Oldalak

2009. július 12., vasárnap

Honlapom

Elindult a saját honlapom.Még csak ma kezdtem el szerkezgetni de remélem valaha legalább a közelébe ér Zsolti honlapjának.Gondoltam annyi embernek van én is szeretnék egyet és mivel állítólag a blogoláshoz van tehetségem gondoltam ehhez is esetleg.
Még nagyon az alapoknál tartok de nagyon örülnék ha az ide látogatók ránéznének és esetleg a vendégkönyvbe leírnák a véleményüket is:)Íme a linkje:http://AngelEmoStar.gportal.hu

Most gondoltam a hugimról teszek fel egy képet:)

2 megjegyzés:

  1. persze, hogy jó a visszajelzés és kell is, de sokan nem tesszük meg. miért? erre nem tudok válaszolni. de gondolj csak bele, hogy az éppen gondolt érzeteket sem jelentjük ki a pillanatokba, amikor ránk tör egy érzés/gondolat. akkor mér tennénk meg így, ha még "dolgoznunk" is kell ezért. emberek. nincs visszajelzés csak negatív ezért lett elfajzott a világunk, de kitartást kívánok neked.
    ennikek

    VálaszTörlés
  2. Igazat adok mindenben.Tényleg ilyen ez a világ....

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES