Oldalak

2009. március 18., szerda

Jó volt Zsoltival tegnap

Valaki csak a címet olvassa el az azt hiheti mást csináltam Zsoltival nem pedig beszélgettem.
Nos,igen ez volt a napomban a legjobb.

Azután,hogy egy kiadósat sírtam,szenvedtem nem gondoltam volna,hogy még valami jó is lehet.

A sztori a következő:
Fent voltam MSN-en de elmentem tanulni,vacsizni,fürcsizni,hajat mosni...Épp ezért írtam azoknak akik fönn vannak és beszélek velük,hogy nem leszek majd csak olyan 9 után.Hát szerintem 10 után lett a dologból de nem ez a lényeg.

Rám írt Zsolti,hogy kérdezhet e valamit.Mondtam persze.Erre megkérdezte,hogy haragszok e rá,mert már fönn vagyok jó ideje és nem írok rá,még nem is köszönök.Mondtam neki,hogy dehogy haragszok rá csak kb. 5 perce vagyok a gépnél és még nem írtam rá.Meg eleve tudom,hogy vannak olyan dolgai amiket elkell intéznie és nem az a dolga,hogy csak velem társalogjon.Van neki is magánélete,mint bárki másnak és ez így van jól.Bár nem is szerethetnék többet,mint hogy ne külön legyen magánéletünk hanem együtt.Na jó,most nem álmodozok hanem írok.Olyan jó volt,hogy hiányolt és tudtam tényleg beszélgetni vele.Jól van nem azt mondom,hogy a világot érintő nagy dolgokról volt szó de nekem tényleg jó volt.

Olvasta a blog bejegyzésem és most már tudja az ultimátumot.Remélem úgy dönt ahogy remélem és végre csak az enyém lesz.Nem kell félreérteni nem birtokolni akarom(mivel egy embert nem lehet birtokolni) csak azt akarom,hogy én lehessek az a szerencsés lány aki boldoggá teheti.
Olyan szép kiírásom van MSN-en:
Egy fiú van csak számomra a világon:Zsolti kit szeretek s imádok!
Ez tényleg így van!

1 megjegyzés:

  1. Mennyire volt jó vele?Jobb,mint velem?Nálam nem lehet jobb! Na jó vicceltem.

    Milyen szépen verselsz megint!

    Puszi:Jácy

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES