Oldalak

2009. július 8., szerda

Volt dolgunk bőven

Egy olyan napon vagyok túl aminek látom értelmét.Remélem a többi is ilyen lesz.Szeretem amikor az eltelt 24 órának volt értelme,tettem valamit.Voltunk egy bizonyos helyen is....igaz Zsolti?? Hogy milyen hosszú az a számsor haha
Reggel kitöltöttük azaz Zsolti,mert én nem tudok szépen írni a lapocskát és most már mindenkivel nagy örömmel közlöm iratokkal igazolhatóan ő már pécsi lakos.
Az okmányirodában is voltak vicces események.Eleve 13-an vártak előttünk ugyanoda szóval felkészültünk a hosszú várakozásra.Mellettünk várt egy cigány család3 gyerekkel.A kicsi baba olyan aranyos volt,2 hónapos volt és olyan picike<3>Megjelent az ominózus csöves bácsi is.Ő az aki Zsoltitól a sarkon cigit kért majd meglátta Zsolti nyakában a láncot amin az emo felírat van és komoly érdeklődésbe kezdett.Zsolti felvilágosította,hogy mi is az az emo(bár nem hiszem,hogy megmaradt belőle valami is a csövesnek haha ja és amikor meghallotta azt a szót,hogy emo elkezdte Zsolti kezét fogdosni és rászkodott össze-vissza és azt kiabálta emo,emo...lehet a bácsi csak simán epilepsziás hahaha) majd a magyarázat után kuncsorgott egy szál cigit,Zsolti odaadta neki az öngyújtót,hogy tudjon mivel rágyújtani majd a csöves kereket akart oldani a szerzeményével.Ott integetett az utca sarkon hahaha Zsolti meg közölte,hogy felrúgja XD
Amire bekerültünk magára az ügyintézésre órák teltek el.Tipikus magyar dolog...Üldögéltem a széken amikor hátra dőltem és a fejemmel felkapcsoltam a villanyt haha.Mi a francnak teszik a fejem mögé a kapcsolót??Haza mentünk és 2 órát mosogattam XD Ez nagy szó mert kb.7 éves voltam amikor rendszeresen mosogattam azóta lusta dög vagyok haha,nem is,most már jó kislány vagyok.Kint volt a T-mobile és közölték nem lehet úgy bekötni a tv-t ahogy gondoltuk,mert magas a szomszéd ház tűzfala meg stb.,stb.,na másik módon lesz megoldva.Még több csatorna lesz és meglehet majd állítani az adást ja meg lehet majd a tv-n keresztül a videotékából filmet kivenni.Zsír XDA gépemet Bambi újra telepítette mivel a vezetékes net baszakszik rajta....jön majd a T-mobileos bácsika is haha
Szegény kicsi Bambim éjfélig szerelgette ezt a kurva laptopot.Le lett formázva a gép és az életem jó néhány momentuma elröppent.Persze a fontosabb dolgokat elmentettük Zsolti külső vinyójára de akkor is a sok emlék...Olyan sokat voltam ébren és pötyögtem neki rajta<3Éjfél tájban összepakolt a holnapi útra is mivel üzleti ügyben fel kell mennie Pestre.Hiányozni fog:( de drukkolok neki:)Már 2 este óta hiper aranyos.Amire lefekszik mellém mindig elalszok és arra szoktam ébredni,hogy mellém bújik és simogatja a popsimat haha.Nagyon édes mindig én szoktam bújni de most fordult a kocka XDJa kis felhívás.Valakinek Pécsen vagy a közelében gáz van a gépével az szóljon nekem,mert Zsolti alias Emoboyocska számítógép és laptop szerelgetést vállal kiszállással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES