Oldalak

2009. július 26., vasárnap

Ismét béke

Mint lenni szokott ismét békültünk.Nem is szoktunk veszekedni ha "baj" van hanem nem igazán szólunk a másikhoz.

Reggel is próbáltam jóvá tenni amit tettem de nem láttam rajta,hogy nagyon meghatná például az,hogy a Bombámból akartam adni neki,pedig szereti:(

De nem sokkal később odajött hozzám és mondta,hogy nem szereti,ha vitatkozunk meg .....és ismét teljes a béke:)

Örülök,hogy elnézte nekem a hülyeségemet de úgy érzem nem tettem olyan szintű bűnt amit nem lehet megbocsájtani hiszen tettek ellene bőven az eddigi élete során is nekik is megbocsájtott akkor úgy érzem az én botlásom is elnézhető volt.

Délután mindenkinél fodrászkodtam.

Az Alíznak a hajába tettem egy kis fekete melírt de nagyon baba lett nem látszik igazán.

Zsoltinak is befestettem feketével és kicsit nyírtam a végéből,mert már nagyon hosszú volt,ja meg egy kicsit megtéptem,hogy reggel ne keljen annyira állogatni a haját,álljon eleve valahogy.

Azt hiszem ismét egész jó munkát végeztem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES