Oldalak

2009. július 14., kedd

Kis csend

Pár napig hallgattam és nem írtam ide semmit.Történtek dolgok de nem igazán volt erőm ide fellépni és lepötyögni életem minden momentumát.De ma már itt vagyok és beszámolok a dolgokról.A honlapomat már megnézték páran de emberek gyerünk aktivizáljátok magatokat és írjatok is valamit! Így nem tudhatom ki járt arra és ki nem! És így megharizok arra aki nem ír nekem valamit hahaTegnap olyan depizős napom volt kicsit.Nem tudom mitől talán csak szarul indult a napom mivel teló csörgésre keltem fel...Aztán a fejem is megfájt és elkezdtem gondolkozni a dolgaimon amik mostanában történtek....Nagyon örülök Zsoltinak hiszen csak ő maradt nekem abból ami régebben volt.Most senki se jöjjön azzal,hogy van szerető családom....Igen van és ők az oka annak,hogy a legmélyebb időkben nem tettem baromságokat vagy nem roppantam össze.Igen tudom,hogy vannak nekem de a tragédiák sorozata elgondolkoztatott,hogy egy januári állapothoz képest mim is maradt...Mint mindenki tudja Petrik meghalt:( Ő volt az öcsikém és a hiánya sajog és fájni is fog örökre.
A Jácinttal csak viták voltak de most kezd normálisan viselkedni.Épp most amikor elmegy Franciaországba.
A Gergő elmegy dolgozni Angliába de ennek örülök is meg nem is.Egyrészt hiányozni fog másrészt pedig örülök,mert az álma vált valóra és olyan stúdióban dolgozhat amire mindig is vágyott.Hát igen Pete a Fall Out Boy-ból csak jó helyeket hoz létre és Gergőnek sikerült bekerülni. Peti bedilizett és most mehet ki Németbe:(
A Miki meg Amerikába megy folytatni a jogi tanulmányait.
A Dév és a Barna meg Pestre költözik:(Szóval a pécsi emo banda atomjaira hullott RÍRÍ
Kicsit elmélkedtem az Ica féle helyzeten is.
Elgondolkoztam azon is,hogy más 18 éves vígan jár buliról bulira reggelig okádik meg hasonlók...Ne értse félre senki de nekem ez hiányzik...Sosem volt ilyen.És akkor elgondolkoztam azon is,hogy a Szebényiek szemében halott vagyok:(Én legalábbis ezt hiszem hiszen sosem telefonálnak és nem is érdeklődnek irántam...így jártam.Ezeken elgondolkoztam és bedepiztem...de ma már jó kedvel ébredtem:)

4 megjegyzés:

  1. A szebényiek kiket takarnak???Onnan ki hiányzik neked?Most akkor végleg összeköltöztetek zsoltival?Anyukádéknál laktok?Miért nem mentek inkább Pestre?

    Char

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok.

    Ebbe ne menjünk bele hogy Szebényből kinek ki hiányzik, vagy hogy nektek hiányoznak-e a Szebényi nagyszüleid, hidd el hogy nem jönnél ki jól belőle. Mondjuk Ide nem részletezem ezeket a dolgokat, mivel nem tartozik senkire, családi dolgok. Ami engem illet én mindig is éreztem hogy nem igazán testvéri a viszonyunk mivel én itt lakok, te ott bennt nem is vagyunk édestestvérek, ezért nyilvánvaló hogy az érzelmi kötödés nincs meg köztünk soha nem is lesz. Persze ennek ellenére engem ez mindig is bántott próbáltam is ellene tenni, mielőtt kimentem angliába többször mentem be hozzátok, próbáltam beszélgetni, de sajnos keserű a felismerés, hogy már felnőttél, nincs is nagyon szükséged rám, vagy a társaságomra. Ezen változtatni már most nem lehet, testvérek vagyunkleszünk is de az érzelmi kapocs azthiszem sosme lesz meg köztünk már sajnos. A zsoltis témában meg neked is elmondtam, csak segiteni akartam akarok, mert ez nem szeretet kérdése, ez kötelesség. Ha valakinek problémája van amit nem tud megoldani abban segiteni kell önzetlenül. Persze megkaptam hogy ne szóljak bele, nem is fogok a jövőben ha nem muszály semmibe sem.
    Csak azért irtam ide hogy nem teljesen egyoldalú ez a nem keresnek a Szebényiek mostanában dolog, nem csak a Zsolti miatt. Ennek a fényében lehet itélkezni aki akar.

    Tade

    VálaszTörlés
  3. Halihó!

    Tudom, hogy sok embert elvesztettél.. de remélem minden jobb lesz majd.. Én bármiben segítek és bármikor kapható vagyok egy mekizésre vagy éppen este Pécsen császkálni..:)

    Pusszantás Viola :) <3

    VálaszTörlés
  4. Na halihó mindenkinek ismét válaszolok!

    1.Charnek
    A Szebényiek a nagyszüleimet és a bátyámat takarják.

    A nagyszüleim hiányoznak jobban.Senki ne értse félre hiszen szeretem a bátyámat is de őt azóta már láttam többször is a nagyszüleimmel pedig nem is beszélek azóta.

    Igen összeköltöztünk és a szüleimnél lakunk és azért nem Pesten,mert én még tanulok és a sulit nem akarom itthagyni.

    2.Tedenak
    Igen mindenben igazad van.

    Nem éppen testvéri a viszonyunk de azt hiszem erről nem csak mi tehetünk de én nem akarok itélkezni,mert nincs is hozzá jogom.Talán a korkülömbség tehet róla nem tudom....Amikor én próbáltam "barátkozni" akkor te már kamasz voltál és megértem,hogy a kis gyermeteg hülyeségeimmel zavartalak amikor a barátaiddal akartál mászkálni.Így jártunk.

    Tudom,hogy segíteni akartál és akarsz,tudom,hogy nem ártani akartál épp ezért nincs bennem egy csepp harag sem.Abban a helyzetben amikor itt voltál nem megfelelően tudtam reagálni,elmondani a véleményemet a dolgokkal kapcsolatban szóval én vagyok a hibás belátom...

    És abban is igazad van,hogy a nem keresés nem egyoldalú.Mi sem keresünk titeket.Nem menekülni akarok a felelőség alól de én utálok telefonálni és nem is telefonáltam még életemben nektek és ha megtenném akkor talán félek a nagyszülők reakciójától.Megkaptam milyen szar alak Zsolti,én sem vagyok normális és félek ezt mégegyszer meghallgatni.Talán nem kapnám meg de nem merek kockáztatni,mert gyenge ember vagyok belátom és nem tagadom.Az ő reakciójukat is megértem!

    3.Violának
    Igen remélem minden jobb lesz.Nagyon szeretlek Viola,minden lezbi hajlam nélkül mondom ezt XD

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES