Oldalak

2009. július 14., kedd

Hiányzott az ágyamból

Este nem is bírtam elaludni igazán mivel kicsit veszekedtünk Zsoltival.De én ezt nem is nevezném veszekedésnek hiszen csak az eltérő véleményünket beszéltük meg.Úgy volt,hogy szerdán megy Pestre erre én találtam egy sms-t a telójában a Timitől(barátnője volt januárban ha valaki nem tudná).Az volt benne,hogy ne haragudjon de szerdán nem tudnak találkozni....Így utólag belegondolva tudom,hogy a Pestre menetel előbb lett kitalálva,mint,hogy a Timi képbe jött volna...Mondta Zsolti,hogy a Timi mondta neki,hogy szerdán talizzanak de ő mondta neki,hogy most Pécsen van meg különben is nem.Erre írt neki a Timi egy sms-t,hogy már úgyis mindegy,mert nála alszik valami kiscsaj.Nem is tudom olyan rossz érzésem lett.Hiszen egy ilyen üzin nem buknék ki de miért nem szólt nekem?!? Ezt nem értettem és azt sem,hogy miért kell neki a csajjal dumcsizni.Na jó belátom Timi olyan,mint nekem Jácint.Hiába mondasz neki bármit ő akkor is nyomul.
Zsolti elgondolkozott rajta,hogy talán nem bízok benne és e miatt nagyon szarul érezte magát.Én is elgondolkoztam ezen hiszen én tudom,hogy bízok benne.Ha ez nem így lenne akkor nem itt tartanánk most,januárban már nem beszéltem volna vele.Fél év kellett ahhoz amire azt mondanám,hogy a múltját egész részeltessen megismertem.Emberileg egy hét sem kellett de tudtam,hogy remek ember és nagyon szeretne engem:)
Azonban ő elgondolkozott és már 11 volt mégsem feküdt le.Én meg feküdtem az ágyamba és pityeregtem...Nem hittem soha,hogy egyedül kell elaludnom az ágyamba egyszer ha már a barátom velem lesz.De így alakult és nagyon hiányzott.
Az álom erősebb volt nálam és elaludtam,fél 5 kor ébredtem föl ő pedig a fotelban aludt.Majd megszakadt a szívem,hogy olyan kényelmetlen helyen alszik rádiót hallgatva.Fogtam magam felkeltem és nagynehezen az ágyig rángattam de így sem akart aludni.Azonban mondtam neki,hogy így nem tudok aludni és akkor lefeküdt,hogy legalább én bírjak aludni.Hát persze,hogy álmos volt és elnyomta az álom.

2 megjegyzés:

  1. Szia

    EZ az sms elég furi ha a csaj kér elnézést,hogy nem tudnak találkozni szerinted akkor ki akart kivel ha csaj akart volna nem szervezett volna be magának programot na mindegy......

    Char

    VálaszTörlés
  2. Igazad van ismét.Tudom,hogy fura a dolog de azt is tudom nem csalna meg soha.

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES