Oldalak

2009. június 30., kedd

Ez a tegnapi nap

Az életemben szinte minden nap valamiért különleges,érdekes.Nem tudom minek de mindig történnek velem érdekes dolgok.Nem mondom azt,hogy valami kiválasztott vagyok ezért zajlanak az események csak azt tudom,hogy szeretek írni a blogomba és szeretem,hogy az emberek napról napra elolvassák ami a kis életemben történik.Köszönöm mindenkinek aki az idejéből a blogom olvasására áldoz:) Na de térjünk a lényegre azaz a tegnapi napomra.Reggel a bátyámra ébredtem aki aktívan tekergette a hugom rubikkockáját.Az Alíz utólag kicsit ideges lett,mert valami sort kirakott de a Csaba eltekerte...Felhívtam ám a Bambikámat.Jó tudom ez más embereknek alap de én utálok telefonálni.De megembereltem magam Zsoltiért,mert imádom és eleve szeretem a búgó hangját a telóba.Amíg én pihiztem addig ő javában lomtalanított.Ennek van jó oldala is.A púpja még jobb lesz haha.Na ezt most senki nem érti XD A bicepszére azt mondtam,hogy púp hahaOlyan lusta voltam,mint a föld(ez általában alap jellemző nálam).Nem ágyaztam meg...aztán anyum kibukott.Jogos volt a kibukása elismerem.De akkor is megbántott bizonyos mondataival.Mondjuk most hiper érzékeny vagyok,mert nincs itt a Bambikám:( Pityeregtem egy sort de utána egész jól elvoltam.
Simseztem is.Most megint nagyon rákaptam erre a játékra.Olyan szép házat szereztem és csudi szépen rendeztem be.A lakói sem gyengék.Varsányi Miki(AFC a gyengébbek kedvéért) és Jared Leto ja meg én haha.Van ízlésem hiába XD
Az esti órák ígérkeztek izgalmasnak.Az eleve izgalmakat ígért,hogy Zsolti betette közösbe a közös ismilyeinket.Volt is nevetés.Közösbe dumcsiztunk Duckieval és Nikivel.Jó fej csajok:) Új infókat tudtam meg az AFC háza tájáról haha Valaki tökön rúgta Tomit hajdanán ja meg megfogta a seggét.Szegény Tomi:( Nem tudod Bambi,hogy ki volt az?? XD Ja meg azt,hogy Duckie és Peti ősellenségek XD Ja meg ha fiam lesz akkor Tomi lesz és élő AFC zenére akarok szülni haha
És akkor a nap fénypontja az volt,hogy a Jácint tolta Zsoltinak a hülyeségeit haha
Mindenkivel megosztok belőle pár részletet(én jót kacagtam rajta):
Jácint kontra Zsolti XD
1.Jácy üzenete:
kiszedem a szemöldököm és ha nem full szimmetrikus akkor megbolondulok XD még a faszom is szimetrikussan van leborotválva haha
2.Jácy üzenete:
akkor sem hiszem el...legalább jól csinálja? hahaha,bírja a strapát? XXXXXXXXX
3.Jácy üzenete:
hát persze...én meg most jöttem a falvédőről és szűz vagyok XXXX
4.Jácy üzenete:
most komolyan,van amit még nem csináltál vele?
5.Jácy üzenete:
vigyázz a nődre mert Pécsen sokan alapból nyomulnak rá és ha kitudódik a szexben is bármit bevállal akkor tömegek mozdulnak majd meg XXXXXXX

6.Jácy üzenete:
oké ha te így gondolod,nem baszogatni akarlak de a haverjaim közül alapból van 5 amelyik ráröppenne XXX és ők ezek a tipikus trendi emoboyok 18 évvel.....

EMOEMO(Zsolti) üzenete:
akkor törött szárnnyal majd tovaröppennek ugyan is Adélnál rajtam kívül senki
nem rúghat labdába
7.Jácy üzenete:
te ebben miért vagy ennyire biztos?? elhiheted tipikus modellek...és lehet mást adnának neki,mint te

EMOEMO(Zsolti) üzenete:
semmit nem tudnának neki adni amiért Adél engem eldobna vagy elhagyna ugyan is a jegyesem
8.Jácy üzenete: micsoda????????????????????

EMOEMO(Zsolti) üzenete:
látod lemaradtál június 20.-óta a menyasszonyom és a jegyesem Adél

9.Jácy üzenete:
úúúú,na most mondok mindjárt csúnyát,miért nyúltad be ezt a csajt???

10.Jácy üzenete:
jól van de ha felcsinálod bunyó lesz

EMOEMO(Zsolti) üzenete:
miért lenne bunyó??
EMOEMO(Zsolti) üzenete:
had legyen már az én meg a jegyesem dolga mikor is vállaljuk be a gyereket
11.Jácy üzenete:
jó a ti dolgotok...és miből tartod majd el a gyereket?
EMOEMO(Zsolti) üzenete:
az is legyen az én gondom ne félj neked nem kell beleadnod semmit
EMOEMO(Zsolti) üzenete:
nem fog éhen halni sem meztelen járni
Jácy üzenete:
oké de ha kell kölcsön pénz akkor szólj akár holnap is 3-4 milkát simán tudok utalni

Haha,ez a Jácint még mindig pofátlan és szexmániás...Kedves Jácint.Kérlek ne velünk foglalkozz köcce.
Milyen érdekes,pont 11 lett belőle,nem érdekes Bambi? XD

2 megjegyzés:

  1. Már van egy lányod, a miénk. Az nem elég?

    Icababy

    VálaszTörlés
  2. Vivit szeretem de azt hiszem senkinek sincs köze ahhoz,hogy nekünk hány gyerekünk van vagy lesz.Főleg nem olyan valakinek aki Ica nevében ide irogat amikor tudom,hogy nem ő volt az!

    Szégyelheted magad bárki is vagy,hogy más nevében üzengetsz.

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES