Oldalak

2009. március 27., péntek

Mi kell a boldogságomhoz?

Zsolti és senki és semmi más.Csak az kell,hogy vele legyek az élet tengerében.

Eddig is tudtam,hogy van valahol egy fiú akinek én lettem kitalálva.Sajnos sokáig nem találtam ezt a fiút de most már sikerült megtalálnom.Igen ő Zsolti és szüksége van rám nekem pedig rá.A szeretetére,a törődésére,arra,hogy velem legyen.

Ó erről jut eszembe.Mint már írtam ide akar költözni.Ettől én lennék a legboldogabb a világon de mégis a felelősség.Elhagyja a családját,a barátait a régi életét.Most ez nagyon egoistán fog hangzani amit írok.De én biztos vagyok benne,hogy csodálatos élete lesz velem,mert nálam jobban senki sem tudná szeretni ill. megbecsülni,tisztelni.Szóval totál tisztába vagyok vele,hogy mekkora áldozat tőle a költözés de abban is biztos vagyok,hogy nagyon szép életünk lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES