Oldalak

2009. július 24., péntek

Töretlen a kapcsolatunk

Mindenkivel örömmel közlöm,hogy a sok rossz dolog,bántások és a rólam terjesztett pletykák és rágalmak ellenére töretlen a kapcsolatunk Adéllal és senki vagy semmi kedvéért nem hagyjuk egymást cserben és kitartunk egymás mellett.


Adéllal hosszasan elbeszélgettem kettőnk kapcsolatáról és felajánlottam neki, hogy ha ilyen sok problémát jelent az én létem és volt életem egyes családtagok számára akkor én nagyon szívesen bármikor elmegyek mellőle csak azért,hogy neki jobb legyen,de ő erről hallani sem akart és azt mondta ha ezt én megteszem akkor nem is szeretem őt igazán hiszen jóban és rosszban egyaránt ki kell tartani az mellett aki fontos a másiknak. Belátom igaza van és sok rossz dolog volt az életemben és sok hülyeséget csináltam amit már nem tudok meg nem történté tenni,de az a múlt és már megváltoztam hiszen mióta Adél van nekem azóta nem foglalkozom más lánnyal a barátságon és ismerkedésen kivül,de ezzel Adél is így van hiszen ő is barátkozik és ismerkedik baráti alapon fiúkkal,mert én vagyok neki,de ebben azt hiszem semmi rossz nincs. Szeretném ha mindenki tudná,hogy a sok rágalommal ellentétbe nem én jöttem Adélhoz élősködni vagy könyörögtem,hogy én lehessek vele hanem Adél és a szülei ajánlották fel,hogy jöjjek le hozzájuk és legyek itt Adél mellett és Adél szerette volna ezt így elég rosszul esik amikor valaki azzal vádol meg,hogy én élősködni jöttem csak Adél mellé és nem szeretem.Szeretném ha mindenki elfogadná a kettőnk kapcsolatát és ha van olyan dolog amire valaki kiváncsi vagy tudni akar az minden pletyka,rágalmazás vagy bántás nélkül kérdezze meg tőlem vagy Adéltól,de ne terjesszen olyan dolgot aminek semmilyen valóság alapja sincs.



Örömmel közlöm mindenkivel,hogy Adéllal továbbra is boldogan élünk együtt és a blog írását is folytatja,hogy nyomon tudjátok követni életünk és sorsunk írányát. Továbbá azt is tudatom mindenkivel,hogy Adéllal közös bankszámlánk van így minden kiadásunkat és számlánkat mi együtt közösen a saját számlánkról rendezünk és nem élősködik senki senkin. Ezt csak a rokonok megnyugtatására írtam le,hogy lássák Adél és én is komolyan gondoljuk a dolgokat és nem csak fellángolásról vagy kihasználásról van szó.

Ha a sorsunkat szeretnétek még nyomon követni ezt az alábbi helyeken megtekinthetitek: Engem és Adélt is megtaláltok IWIW-en és MYVIP-en illetve az alábbi oldalainkon:

www.gportal.hu/angelemostar

www.gportal.hu/emoboyocska

Mindenkit sok szeretettel üdvözlünk: Zsolt és Adél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES