Oldalak

2009. július 29., szerda

Cenzúra

Azt hiszem,hogy reális emberke vagyok és korrekt.De ha tévedek akkor írjátok meg nyugodtan.

A kommentek közül lesz olyan amit ezentúl törlök.Tudom ez új dolog,mert nem tettem ilyent de mostantól igen.

Nem kell félreérteni a lépésemet.Hiszen pl. itt van Csingostar vagy Char akik nem mindig voltak olyan véleményen,mit Zsolti,ki is fejtették a véleményüket de ők kulturált emberek és büszke vagyok rájuk.

Akik úgy fogalmaznak meg véleményt,mint ők azoknak a véleménye meg is marad.

De akik olyanok,mint Pimpőke(hál a jó égnek eddig csak őt tapasztaltam ilyennek) annak a megjegyzését törlöm,mert nem vagyok kíváncsi az abnormális megjegyzésére.

Nem szeretem azt olvasni,hogy a barátom ölje már meg magát vagy hogy ő szeretne képet Zsolti farkáról és azzal szeretne maszturbálni....illetve hasonlók.

Itt normális,intelligens emberek vannak és az ő érdekükbe is ha úgy látom jónak akkor törlök egy véleményt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES