Oldalak

2009. március 24., kedd

Return

Vissza a suliba.
Rengeteg kedvem van mindenki elhiheti.Ha ez az egy hét pihivel telt volna akkor befognám a szám de nem azzal telt hanem csak úgy cikáztak az események amitől csak még inkább lefáradtam és akkor még itt volt ez a csodálatos betegség is...

Annyira hiányzik Zsolti!
Tegnap sem beszéltem vele és még ma sem.Remélem jól van és senki nem bántotta meg bár az MSN-en a kiírása nem erre utal.De én reménykedem benne,hogy most is csak azért nincs fenn,mert pihizik nem pedig azért,mert valami baj van.Remélem tudja,hogy ha baj van akkor rám mindenben számíthat hiszen nagyon imádom és nem csak a jóban hanem a rosszban is mellette állok.

Azért még remélem ma beszélhetek vele!

Na holnap csupa finomság.
Lehet,hogy írok töriből(egyszer elolvastam az anyagot,bár volt rész amin inkább átugrottam) és az is lehet,hogy fogalmakból is kérdeznek bár nem tudom hogyan mivel nem voltam ott amikor leírták mindet csak egy pár van meg....

Földrajzból is kihagynám a tz-t(bevallom el sem olvastam még egyszer sem).

Közgázból pedig szintén 2 dologgal vagyok adós.Egy tz-vel(most tanulgatok rá) és egy számításos dolgozattal.De egyikhez sincs hangulatom. :( Nem akarok felelni!

2 megjegyzés:

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES