Oldalak

2009. július 17., péntek

Talán egy új barát?

Reggel elmentünk a postára feladni a telószámlámat.Az a vicc,hogy a 2 teló egy nap különbséggel lett véve és az én számlám egy héttel később jött meg,mint Zsoltié.Érdekes XD Kicsit összepakoltuk a szobát,mert kupi volt és nem akartuk,hogy ezt lássa a Nóri.Ebéd után elhozta őket a Rita(unokatestvérem Gábornak a felesége,Dominik anyukája) kocsival.Elmentünk a Mekibe lakomázni XD Végre megehettem a sajtburgeremet és megihattam az epres shake-met.
Játszottunk Angyal vagy ördögöt és szerintem mindenki tudja milyen kérdések vannak benne.Többsége szexuális meg ilyen kínosak.Egy darabig nem is volt semmi gáz de az Alíz besokallt és elment pityeregni.Mostanában sok negatív dolog érte:Zsoltit is kicsit nehezen viseli mert megszokta,hogy csak az övé vagyok,meghalt 2 hete a tengeri malac....Zsolti épp arra ment amerre az Alíz pityergett és bemutatott Zsoltinak és azt mondta dögöljön meg....Persze később bocsánatot kért és nem úgy gondolta de akkor is erős volt.Most beszéltem vele telón és azt mondta hiányzunk neki.Szóval már Zsolti is nem csak én és mégegyszer bocsánatot kért:DAmire megnyugodott az Alíz újabb baj történt.Most a nagy melegben pedig a papagáj halt meg....Teljesen összetörött és nagyon zokogott.Ezért kitaláltam,hogy holnap Zsoltival veszünk neki egy hörit.Belementek anyuék is.Szóval holnap veszünk és az Alíz tök boldog lesz.Most az Alíz és a Nóri elment aludni a papihoz:)
Mielőtt elfelejtem Zsolti megevett már 5 tányér bab levest meg egy nagy tányér grízes tésztát.Hogy fér ennyi kaja belé? Nem sajnálom de csoda,hogy még nem lett rosszul XD
Felvett msn-re egy fiú aki debreceni és Dávidnak hívják.Tök jól eldumálgatunk azt hiszem egy újabb barátra tettem szert.

Ezt a képet Bambi küldte át,én is így szoktam őt ölelgetni.Ja meg volt ilyenem vagy 10 évvel ezelőtt haha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES