semmilyen formában és ezért készültek a barátoktól és ismerösöktől a videók az emlékemre,de már a többségének szóltam és leszedték a videókat amikben a halálomról van szó!Hát ennyi a történet és a reakcióm a bejegyzésedre és köszönöm,hogy írtál adél blogjába! Üdv: eMoBoYoCsKa alias Zsolti

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES