Oldalak

2009. szeptember 14., hétfő

Hoolie Scene

Van mindenkinek az életében olyan személy aki meghatározó szerepet tölt be.Lehet ez egy ember vagy néhány.Én most az egyik ilyen személyről számolok be nektek:)

Ő Hoolie Scene.Engem megfogott a személyisége(amit a médián keresztül láttam),az amit és ahogy csinál.Szóval látszik rajta,hogy őszintén csinálja a dolgokat és tehetséges srácnak tartom,jó érzéke van a médiához,szóval tisztelem.

Ma hazafelé a suliból Zsolti mondta,hogy menjek oda ahol ő van.Tudtam,hogy Hoolival van talija szóval sejtettem,hogy még ott lesz:) Nyertem és ott volt:)

Nekem ez olyan furi volt.Szóval nekem ő egy példakép,élmény volt,főleg,hogy még puszit is kaptam(L)

Azt hittem,hogyha egyszer talizok vele,majd lever a víz és izgulni fogok de semmi ilyen nem volt,egyszerűen csak nagyon örültem.

Olyan,mint a videóiban,aranyos,kedves,trendi:)

Nem kotyogok de szeretnék reklámozni nektek egy jelentős eseményt.Nagyon örülnék ha minnél többen jönnétek el rá,mert remek bulinak ígérkezik és minden kedves olvasómat,ismerősömet szeretettel várom rá:)

Részeletek nem mondok de tényleg olyan össznépi buli lesz amiért megéri kimozdulni.Nem vagyok a bulik királynője de én is megyek szóval ez valami féle garancia arra,hogy rangos eseményről van szó.

Lassacskán lehet majd részeletekt tudni Hoolie oldaláról:

http://hooliesceneblog.wordpress.com/2009/09/09/lazas-keszulodes-a-2-ribancok-ejszakajara/ itt láthatjátok a jelenleg tudható részleteket de amint új információ van azt én is közlöm veletek.

Van pár dolog amit feltétlenül tudnotok kell. Lesznek meglepetések a bulin,fellépők,jó hangulat:)

Helyszín változatlan: Glam Budapest.
Időpont: Október 25.

DressCode: HoolieWeen Party jelemez. Tehát mindenki feleljen meg a jelmezbál kitételének!

Majd a hétvégén csinálok ide olyan menüt,hogy névsor és azoknak a neve fog ott szerepelni akik jönnek a bulira,így mindenki értesülhet arról kb. kire számíthat:)

Hívjatok ti is embereket,hogy még nagyobb buli kerekedjen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES