Oldalak

2009. március 20., péntek

Egy igaz barát

Az embernek az életben nagyon kevés olyan barátja van aki bármit megtenne érte.

Nekem van ilyen barátom:Jácint.
Sokminden történt (vele és velem) ami gyökeresen megváltoztatott.Ez nem lenne baj,csakhogy borzalmas dolgok voltak nagyobb arányban.Persze volt amiről ő tehetett és volt amiről én ill. az élet is gördített az utunkba olyan akadályokat amikre nem voltunk felkészülve.

Ma már barátok vagyunk.De ez nem egyszerű barátság.

Ez igaz barátság.
*Meghallgat.
*Segít a nehéz pillanatokban.
*Eljön hozzám akár az éjszaka közepén is.
*A saját érdekeit háttérbe szorítja és az én érdekeimet részesíti előnyben.
*Olyan,mintha a testvérem lenne.
*Tudja a gondolataimat.
*Ha nem tudok magamtól dönteni segít benne.
*Annak ellenére,hogy nagyon messze él tőlem nem felejtett el és törődik a kapcsolatunkkal.

Ma is fogta magát és miután beszéltem vele MSN-en és észrevette,hogy szomorú vagyok kocsiba ült és az éjszaka közepén lejött hozzám Pécsre.Mondta,hogy lejön de azt hittem csak viccel.Egyszer csak azt vettem észre,hogy valaki kopog az ablakomon.Észrevettem a szőke fürtöket és innentől kezdve tudtam,hogy ő az.Kimentem hozzá de mondtam neki,hogy nagyon örülök,hogy itt van de most inkább ne jöjjön be,mert már mindenki alszik nem tudom hogyan reagálnának a helyzetre.Azért egy kicsit volt benn a lakásban is de végül megbeszéltük majd napközben talizunk.Délután taliztam vele és mászkáltunk erre-arra.Voltunk vásárolni meg kocsmázni.Jó is a pálinka.Időközben találkoztunk pár ismerősével.Megismerkedtem D-vel.Ő egy nagyon kedves emo fiú.Kicsit beszélgettünk majd mondtam a Jácintnak,hogy menjen csak nyugodtan a barátaival beszélgetni,mivel már ezzel a kis beszélgetéssel is sokat segített nekem.Aztán haza bandukoltam és azóta itt ücsörgök.

Ó.Most is eszemben van:Zsolti.
Vajon mit csinál? Jól van?Talán gondol rám?Szeret e még?
Itt van a határidőnk is mindjárt.
Még mindig nem lettem okosabb.
Megértem az ő nézőpontját is.
Neki kell döntenie.

2 megjegyzés:

  1. Jó neked, hogy van ilyen barátod....nekem nem hogy nemsok barátom van, de...hát kb 2...fiúkkal nagyon meg szóba se állok, mert mindig zavarban vagyok ismerettségek elején, és senki sem szenved velem, hogy megismerjen....
    Meg jó neked, hogy ismerkedhecc helyes emoboyokkal =3 Én egész életemben max neten meg tvben láttam....-_-"

    VálaszTörlés
  2. De édes! Írtál csak rólam egy bejegyzést.

    Köszönöm és jólesik,hogy így gondolsz rám.

    Csodálatos dolognak tartom,hogy a barátod lehetek hiszen egy fantasztikus lány vagy!

    Puszi:Jácy

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES