Oldalak

2009. március 12., csütörtök

Ezt a szar napot.MEGHALTAM

Egy újabb csodálatos napra ébedtem.Gondoltam.De ismét HÜLYE voltam.

Elegem van,mindenki átlép rajtam,hülyét csinálnak belőlem,lenéznek,megaláznak,becsapnak,eltaposnak.Igen szóval csupa jó dolgot művelnek velem.Ezen csodás tevékenységeket csak egy ember nem végzi:Zsolti,de a mi boldogságunk is nehézkes.

Ja egyébként itt ülök platina szőke hajjal.Igen jól olvasod.Szőke vagyok.Elvesztettem a fejem és kiszőkítettem a hajam.Most próbálom rendbehozni.Mondjuk szerintem most ideg összeroppanásom van.Ezt honnan gondolom? A pánik rohamom már elmúlt,viszont olyanokat teszek amiket nem kellene.Na mind1.

Kezdek mindent az elején(ha nem fejezném be az azért lesz,mert olyan ideges vagyok,hogy szívinfarktust kaptam és elpatkoltam úgy pedig nehéz írni,üzenem akkor a Drágámnak ha ezt olvassa nagyon szeretem csak felfordultam)
Elegem van már az egészből talán jobb lenne nem is élni.RÍRÍRÍRÍRÍ Csak,hogy mindenki tudja,Zsolti miatt maradok senki másért.
Eleve a gondolat,hogy mi alakítjuk a 21.századi Rómeót és Júliát.Komolyan mondom ez már röhejes.Mindig csak más érzelmeivel foglalkozunk a sajátunkét pedig elnyomjuk csak azért,hogy más boldog legyen.Hiába emok vagyunk és tudjuk milyenek is az érzelmek ill. az amikor megbántanak valakit.De én ezt már nem bírom belebolondulok és ő is.Erről ma még beszélek vele,muszáj csinálnunk valamit.Mindketten csak szenvedünk.Én ezt akkor sem értem.Ha szereti ez a sok lány Zsoltit akkor azt akarnák,hogy boldog legyen és nem számítana kivel.Fognák és elengednék,hogy boldog legyen velem.De ezt nem hiszem,hogy megteszik.Ha valaki nem képes erre az nem szeret senki csak magát és akkor az ilyen nem is ember hanem egy...Komolyan mondom ha valaki a lányok közül olvassa ezt kérlek értsétek meg belehalunk hamarosan abba,hogy vagyunk egymásnak de mégsem és erről főként az tehet,hogy nem akarunk titeket megbántani.Kérlek engedjétek már el Zsoltit.

A délelőttöm is pocsék volt.Egész nap zaklatott a sok faszi.Könyörgök fogjátok már föl ti is,hogy BOLDOG vagyok azaz lennék Zsoltival.Ne zaklassatok a szerelmetekkel.Kérlek:Tamás,András,buszmegállós fiú,végzős fiú.Hagyjatok már békén.Miért akkor akartok ennyire amikor szerelmes vagyok! Kérlek titeket boldog szeretnék csak lenni.De ezt már kifejtettem nektek személyesen is a mai nap során.Könyörgök! Van olyan lány biztos aki örülne a szerelmeteknek de az én szívem már foglalt.Értsétek meg.

Aztán örökre összevesztem Petivel.
Elegem lett.Nem hallgatom azt,hogy a haverjai hol láttak "baszni" .Nem szexeltem senkivel! És az nem is érdekelne ha valaki azzal hencegne csak,hogy szexelt velem,mert ha ez a vágya akkor fantáziájában csináljon velem amit akar nem érdekel de senki sem hazudozzon.Miért kell ezt a Petinek elhinnie? És én hiába mondom,hogy nem csináltam ilyeneket nem nekem hisz hanem a sok idiótának.Már azt is kitalálta,hogy terhes vagyok.Ekkora baromságot.Ez biológiai képtelenség.Kérdem én ez a barátság?! És akkor még megkapom,hogy ne hazudozzak ezekkel kapcsolatban,mert egy szajha vagyok.Itt volt az,hogy elegem lett sarkon fordultam és mondtam neki ennyi én ezt nem hallgatom.Azonban még olyan megjegyzést tett,hogy felfordult a gyomrom oda mentem felpofoztam és eltűntem nagyon gyorsan.Azt nem tudom,hogy fogok e még vele beszélni de azt tudom,hogy barátok már nem lehetünk soha.

Ezek után még a suliban is ideg beteg voltam és reménykedtem,hogy ennél már csak jobb lehet.Hát ismét tévedtem.

Mendegéltem hazafelé:
Amikor egy nagyi fogja magát és a barátnőjével azt magyarázza miközben rám mutogat,hogy "nézd ez is egy olyan szar alak" .Na itt volt az,hogy tényleg elegem lett mindenből.Elszakadt a cérna és a maradék udvariasságomat elővéve szóba elegyedtem a hölgyekkel.Mondtam nekik,hogy nem tartom ferr dolognak,hogy valakiről véleményt alkotnak úgy,hogy nem is ismerik.Erre mindketten elmondták,hogy ne oktassam ki őket(eszem ágában sem volt)."Ne magyarázzam meg nekik mi is az emo mivel az unokáik is ilyen korcsok és én is jobban tenném,ha normális dolgokkal foglalkoznánk nem pedig ezzel a fertővel és nem ajánlják,hogy ilyen kis kurva maradjak".Na most volt,hogy kikértem magamnak az egészet.Elmondták,hogy az egyikőjük unokája fiú aki" úgy néz ki,mint egy transzvesztita és azt sem lehet tudni buzi vagy nem , mert mi emok annyira nemtelenek vagyunk" a másik nagyinak meg az unokája lány aki "heti 6 fekete szem ceruzát használ el és csak a világ fájdalmon tud szenvedni".Elmondták nekem is,hogy én is "egy feltűnési viszketegségben szenvedő,ostoba kis csaj vagyok akinek nem emo kell,nem is fasz hanem Barbi baba meg 2 nagy pofon hátha normális leszek utána".Hát erre már majdnem sírva fakadtam.Ezekután illedelmesen elköszöntem és ekkor utánam szóltak,hogy "remélik,hogy én és a többi kis buzeráns barátom megdöglünk".Hát erre már csak annyit tudtam reagálni,hogy sírva jöttem hazafelé.

Egyszer van csak olyan,hogy szipogva jövök haza és persze,hogy találkozok egy csoport punkkal.Mondanom sem kell belém kötöttek,hogy "itt van megint egy síró pityogó".Mondtam,hogy legyenek szívesek békén hagyni nekem nincs semmi bajom a punkokkal sőt még punk barátom is van úgyhogy legyenek szívesek tényleg mellőzni.Megkérdezték,hogy mégis milyen punk ismerősöm van.Elmondtam,hogy a Gergő.Erre kiröhögtek és azt mondták,hogy"a Gergő sosem állna szóba a világ legkorcsabb stílusát képviselővel egy emoval".Mondtam,hogy nem,hogy szóba állt velem hanem nagyon jó barátom és,hogy az öccse a Jácint is emo és kikérem az összes emo nevében,hogy ez nem korcs stílus és lehetne erről egy kis belátásuk hiszen az emonak nagyon sok köze van a punkhoz.Azt mondták,hogy egy hazug törtető picsa vagyok.Fogtam ott hagytam őket erre utánam kiabáltak,hogy mit képzelek magamról,hogy ott hagyom őket és jól befenyegettek,hogy megvernek és csak annyit érdemlek,hogy szembeköpjenek.

Hát köszönöm.Ezek szerint ezt érdemlem.

Most kezdem visszanyerni a józan eszem.Ismét fekete vagyok.

Ezek után feladom az emot?
Soha soha és soha.Nem adom fel akkor sem ha megölnek érte.

Itthon mit szólnak a dolgokhoz?
Azt mondják bolond vagyok.Ez miben mutatkozik meg szerintük? Abban,hogy állandóan variálom a hajam(ez nem igaz ilyen a hajam már fél éve és az,hogy most kicsit megzizzentem és kiszőkítettem a hajam majd ismét fekete lett szerintem nem nevezhető állandó variálásnak).Ja meg az a legnagyobb bajuk,hogy bolondot csinálok magamból.Ez nekem nagyon fáj.Miért bánt a saját családom.Talán jobb lenne ha örökre elmennék és azt sem tudnák mivan velem.Talán jobb lenne nekik is így RÍRÍRÍRÍ

Ma már nem lepődök meg semmin.Komolyan gondolom.Ezek után már mi történhet ami ennél is rosszabb lehet.Ó ne.Csak Zsoltinak ne legyen semmi baja.Könyörgök csak őt ne érje baj.

Néha elgondolkozok,hogy kinyírom magam.Most is ilyen pillanat volt.De nem teszem,mert nem hagyhatom el az Életem.Megígértem vele maradok meg különben is nem tudnám elhagyni.Csak miatta maradok.

3 megjegyzés:

  1. Látom nincs jó napod.Ne értsd félre de sajna neked csak nagyon ritkán van jó napod.Pedig megérdemelnéd,hogy csak jó napod legyen.

    Ez nagyon dúrva?Tényleg szőke lettél? Én hiába mondtam,hogy legyél az nem hallgattál rám.Ne mond azt,hogy nem jó neked a szőke,mert nem hiszem el.

    Isten látja lelkem de én tényleg sajnálom,hogy nehézkes a kapcsolatotok.Értem,hogy mások miatt de szerintem azért tényleg találjatok ki valamit,mert belerokkanhattok mindketten és az nem lenne túl jó.

    Te is egy fura csaj vagy.Más örülne ennyi pasinak de neked semmi sem jó! Bocs de muszály volt lecsapnom ezt a labdát.Tudom te nem az a fajta vagy(ha szeretsz valakit csak ő kell,tapasztaltam bár nem érdemeltem meg).

    Nagyon brutál,hogy összekaptatok.Tudom,hogy ez a szajházás nálad különössen érzékeny dolog(nem egy pofont kaptam e miatt és belátom megérdemeltem),nem értem miért nem bízik benned a Peti.Mondjuk amikor eggyütt voltunk sajna én sem hittem neked és sok olyan dolgot csináltam amit azóta bánok.Kérlek bocsáss meg.

    A 2 vén picsával ne foglalkozz.Fogni kellett volna és szájba baszni őket aztán hagyni,hogy elvérezzenek.Tanuld már meg ne foglalkozz a sok primitív fasszal.

    A punkokkal mindig mondtam,hogy vigyázz.Tudom most erről nem te tehetsz de velük veszélyes leállni.Nem a Bandi féle bandával akadtál össze(piros taraj,söröskupak a fülben)?Mert ők nagyon brutálok.Velem tényleg nem találkoztak amióta emo vagyok na majd most felhívom őket és megkapják a magukét.

    Ne sírj többet! Ennél már csak jobb lesz.Ez a szar világ egyetlen könnycseppedet sem érdemli meg értsd meg.

    Puszi:Jácy

    VálaszTörlés
  2. Igen fél órát voltam szőke de ismét fekete vagyok és sosem leszek szőke többet.

    Köszönöm a megértést a szerelmi életemmel kapcsolatban.

    Ismét igazad van.Nekem csak 1 fiú kell Zsolti és senki más.Amikor veled voltam hidd el nem bánom egy percét sem.Sok fájdalmat okoztál de ez is kellett ahhoz,hogy az legyek aki vagyok.Nem haragszom.

    Nem tudom,hogy kibékülök e a Petivel csak azt tudom,hogy barátok már nem lehetünk többet.

    Tudom,hogy nem kellene foglakoznom a nagyikkal de akkorsem szabad ilyent mondani rájuk.Már nem foglalkozom vele.

    Igen a Bandi féle bandával találkoztam.És nagyon kicsináltak lelkileg.

    Megpróbálok nem sírni.

    Köszi a támogatást:Puszi Adél

    VálaszTörlés
  3. Nem értem hogy miért nem hitt a Peti az Adélnak
    Adél veled vagyok:)

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES