Oldalak

2009. március 19., csütörtök

Az idő tényleg nem nekem dolgozik

Mi a legnehezebb a blogommal kapcsolatban?
Az,hogy sokminden történik velem egy nap alatt és mindig úgy vagyok vele,hogy a nap végén akarok írni ide azért,hogy ne kelljen egy nap vagy 5 bejegyzést írnom.Azonban a nap végére lefáradok ill. inkább MSN-en dumcsizok és az írást hanyagolom.
Most azonban megígérem,hogy ha van mondanivalóm akkor azt a nap végén be is jegyzem nem pedig másnap.
Na de most a lényegre térek.
Mivel már kedden nagyon szarul voltam szerdán itthon maradtam és nem is mentem suliba.
Elmentem dokihoz.Talán az lenne a legjobb ha ezt nem minősíteném de fogom.Mivel a Tüdőszűrőnél volt eddig a dokim de elköltöztették őket(aki nem pécsi annak ez a költöztetős dolog nem lesz tiszta de nem annyira fontos,nekem is csak azért az,mert anyukám ott dolgozik,dolgozott).Szóval úgy kellett mászkálnom egy új helyen,mint egy labirintusba bár a portás nagyon kedvesen elmagyarázta mi merre van de attól még nem volt egy egyszerű dolog.Arra gondoltam ha beülök a váróba majd az emberek enyhén szólva megbámulnak majd.De nem így lett.Vártam egy jó órát aztán sorrakerültem.Látszik sokat járok orvoshoz,mert megkérdezték mi is a vezetéknevem XD Na a lényeg,hogy a héten itthon maradok.Milyen jó lesz bepótolni.
Itthon,hogy ne unjam magam kicsit tevékenykedtem.Pakolásztam,főztem magamnak kaját,neteztem szóval elvoltam.
Zsoltiztam este.Igen megint elég jó témánk volt.Bár most,hogy elgondolkozok bármilyen témánk is van arról nagyon jól eldumálunk.Kibuktam egy csöppet,hogy lehetnek olyan lányok akik ha összefutnak egy pasival azt ecsetelik mit és hogyan csinálnának vele meg hasonlók.Szegény Drágám :( Én nem tudom mit csinálnák ha egy pasi nyomna hasonlókat.De mégis tudom,mert volt már rá példa.Úgy szájba vágom,fogy az a minimum,hogy felreped a kis pofija.Persze csak azt bántom aki nem fogja fel,hogy vele nem szeretnék erről a témáról beszélgetni.Dumcsiztunk kettőnkről is.Még mindig nem jutottuk dűlőre mi is legyen csak annyiban vagyunk biztosak,hogy a határidő szorít minket.Igaz még nem tudjuk mi lesz és,hogy de annyit értünk a dologgal,hogy a másik elképzeléseit megtudtuk.
Azt hiszem ma is lesz egy hosszabb és komolyabb beszélgetésünk.

1 megjegyzés:

  1. Na voltál orvosnál?Ez kemény.Ha a halálodon vagy akkorsem mész el.De látom azért változol pozitív irányba.

    Igazad van az idő ellened dolgozik.De te pedig akkor ellene dolgoz.Hú.Most ez kicsit bonyolult.

    Puszi:Jácy

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES