Oldalak

2009. július 31., péntek

Tanultam

A mai napon is okosabb lettem és azt mondják,hogy a net butít,nos megcáfolom.

Találtam a neten egy videót amiben egy meleg emo fiú beszél számomra nagyon okos dolgokat.Ide raknám a linkjét,hogy más is okuljon belőle de sajna már nem tudom hol is van ez a remek videó.

Arról szól,hogy a fiú elmondja,hogy őt nagyon sokan elítélik,mert meleg és ráadásul emo is.Sokszor megkapta,hogy köcsög....

Na nemsokára kiderül,hogy hogyan kapcsolódik ez az egész hozzám.

Elmondja a fiú,hogy nem törődik a mocskolódással,mivel akik ezt teszik azok nem ismerik és ha nem ismerik akkor nem alkothatnak rendes,igaz véleményt róla hiszen csak a valóság egy szeletét ismerik.Álszent dolognak tartaná ha a fikázást nem fogadná csak el.Ő a dicséretet sem fogadja el hiszen azt is úgy alkotják róla,hogy nem ismerik,attól fogadja el aki ismeri.

Csodálkoztam,hogy milyen nagy okosságot mond ez a fiú.Ráébredtem igaza van és megfogalmazta amit én nem tudtam hosszú éveken keresztül.

Mindig valahol ott belül fájt,hogy sokan bántanak és megítélnek pedig nem is ismernek.Nos igen.Aki nem ismer és fikázódik azzal nem kell foglalkozni,szinte meg sem kell hallani.Tudom néha ez nehéz de tényleg ne érdekeljen senkit,hogy egy vadidegen egyetlen egy dolog alapján úgy,hogy nem ismer minket mit gondol rólunk.

Ha a dicséretet elfogadnánk ismeretlen emberektől és a szidást nem az álszent dolog lenne hiszen csak a jót fogadnánk el a rosszat nem.

Ezentúl én is ennek tükrében élek,mert azt hiszem okosabb lettem.

Néha egy kritika lehet építő jellegű de sajnos az esetek többségében nem igaz.

Összességében azt mondanám,hogy mindenki azt a véleményt fogadja el a legnagyobb mértékben amit az ismerősitől hall.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES