Oldalak

2009. július 11., szombat

Nem tudom ez mire jó?!?

Ha valaki ezt nekem megmagyarázza az előtt megemelem a kalapom.Ezt nem tudom egyszerűen megérteni,hogy miért jó a Jácint nevében irogatni és olyan dolgokat amiknek nincs semmi valóság alapja.Az egyik bejegyzésemhez valaki elkezdte azt irogatni,hogy nekem más pasim van majd egy megjegyzéssel később már azt állította magáról,hogy ő a Jácint.Mindegy honnan de tudom,hogy nem ő volt és egyszerűen nem értem miért kell az embereknek másnak kiadni magukat,mint akik valójában....
Amíg el nem felejtem kaptam egy Bambit Zsoltitól.Tök jó.Most ő az én "kisfiam" haha Ja és Zsolti nyert ma 500 Ft-ot.Tök jó,bár ha a lottót nyerte volna meg annak jobban örülnék.XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES