Oldalak

2009. július 31., péntek

Kísért a múlt

Van,hogy az ember szeretne valamit elfelejteni,minnél mélyebbre eltemetni de nem megy,mert vissza-vissza tér a borzalom egy-egy momentuma.

Mindenkivel történnek tragédiák,ilyen az élet.A borzalmat próbáljuk feledni de elég egy kis parázs és a láng újra éget és mindent magával söpör.

Az én múltamnak is van olyan része ami nagyon nem publikus rajtam kívül szinte senki sincs be avatva.Megvan rá a magam oka....

Gondolkozok,talán jobb lenne ha más is tudná,talán megértenének és nem ítélnének el....Talán.....

Sokszor megkaptam talán leszbikus vagyok,mert nincs pasim(most már van) vagy talán annyira érdemtelen szar csaj,hogy rám sem nézne senki.

Meg volt a magam oka,miért nem bíztam egyben sem és miért van az,hogy nagyon kevés fiúval vagyok hajlandó egyáltalán beszélő viszonyt fenntartani.

Talán most már sejtik páran de.....

Ez a dolog bezavart egy olyan személynél akit szeretek,Zsoltinál és ezt sosem akartam.

Ott legbellül valami kicsit megnyugodott,hogy most már ő is tudja de talán akkor lesz teljes nyugalmam ha fogom magam és kiírom magamból.Egyszer elmondok mindent de soha többet egy szót sem beszélek erről aki akarja elolvassa aki nem az nem de erről többet soha.Remélem talán megnyugszom....

Mindenki tudja,hogy a volt barátomat Jácintnak hívják.Az is publikus,hogy megvert és nem éppen ember számba vett.Sokan láttak a Jácintról képeket és mindenki betalált miért nem feküdtem le vele meg hasonlók.Nos kedves emberek azért,mert hiába egy fél Isten akkor is egy mocskos szemét alak!

Nem részletezem túl.De egyszer fent voltam náluk a Gergő nem volt otthon ő be volt füvezve,részeg is volt és bepróbálkozott.Mondtam neki hagyjon békén....Igen....Megakart erőszakolni....

2 fajta ember van:
1.Az elején küzd de egy idő után úgy érzi ha hagyja magát hamarabb szabadul.
2.Az első perctől az utolsóig üvölt,rúg,karmol,harap,megragad minden módot arra,hogy védje magát.

Én a 2.csoportot gazdagítom.Hiába taperolt vagy próbálta lerángatni a nadrágomat én ellenálltam.

Meg lett az eredménye annak,hogy húztam az időt a Gergő haza ért és innentől azt hiszem nyilvánvaló a sztori.

Nem lett semmi a dologból azon kívül,hogy egy életre megfogadtam,hogy soha többet nem kell olyan pasi,mint a Jácint.Nem kell tökéletes szépség inkább egyedül döglök meg de olyan,mint ő soha nem kell!

A Jácintot a Gergő szarráverte,a Gergő lett a bátyusom....

Tudom,hogy be volt piálva meg stb. stb de akkor is......megbocsájtottam neki de sosem néztem rá és nem is fogok úgy nézni rá,mint egy férfira,csak,mint egy nyomorultra aki betegesen rajong értem mindenféle orvosi kezelés ellenére is.

Ezek után lehet még barátnak tekinteni? Igen,ő egy barát.Sajnálom és segíteni akarok neki,talán egy napon jobban lesz....

Nem egyszer merült fel témának társaságban a nemierőszak.Én mindig hangoztattam,hogy lehet szabadulni csak akarat kell hozzá.Kinevettek és azt mondták mit is tudhatok erről a dologról.Azt hiszem jóval többet,mint ők!

Ne jöjjön senki azzal,hogy ha egy nagy benga állat teper le akkor nem tudsz mit tenni.Ez hülyeség!Én 157 centi vagyok a Jácint 183,(én akkoriban) 45 kiló ő pedig 65.Szóval azt hiszem jelentős különbség volt ő ráadásul eljárt gyúrni...

Kitartás és akarat.Ez a 2 szó.Én megúsztam és hiszek benne,hogy másnak is sikerül ha harcol!
Most beszéltem erről de itt a vége.Örökre elfelejtem nem érdekel már.

Nos ezért nem volt barátom! Mert a férfiak 99,9%-tól undort kapok,mert látom bennük,hogy önző szexgépek és én nem leszek soha senkinek sem a játéka! Vannak kivételek akiket szeretek és tisztelek de nehéz kiérdemelni a bizalmamat!

Ő a Jácint.Szép ugye?!? Nekem már nem számít a külső csakis a belső.

Ezt a bejegyzést nem azért írtam,hogy sajnáljatok.Köszönöm,nem kell engem sajnálni.A világban naponta több száz talán ezer nőt zaklatnak szexuálisan.Vannak akiket meg is erőszakolnak.Sajnáljuk őt,engem nem kell!

Szeretném ha ebből nem indulna el egy halom pletyka vagy az,hogyha kimegyek az utcára akkor minden ismerősöm oda jöjjön,hogy jaj te szegény.Nem kell! Én ezt akkor átéltem,azóta amennyire lehetett feldolgoztam. A sajnálat nem változtat a történteken!

2 megjegyzés:

  1. teljesen meg vagy zakanva, attól, hogy leírod más történetét, le írod azt, hogy más hogy élte meg ettől veled ez nem történik meg. sztem te ezeket vagy csak álmodtad vagy pedig kitaláltad azáltal, hogy más elmesélte neked. én tudom, hogy milyen érzés. nem hiszek neked. te összevissza irkálsz veled nem megtörtént dolgokról!
    ennikek

    VálaszTörlés
  2. Kedves ennikek!

    Nem hinném,hogy meg lennék zakkanva azért,mert a multam egy részét amelyre nem akarok emlékezni le írtam.

    Fogalmam sincs,hogy honnan szedsz akkora baromságot,hogy ez nem történt meg velem hanem valakinek a sztoriját elloptam és itt tolom a kammert.

    Egy kérdés? Miért lenne nekem jó,hogy ilyent "kitalálok"? Megmondanád? Azon kívül,hogy felhánytorgattam mahamban a dolgokat más nem történt.

    Bár történt más is.Azt mondod,hogy én írkálok össze-vissza velem meg nem történt dolgokról...Szóval én nem vagyok szavahihető,hazug vagyok:(

    Köszönöm a "kedves" szavakat! De akik olvassák a blogomat azért teszik ezt,mert tudják igaz,szavahihető dolgokat írok.

    Ha te úgy tartod hazudozok akkor nem tudom miért olvasod a blogomat,ha így érzed akkor azt tanácsolom ne olvasd.

    Sajnálom,hogy megtörtént veled is,akarom mondani csak veled,mert ugye szerinted én csak kitaláltam vagy plagizáltam.

    Adél alias AngelEmoStar

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES