Oldalak

2009. július 22., szerda

Jó hírem van

Azt hiszem jó hírrel szolgálhatok minden kedves olvasónak,barátnak és ismerősnek.

Elgondolkoztam az elmúlt napokon és az álmaimon,a blog íráson...

És úgy döntöttem,hogy folytatom,mert szeretem,van hozzá tehetségem és nem tehetem meg,hogy a hozzám hűséges embereket akik olvasták a kis életemet elhagyjam.

Szóval FOLYTATOM A BLOGOMAT!,mert nem vagyok képes abba hagyni és nem is fogom senkiért sem.Köszönöm a bíztató szavakat.Holnap egy nagyon izgalmas bejegyzésre lehet majd tőlem számítani:)

Addig is 1000 puszi azoknak akik támogatnak:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES