Oldalak

2009. július 25., szombat

Az eltünt gondolatok


Bejegyzést szerettem volna írni amiben a nézetet akartam leírni egy dologgal kapcsolatban és vélemény nyilvánítást kérni milyen ha az embernek az életének képkockái megjelennek ismételten ami már lepergett,de a bejegyzésem és a gondolataim eltűntek a kezem által, mert gondolatmenetemben valaki határhúzott............Így ez a bejegyzés moderálás miatt ugyan is befejeztem az írást és amit írtam kitöröltem minden egyes szóig így meg sem született majd talán máskor,de nem biztos hiszen most pár perc és pillanat alatt a bizalom stabil hídja megingott alattam és nem akarom megvárni amíg leszakad így jobb ha talán soha többet nem írók a blogba,de olvasni még olvasom ha van kedvem éppen hozzá így kérem a kedves blog olvasóit írják le ők mit gondolnak arról amit írtam az elején milyen mikor valaki előtt ugyan az a film pereg le ami már egyszer évekkel ezelőtt lepergett és megtörtént. Majd szeretném tudni mások véleményét arról is mi is a véleményük a kiközösítésről és arról ha az ember nem fogadják el és csak mondva csinált kifogásokkal megpróbálják távoltartani helyektől és kapcsolatoktól!!!!

4 megjegyzés:

  1. Szia Adél!

    Én a te írásaidra vagyok kiváncsi mert érdekesen adod elő a veled történt dolgokat. Most nem akarom bántani a Zsoltit de az ő írásai nem érdekelnek. Annyira megakarja magyarázni a dolgokat, amit hosszan ír le és unalmasan. Ez csak egy észrevétel de lehet más nem így van ezzel.....

    Char

    VálaszTörlés
  2. egyetértek. ez az Adél blogja..Zsolti kuss!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Kedves Char.Nagyon nagy örömmel látom,hogy még mindig figyelemmel követed a blogomat,jó,hogy vannan ilyen törzsgyökeres olvasóink,mint te:D

    Nem haragszok a véleményedért hiszen van akinek ez,van akinek az tetszik.

    Kedves Névtelen.
    Örülök,hogy egyetértetek ti blog olvasók valamiben de ez a kuss felirat azt hiszem kicsit erős...

    Puszi Adél alias AngelEmoStar

    VálaszTörlés
  4. Rendben van akkor ezentúl Kuss lesz ha már nem csak szavakban hanem írásokban is megy a kiközösítés!rendben van legyen ahogy akarjátok soha többet egy betűt nem írók bele a blogba és törölni fogom magam minden módon hogy olvasni vagy hozzászólni se tudjak a dolgokhoz!Legyetek boldogok elértétek amit akartatok eltíportátok a szólás szabadságot amit szabad az egyiknek írni a másiknak csak a KUSS marad. Nagyon fair-ek vagytok!Én az ilyen embereket nem tudnám barátomnak tartani aki nem minden felet hallgat meg csak ítélkezik!

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES