Oldalak

2009. július 26., vasárnap

Ajaj Timi:S

Ő nem egy egyszerű eset.Személy szerint nincs semmi bajom Timivel.Azt hiszem még kedvelném is ha hagyná.

Én csak azt mondom,hogy szerintem egy korabeli fiú kéne neki és nem Zsolti hiszen teljesen más életszakaszban állnak és én most nem akarok okoskodni de Zsoltihoz egy mai 18 éves lány is rettentő fiatal lenne.Én is azért vagyok ideális neki,mert a koromnál jóval érettebben gondolkozok.Mintha 25 lennék minimum.

Timi körülment a fesztivál,hogy eltűnt és persze,hogy a barátnői Zsoltin kereseték....

Másnak nem vette föl a telefont de Zsoltinak persze egyből....Szóval Zsolti volt a megmentő.

Kiderült Timi honlapot csinál.Nem sokkal később,mint hogy én elkezdem....Érdekes...Micsoda véletlen.Jó.Nem azt mondom,hogy engem majmol de gyanús....

Mindenesetre:Timi sok sikert a honlapodhoz megnéztem és jól haladsz,nem haragszom semmiért,szeretnék jóba lenni veled bár tudom nem akarsz barátkozni...

2 megjegyzés:

  1. Szija Adél!

    Szeretném, ha tudnád, hogy nem csak Zsoltinak vettem fel a telefont és neki sem elsőre, mert kinyomtam.

    A honlapommal kapcsolatban pedig, csak annyi, hogy már 2006 óta megvan csak akkor még másról szólt az oldal. Sztem ebben nincs semmi gyanús. Azért köszönöm a jó kívánságot és, ha tudnád, hogy Zsoltinak mit mondtam a barátkozással kapcsolatban akkor nem ezt mondanád! De nyugodtan kérdezd meg őt!

    VálaszTörlés
  2. Szia Timi!
    Komolyan mondom büszke vagyok rád:)Volt idő amikor nem névvel írtál és csak találgattam te vagy e de most itt olvasható a neved is.

    Ne haragudj azért amit írtam ezek szerint félre voltam kicsit informálva.

    Én úgy tudtam,hogy csak neki vetted fel a barátnőidnek nem.

    A honlapodat sem tudtam,hogy már régóta üzemel.Gondoltam új keletű,mert láttam,hogy most alakítgatod.

    Mondtam Zsoltinak a barátkozós dolgot de nem mondott igazán semmit rá.

    Ha gondolod beszélhetnénk msn-en mivel azt hiszem vannak dolgok amikről egész jól elfecseghetnénk.

    A félreértésért(telefon,honlap)1000 bocsánat!

    Puszi Adél alias AngelEmoStar

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES