Oldalak

2009. július 5., vasárnap

Ismét taliztunk Violával

Mint már sokszor írtam Violát nagyon szeretem.Igaz kicsit mások vagyunk hiszen például öltözködésben más vonalat képviselünk(én az emot ő a csinos,nőcis vonalat de meg kell jegyzenem,hogy egyedien teszi ezt nem tömeg cikk Viola:) ) de az értékrendünk nagyban hasonlít és a dolgokról is nagyon hasonló véleményünk van.Zsoltival beszéltünk egy talit Violával.Azt szokták mondani,hogy a nők készülődnek sokat....de most ezt megcáfolom.Zsolti miatt késtünk kicsit mivel amikor indulni kellett volna akkor kezdett el borotválkozni és állítgatni a haját.De nem lett baj a kis csúszásból mivel Viola vonata késett 5 percet.
Lementünk elé a vonathoz onnan pedig a Mekibe vezetett az utunk(út közben valami csöves féle bebambult a dekoltázsomba....majdnem szájba kaptam hahaha,hiába egyszer húzok valami kivágottabb darabot akkor egyből mindenki befelé sasol....) ahol mindenki shaket kért.Viola csokisat mi pedig epreset.Nagyon fini volt ajánlom mindenkinek.Mint lenni szokott ismét túl vállaltam magamat XD A többiek 2 decit kértek én pedig 4et.Majdnem az orromon folyott ki a dolog hahaLeültünk a shakel a Mekihez egy padra és jót dumcsiztunk Violával.Szóbakerült Gyula is.Gyula Zsoltinak egy ismerőse aki "rástartolt" Violára és tett neki egy kellemes "baráti ajánlatot."Nem tudom,hogy egyes pasik honnan veszik a bátorságot ahhoz,hogy barátilag kérjenek szexet valakitől....Én teljes mértékben megértem Viola gondolatait.Hiába ebben is egyezünk.Miután a shekeket elpusztítottuk lekísértük Violát a vonathoz.Olyan jól eltársalogtunk,hogy majdnem lemaradt róla.Zsolti szólt neki,hogy már zöldet mutatnak.Amire felpattant a vonatra már el is indult XD
Miután elment a vonat kicsit üldögéltünk az állomáson majd mi is szép lassan(igen lassan mert a shaketől szinte menni sem tudtam XD) elmentünk haza.

Így sem láttak még sokan XD Nem ez a legjobb kép mivel nem derül ki róla,hogy ez egy csepp fürdőruha de ide ezt dobtam fel.A többi részlete a rucimnak maradjon csak titok:)

1 megjegyzés:

  1. Halihóó! Te jó ég az a vonat nagyon durva volt.. :D sosem jártam még így.. :P De azért a csokis meg az epres shake a király.. :D Legközelebb is ilyet méééég :):P
    Puszantás Viola (L) :)

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES