Oldalak

2009. július 7., kedd

Nem akartam

Balhés napom volt...tudom és sajnálom.De akik ismernek tudják milyen vagyok.Ilyen vagyok sajnálom...Próbálok tenni ellene de nem tudom magamat megtagadni és nem is akarom.
Szeretek csipkelődni és kicsit idegelni az embereket.Tegnap ezt talán túlzásba vittem.Az a baj,hogy nem veszem észre,hogy hol a határ csak akkor amikor az illetőt már megbántottam.Sajnálom Zsolti nem akartalak megbántani de ezt te is tudod.Nem azért szoktam szajkózni amit mondok,hogy megbántsalak csak te is tudod ilyen az alaptermészetem.Tudom este főleg túl lőttem a célon a pudinggal:(Zsolti megkért,hogy hozzak neki pudingot én pedig azt mondtam,hogy nem vagyok sem a neje sem a csicskája szolgálja ki magát ha kell neki valami....Nem akartam megbántani őszintén mondom de van valami ami miatt kisé ingerültebb vagyok,mint kellene sajnálom:( de azt hiszem,hogy jogos ami bánt engem....
De erről majd később......Zsolti haragudott rám és bevágta a morcit de bocsánatot kértem tőle és most már minden rendben.
Na ez a képem kb. stimmel ehhez a bejegyzéshez.....

7 megjegyzés:

  1. az elöbb még azt írtad h mennyire megbántott h téged lebecsül meg mit tom én... de hallod és most meg te kérsz bocsánatot??? ne viccelj már..

    VálaszTörlés
  2. már nagyon idegesítő, hogy miket írsz, főleg, hogy azt mondod Zsoltival vagy, pedig velem! ne tagadd!

    VálaszTörlés
  3. mi van??? te ki vagy? az adélnak másik pasija is van? ebbe belezavarodom...

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nincs más pasija de nem értem miért. Ha ő annyira jó pasikkal van/volt körülvéve miért pont a zsolti?Az egész zsoltis sztorit végig követtem a neten így jutottam el Adél bogjához de nem értem őt, nekem zsolti nagyon fura igazából nem lehet tudni ki is ő, a balesetben sem hiszek stb. Nem akarom bántani de teljes káosz, ami körülötte van, hogy a dolgai igazak vagy sem nem lehet tudni. De az tuti Adél fejét elcsavarta. DE ki az a csaba?mert nem tudtam összerakni a képet, hogy csaba miért akarta elüldözni a zsoltit pécsről...?

    VálaszTörlés
  5. Azta sok-sok bejegyzés.Válaszolok szép sorban.

    1.Igen megbántott de ha én vagyok valamiben a hibás akkor az az alap,hogy bocsánatot kérek.Ha ő tesz valamit ő is elismeri.De azóta ezt már megbeszéltük és minden rendben.

    2.Kedves személy.Jó tudni,hogy nem Zsoltival vagyok hanem veled.Zsolti meg én is úgy tudom,hogy ő meg én vagyunk egy pár na de most kiderült itt vagy te is.

    Remek.Mit is mondtál? Hogy hívnak?? Ja! Nincs neved,mert nem létezel csak egy kitalált lejáratni próbáló személy vagy.

    Csak,hogy tudd,azt is tudom ki vagy szóval bukta és azt is elárulom neked,hogy kedves csajszikám sokat tudok rólad szóval ne foglalkozz a nagyok dolgával.

    Ha esetleg tévednék és valamilen csoda folytán tényleg a pasim vagy akkor hívj már fel egy kicsit és megadom a bankszámla számomat és utalj egy kis pénzt a barátnődnek,mert szeretne vásárolni pár csini ruhát haha

    3.Nincs mibe belazavarodni,mert sosem volt egyszerre két pasim.Zsolti a párom és ő is marad az.Nincs rajta kívül senki és nem is lesz.

    4.Igen.Sok "jó pasi" volt ill. van körülöttem de nem értem,hogy ez hogy jön ide szóba...vagyis sejtem azt hiszem te mire gondolsz jelenleg.

    Igen sok model és helyes ismerősöm van akik nem idősebbek nálam vagy akár még fiatalabb barátom is lehetne.

    Azt is tudom,hogy sokaknak Zsolti egy zűrös alak és nem hiszenek el neki sok mindent de azt hiszem az én dolgom,hogy kinek és mit hiszek el hiszen én sem kérem máson számon a dolgait.

    Igen elcsavarta a fejemet mivel ő nem olyan,mint a többi csávó akit ismerek.Hiába van valaki csodás külsővel megáldva ha full buta,nem lehet vele semmiről sem beszélgetni,drogozik,iszik,megver,megcsal és még sorolhatnám....szóval egy trendi fiúnak is millió árnyoldala van(személyes tapasztalat....Jácint....)

    Csaba a bátyám és azért akarta elüldözni Zsoltit,mint amit kb.te írtál.Nem tetszettek neki Zsolti dolgai,nyomozgatott utánna és csak kavarásokba ütközött de már elfogadta a dolgokat.

    VálaszTörlés
  6. Adélkám! nem emlékszel? Jácint vagyok és velem jársz. haha

    VálaszTörlés
  7. Na bebuktad drágaság,mivel a Jácint sosem hívott engem Adélkámnak.Szóval nagyon gagyi egy csaj vagy,hogy az ő nevében irogatsz.És csak közlöm veled,hogy magát sosem hívja Jácintnak! Jácyként van mindenhol....Beigazolodott tudom ki vagy de ha ezzel akarsz jáccani akkor jó szórakozást!

    Ha pedig esetleg tényleg a Jácint vagy akkor válaszolj már nekem a következő kérdésekre! Hogy hívják a kutyádat és a deszkádat?? Tutira nem tudsz válaszolni,mert nem az vagy akinek kiadod magad!

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES