Oldalak

2009. március 19., csütörtök

Lehet felfordulok(bocsi a csúnya szavakért)

Hát lehet,hogy ez életem utolsó hete.
Lelkileg mindenképp ha nem jön ide a Drága.

Nem bírom a bizonytalanságot ezért itt van ez a kurva határidő.De ha lejár és nem jön ide abba belehalok.Akkor szerelmileg nem leszek már az övé,mert tovább kell lépnem.Így döntöttem de baszhatom.A szavam tartanom kell de nem tudom,hogy!

Hogy zárhatnám le az igaz szerelmet magamban?! Azt nem lehet.Volt perc amikor arra gondoltam talán jobb lenne ha nem kellene szenvednem érte de nem érdekel már semmi.Ha kell meghalok érte mindennap 200-szor!Ezt nem lehet lezárni! Nem bírom meghalok a fájdalomba.

Hiába dönti el az ember,hogy akkor kell keresni mást.De nem tudok keresni mást és nem is akarok és nem is fogok.Ha vele nem lehetek boldog akkor senkivel sem lehetek az.Ó,hogy dögölnék már meg most.Ez így nem élet.Szeretem és szeretni is fogok amíg ez a szív dobog bennem.

Ha nem jön ide a héten azaz vasárnap éjfélig akkor vége.Meghalok lelkileg.Ó igen lélek mi is az? Nehéz megmondani.Az ami belül van és csak nagyon kevés embernek adatik meg,hogy megismerhesse de akinek sikerül annak egy csoda tárul a szeme elé,mert meglátja igaz valódat.Nos nekem ez nem lesz,mert nem lesz minek lennie belül.

Elvesztem az Életem és akkor nekem sem lesz életem.Lehet,hogy testileg megmaradok de azzal mit érek.Én már semmit,mert örökre boldogtalan leszek és csak szenvednem kell maradni.

Mindennap felkelek majd,mert az este nem haltam meg,teszem majd a dolgom,reménykedek,hogy megdöglök,de este csoda fog történni.Vele leszek álmomban.

Az sem biztos,hogy testileg megmaradok.Nem tudom mit teszek ha tudatosul bennem nem lesz velem soha,a szerelmemnek sosem lesz beteljesedése.Talán megölöm magam.Még nem tudom.Úgy talán jobb lesz.Ha nem leszek akkor talán tovább lép és meg sem kell csalnia az érzelmeit hiszen egy hullát nem szerethet.Talán így kell lennie.

Sokan most azt fogják mondani barom vagyok,hogy az öngyilkosság megfordul a fejemben de akkor ezek az emberek engem nem értenek.Ezek az emberek akkor még sosem szerettek senki úgy,mint én Zsoltit.Mi a francnak maradjak ha ő nem lesz velem?!Egyszerűbb megdöglenem,minthogy mindennap azzal éljem minden másodpercem,hogy nincs velem.

1 megjegyzés:

  1. Bassza meg!
    Te tényleg szerelmes vagy ebbe a gyerekbe!

    Miután mi mentünk szét meg sem fordult a fejedben az öngyilkoság.

    Ha nem jön le hozzád nem is szeretett és megsem érdemelt egy percre sem.

    Én ezt már nem bírom nézni!Holnap megyek hozzád és akkor beszélünk.

    Tudod.Igaz barátod vagyok és ha kell akkor most elindulok hozzád.Tudod mit megyek is!

    Nemsokára ott leszek.Addig tarts ki!

    Puszi:Jácy

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES