Oldalak

2009. július 24., péntek

Még mindig meleg van

Ma sem enyhült a meleg.

Reggel addig bírtam felkelni amíg megcsináltam Zsolti kávéját aztán feküdtem is vissza.

11 volt már és tudtam nem ártana felkelni....csinált nekem az Alíz egy kávét.A kávé finom volt és fel is ébresztett de a pocim nincs hozzá szokva és elég rendesen oda lettem XD

Ismét mosogattam ebben a csodás időben.

A honlapomat is fejlesztgettem de ez így van rendjén hiszen mindig van mit csinálni.

Elmentünk Zsoltival hajfestéket venni szóval holnap olyan képeket lehet majd látni,mint még soha.Vannak ötleteim és azt hiszem teljesen új hajjal lehet majd engem látni:) Remélem egész jól sikerül majd ha nem akkor max. nem megyek utcára XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES