Oldalak

2009. március 28., szombat

Újjászülettem és építem új énem

Mindig arra gondoltam,hogy nem kell az embernek különleges alkalom ahhoz,hogy megváltozzon mivel szerintem az egész csak elhatározás kérdése.

Nos,ez az elhatározás most kellően tetőzött bennem ezért most újra kezdem a dolgaimat.

Az új éltembe áthoztam ami jó volt ill. amiben lehetőséget láttam ami rossz volt attól megszabadultam,kidobtam az ablakon.

Elegem lett abból,hogy csak kesergek és várom,hogy na majd holnapra jobb lesz.Nem lesz jobb.Miért lenne?! Nem teszek érte semmit.

Mindig vártam,hogy valamitől jobb lesz és közbe úgy éltem a napjaim,hogy nem is éltem az életem egyik napról a másikra ébredtem,nem éltem a lehetőségekkel és nem becsültem meg amim van ill. amit adhatok ill. kaphatok másoktól.

Az utóbbi időben már sokat változtam pozitív irányba de nem eleget.Mindig voltak olyan dolgok amiket halogattam,nem mertem úgy tenni ahogy nekem jó.Ebből elegem lett és mostantól minden máshogy lesz.Majd mindenki észre fogja venni szerintem a változásokat de én már most érzem,hogy jobb.

A suliban ezentúl tényleg javítok és nem halogatom a dolgaimat hanem mindent időben kezdek el nem az utolsó pillanatban.És bármennyire is nem érdekelnek egyes tantárgyak azokra is oda fogok figyelni ill. amiből kell abból javítok.

A barátaimat jobban megbecsülöm és senkit sem zavarok el magam mellől.Mindenkinek adok majd egy eséjt arra,hogy a barátom lehessen.

Még inkább elfogom fogadni az emberek sokféleségét,véleményét.

Nem fogok foglalkozni az engem ért negatív kritikákkal.Akinek nem tetszem ne nézzen rám és aki ezt csak egy bunkó megjegyzéssel tudja kinyilvánítani az csak magáról állít ki szegénységi bizonyítványt.

Magánéletemmel kapcsolatban.Majd lesz ahogy lesz Zsoltival.Nem fogok csak ezen rágódni egész nap,mert becsavarodok.Nagyon szeretem meg minden de akkor is másra is kell koncentrálnom.Majd ha előbb nem akkor ha leköltözik akkor tudunk majd nagyon komolyan elgondolkozni a dolgainkon.

Életmódomon is változtatok.Nem maradok fenn hajnalokig,mert akkor nem bírom kialudni magam és akkor a suliban sem tudok figyelni.Olyan 10-ig fenn leszek nagyon max.11-ig aztán alvás.

Szépen elkezdek gyúrni nyárra.Bár már nem tudom hova akarom gyúrni magam de egy kis testmozgás sosem árt.

Elkezdtem fözögetni.Nem kell azt hinni,hogy nem tudok.Megcsinálom ha kell de most már nem csak ezért főzök.Azért,mert tetszik,hogy a kaja amit csinálok másnak is ízlik és ettől tök hapy leszek.

Elkezdtem tervezni a nyaram.Olyan jó lesz betöltöm a 18-at.Végre.Annyit akarok mászkálni,bulizni,lazulni amennyit csak lehet.Elakarok menni a Szigetre,nyaralni valahova kettesben,AFC koncertre,The Grenmára,sátorozni,strandolni....

Persze ezt az egészet úgy akarom,hogy megosztom a párommal.Nem is kelhet több,mint este mellette feküdni,hozzá bújni.... és reggel vele ébredni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES