Oldalak

2009. július 10., péntek

Vicces volt de ugyanakkor szar is

Érdekes volt ez a nap.Mászkáltunk jobbra és balra és intéztem azt amit a felnőtt emberek szoktak.Reggel voltunk a bankban és fizettem be pénzt a számlámra.Még sosem csináltam ilyent és most már ezt is tudom.Tudok kivenni és berakni is pénzt.
Utána voltunk a postán ahol pedig befizettem Zsolti telószámláját.Még számlát sem fizettem be soha de lassan hozzá kell szoknom ahhoz ami a nagyok dolga a mindennapi életben.Jó nekem mert van aki hozzászoktat:)Időközben azt hittem,hogy felfordulok,mert a pocim nagyon de nagyon fájt.Sajna megjött.Tudom ez nem egy szokványos téma de írok erről is,mert ez is hozzátartozik az élethez és a tabu témák nekem nem tabuk XDSokáig nem görcsöltem tök könnyedén vészeltem át az egészet de nekem is eljött az a korszak amikor már fáj...nagyon fáj.Valakinek nincsenek tippjei ilyenkor mit lehet csinálni? Mert örömmel fogadnám.
Eddig szedtem az Algo Flex-M-et de már nem használ igazán.Több,mint egy óra kell amire hat és addig pedig meghalok:( Eddig úgy tudtam,hogy ilyenkor meleg vizet kell a pocira tenni és akkor jobb lesz Zsolti viszont azt mondta hideget szóval mér tökre nem értem mit is kéne haha Azt mondják ilyenkor kell szeretkezni,mert akkor a görcsök elmúlnak.De ezt a verziót inkább kihagyom,mert nem lenne gusztusom ilyen állapotban és azt sem szeretném ha a barátom mártogatná "azt" a vérbe....Nem épp gusztusos ötlet.Meg eleve ha az ember majd meg hal a görcsöktől akkor nem hiszem,hogy még egy fasz is kellene belé... Voltunk az Ázsiában ahol Zsolti mindent levert és felpróbált.Mindent ami rondán néz ki hahaha.Még egy próba babát is majdnem feldöntött XD A napom nagy része azzal telt,hogy feküdtem jobbra-balra hátha jobb lesz..Majd megoldottam.Fogtam magam és ugrálóköteleztem és hullahoppoztam és a görcsök elmúltak.Lehet talán mégis igaz,hogy a mozgás ilyenkor jótékony hatást fejt ki.

4 megjegyzés:

  1. amugy a mozgás tényleg jót tesz ilyekor. amugy tudod én még suliba se soktam menni anniyra szokottfájni.. de nekem segít az is h melegvizet rakok rá..és meleget nem hideget
    :)
    csingostar

    VálaszTörlés
  2. Köszike én is így tudtam,hogy meleg akkor mégsem vagyok hülye XD

    VálaszTörlés
  3. Szia:) Nem tudom, hogy visszamenőleg elolvasod a megjegyzéseket, de azért írok, mert rájöttem, hogy hol lehet ide írni;)
    Nah...igen, mindenképpen meleget tegyél, soha ne hideget! És az is jó, ha a derekadra teszed, vagy egyszerűen betakarozól(bebugyolálod magad) A mozgás meg tök jó...de amikor fáj, ki képes a mozgásra? Én például nem:) Nem muszáj pont ugrálni, elég ha sétálsz! És a gyógyszerről csak annyit, h a Meristin az jobb mint az Algoflex mert van benne nyugtató is, de ha az se válik be és midnenképpen gyógyszer kell mert annyira fáj, akkor a Cataflamot ajánlom:D de ha sikerül mozgással elintézni, akkor úgy a legegyszerűbb:D

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES