Oldalak

2009. július 15., szerda

Nem kis kaland volt

Este kitaláltam,hogy menjünk sétálni Zsoltival.Nem kelett sokáig győzködnöm és belement.Épp,hogy elindultunk felhívta Violát aki elmondta,hogy a Zsolnay kútnál van.Mi is közel voltunk hozzá így gondoltuk,hogy talizzunk de mondta a Viola,hogy megy sörházba és 11ig ingyenes ezért inkább talizzunk ott.A gond csak ott kezdődött,hogy a névmemóriám és a térérzékem semmi.Így csak sejtettem,hogy merre van a dolog.Zsolti megkérdezett egy taxist aki adott útba igazítást és el is indultunk de ránkcsörgött Viola,hogy vigyünk neki 4 sajtburgert XD Így a Mekibe is elmentünk majd elindultunk utunkra a 4 burival.
A karom majdnem leszakadt az úton ezért inkább Zsoltira bíztam egy idő után a cipelését.Út közben az egyik általános sulis osztálytársammal taliztunk az Anitával.Nem ismert meg elsőre,mert már részeg volt,mint a csacsi hahaEltaláltunk a sörházig és kiderült jól tudtam merre van bár én másfelé mentem volna de a cél a lényeg XDOdaadtuk a kaját Violának és közbe a bogarak majd szétszedtek minket.Az Anita is odaért és megismert,kész csoda XD Kicsit dumcsiztunk,megtudtuk mi franciául a 17(azóta elfelejtettem XD) és végülis egy jó élmény volt.Bár hazáig a balerina cipőtől leszakadt a lábam és amire a Mekihez értem zárva volt és nem ehettem sajtburgert meg epres shake-t XDViolával aki tényleg sokat jelent nekem.

2 megjegyzés:

  1. Halihóó!!

    Jaaaj nagyon nagyon köszi,hogy itt lehetek és sajtburgert.. nem haltam éhen miattatok..:)(K)
    Annyira örülök a barátságunknak. Nagyon szeretlek titeket:)

    Pusszantás Viol <3

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon de nagyon örülök,hogy ismerhetlek és a barátod lehetek.Kivételes lány vagy.

    Puszi Adél

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES