Oldalak

2009. július 6., hétfő

Nem vagyok ideális

Egyre többet gondolkozok dolgokon mi és miért is van. Adél kedvesem a tudtomra adta nem a nejem és nem is a szolgám. Nem tudom miért is van,de soha nem tekintettem annak ő még is annak értelmezi. Ami azt illeti valóban nem a nejem,de sokkal több mint a nejem hiszen soha senkiért nem teszek vagy tettem meg azt amit érte vagy amiért ő érte képes vagyok. Tudom,hogy sokszor teher vagyok és csak púp,mert kérek dolgokat,de majd változtatok és nem fogok így talán minden jó lesz mindenkinek. Nem vagyok az ideális partner lehet hiszen én csak kérek vagy mondok dolgokat amiket nem kellene. Sorozatosan mondom mit is szeretnék és megértem ez nem jó és teszek róla,hogy jó legyen! A blogban végig csak dicsérve vagyok pedig úgy látszik nincs is mit dicsérni rajtam és néha olyan rossz hallani azt amit nem akarok,de mégis hallom. Minden más lesz és jobb lesz és nem lesz gond.

1 megjegyzés:

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES