Oldalak

2009. március 14., szombat

Jobban vagyok

Most,hogy csináltam valamit jobban telt a nap.

Segítettem az Alíznak megcsinálni a blogját http://tecktonikfati.blogspot.com/nézze meg mindenki szerintem jó.Még kell rajta fejleszteni de ő is egy érdekes ember.Ő is képvisel egy stílust:a tecktonikot.Nála pedig erről a stílusról lehet majd olvasni infókat.

Sims-eztem megint.Lehet,hogy van aki szerint gáz,de én szeretem.Mostanában nem játszottam de most ismét rákaptam.Csináltam emo simeket.Nagyon jók lettek.A csaj igazán emora sikerült de a pasi kicsit még igazításra szorul.Nem ártana neki tényleg valami jó haj ill. szerkó.

Gondoltam föcizek ,de nem volt hozzá lelkierőm.Na majd holnap.Tényleg neki fogok állni csak ma inkább lustiztam kicsit.

Kicsit beszéltem nagymamámmal telefonon.Nem volt itthon más ezért tudtunk kicsit lelkizni.Ő egy olyan személy az életemből akit nagyon szeretek.Mindig is felnéztem rá és sok mindent tanultam tőle.Ő gondoskodott róla,hogy legyen egy kis falusi énem is.

Beszéltem a Drágámmal.Annyira imádom.Igen ez már túl mutat a szereteten.Erre már nincsennek szavak.Szerintem a szerelem sem jó már erre.Talán az a legpontosabb,hogy ő az életem.Annyira jó,hogy beszéltem vele egy kicsit.Mindjárt megnyugszik tőle a lelkem.De az egészből az a legjobb,hogy jól van.Most lehet,hogy van aki megkérdezi ennek minek kell örülni.Nos a válaszom az,hogy az élet vele is jól elbánt már párszor és örülök ha jól van.Ha ő jól érzi magát akkor én is.Most elment pizzázni.Ennek is örülök.Jó ha kimozdul és szórakozik.Ma még lehet,hogy beszélek vele.Nem bánnám XD


Amíg ő távol van megismerkedtem MSN-en 2 pasival.Érdekes amikor van Szerelmem akkor vonzom be őket.Persze mindkét fiú tudja,hogy van Zsolti.Szóval nem játszok több személyes játékot.Csak beszélgetek velük,nagyon kedvesek.Senkiért sem hagynám el Zsoltit szóval csak haverkodok.

1 megjegyzés:

  1. De jó neked,bővül a háremed XD

    Jaj Drágának hívod.De édes.

    Kell a simsből ami leszedi a cenzúrát? Vagy a szex edition? Jó ám.Csinálj egy Adélt és egy Zsoltot aztán nyomjátok XD

    Megint bocsi csak elragad a fantáziám XD

    Na most megyek aztán ránézek hugid blogjára.

    Csók:Jácy

    U.i.:jó veled dumálni

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES