Oldalak

2009. március 6., péntek

Mindig történik valami!

Tudom megint elmaradtam és többen(Zsolti,Peti,Jácint...) szóltak már,hogy mi a fene van velem?!

Nos.Én magam sem tudok pontos választ adni.Most is csak azért írok,mert sokan szeretik olvasni a gondolataimat.De mindig úgy tervezem,hogy írok pár sort de úgy belefeledkezem az írásba,hogy oldalakat írok.

Olyan borzalmas a ami napom,hogy elmondani sem tudom.Na de mindegy majd később még ezt is kifejtem.

Azt hiszem az egész hetemet kell kifejtenem.

Hoolie
Aki nem tudja ki ő abban nagyon csalódokaz ország egyik legnagyobb koponyája.Én legalábbis nagyon szeretem amit csinál.Nagyon közvetlen az emberekkel és nincs elszállva magától.Ha kicsit depis vagyok mindig youtube-on valamelyik klippjét nézem meg és mindjárt jobb is a napom.De persze van,hogy ez sem segít.Na jó a lényegre térek.Hoolie a sztárságról fejtette ki a véleményét a honlapján ill. arról, hogy nem hiszi,hogy sokáig marad itt(Pécsen) tudja,hogy visszakell mennie Budapestre.Írtam neki véleményt és válaszolt!Lehet,hogy ez valakinek nem jelent semmit de nekem nagyon sokat jelentett.Komoly.Nagyon sok sztár van akinek írsz és nem érdekli őket a rajongók véleménye. Jó tudom tőlük sem lehet csodát várni,mert tudom nehéz az életük(tényleg az ne nevess) de azért egy kis alapvető jólneveltség náluk sem hiányozna.


Zsolti
Láttam,hogy fent volt MSN-en ezért ráírtam.Nem hagyott nyugodni a dolog.Ilyen vagyok(nem hagy nyugodni az amit szeretek és tudom nem ez a méltó vége a dolognak) ezt kell szeretni.Tudtam,hogy azt mondta azon a bizonyos estén beszéltünk utoljára de akkor is cselekedtem.Ó annyira jó volt.Mi?? Az,hogy szóba áll velem mindennek ellenére.Nekem annyira rossz volt amíg emésztett a gondolat,hogy a legcsodálatosabb fiút üldözöm el az országból.Még mostis ez az a dolog ami miatt,még mindig nem vagyok 100-as na de én tehetek róla magamnak kerestem a bajt és az egésszel azt bűntettem akit imádok.Kérdeztem,hogy még megvette e a repjegyet.Mondta,hogy igen.Ekkor egy világ omlott össze bennem de tényleg.Elmondta,hogy ha jól emlékszem bár nem vagyok skorpió 147.000Ft a jegy.Komolyan mondom ez rohadt sok.Még ennyi pénzem sem volt,nem, hogy egyszerre ennyit kidobjak az ablakon.Most jön a kérdés,hogy mi az,hogy kidobni az ablakon? Hát az,hogy MARAD!Nem hagy el!Persze most a lelkesedés megint elragadott.Vissza a Földre.Mondta,hogy nincsenek már elvek csak azt szeretné,hogy megbízhasson bennem és,hogy legyen remény a kapcsolatunkban.Ezért már nem kell neki teszt és az akt terén is olyan kedvezményt kaptam,hogy csak na.Ez dönt el mindent.amikor ezt ,mondta még 4 napom volt cselekedni most vagyok félidőnél na de a lényeg.Elég neki az ha csak küldöm és megszakítom a dolgot.Nem! Nem a közösülést szakítom meg hanem a küldést. XD . Bocsi csak vannak poénok amiket nem bírok kihagyni.Elkezdtem gondolkozni kicsit.Ennyi!? Csak ezt akarja.Komolyan ez a fiú mindent feláldozott értem és akkor most pedig az ablakon 147.000 Ft-ot is kidob.ÓÓÓÓÓÓÓÓ.Én ennek a tizedét sem érem.De komolyan.Erről jut eszembe amikor a Jácint 500.000 Ft-ot ajánlott ha lefekszem vele.Most komolyan mit gondolt? Azt,hogy mindent meglehet venni? Engem nem lehet megvenni,engem csak érzelmekkel lehet kiérdemelni és majd megdönteni.Nos igen.Ez az ami a Zsoltinak sikerült.ÉRZELMEK!!Nem a pénzével akar megszerezni hanem azzal,hogy őszinte velem,szeret és még bolond dolgokra is képes értem,miattam.Ja erről is eszembe jut valami.Egész jó az árfolyamom. XD. A Zsolti 5.000.000.Ft-ot ajánlott.Erre mondaná a bátyám,hogy legyek luxus prosti.Igen.A saját bátyám ad ilyen ötleteket,na jó ő megint más lapra tartozik.Ezek után jól elbeszélgettünk.És még kaptam is valamit.Valamit aminél szebbet én még sosem kaptam.Annyira elgondolkoztatott a dolog.Egyébként én is szoktam irogatni verseket vagy csak valami kis irományt.

De most kicsit elszakadok Zsoltitól,mert meglincselnek,hogy miért csak róla írok.Miért,miért?! Mert szeretem.De úgyis a gondolataim hozzá fognak visszakanyarodni.

Gergő Hazament Sopronba és most nagyon boldog az Ancsival.Örülök,hogy ők legalább nagyon boldogok ha már én.........Remélem sokáig is azok maradnak.Én szurkolok a dologhoz.

Mondta a Zsolti,hogy olyan ellentmondásos az amiket írok néha.Tudom,hogy így van.Ez abból adódik,hogy ikrek vagyok.Egyik pillanatban így gondolom,a másik mondatommal már támadom az előző kijelentést.Nem tudok ellene mit tenni,így hozta a sors.De legalább nem lehet megunni soha.Olyan vagyok,mint egy relytéj sosem lehet unatkozni mellettem.Különben tényleg az ikrekre jellemző az,hogy kettős énnel vannak megáldva én is ilyen vagyok.Azon kívül amit az előbb írtam ez abban mutatkozik meg,hogy ha kell én vagyok a világon a legjobb emberke.Könnyen lehet kezelni,szót fogadok....De ha az igazi vad énem jön elő akkor az kaotikus.De tényleg.Egyfolytában nevetgélek,ontom magamból a baromságot,olyan ötleteim támadnak,hogy az hihetetlen és még én is meglepődök rajta vagy pedig annyira nyíltan beszélek a szexualitásról,hogy talán nem kellene annyira.Ezt persze nem úgy kell érteni,hogyha lenne párom kibeszélném,hogy:képzeld az 5.percben amikor XY-nak a pénisze..... Na szóval nem ilyen téren vagyok nyitott hanem úgy,hogy ilyennel nem lehet zavarba hozni,szeretek is informálódni a dolgokról ja és persze lány létemre kicsit zizis vagyok.Amíg egy átlag lány sokkot kap attól,hogy:bőr szerkó,bilincs,extrém helyeken szexelni(mondjuk erkéj,tényleg van valakinek erkéje?) engem vonz a dolog persze csak a megfelelő személlyel.

Jácint Tegnap jött le Pécsre és nagyon meglepődött,hogy mennyire elvagyok varázsolva.Tényleg elvagyok nem csak ő gondolja így hanem mindenki.Azon törte a kobakját,hogy miért is lett vége vele.Hát röviden megmondtam neki,hogy az,hogy pénzért akart megvenni,ha kaptam valamit(nem nagy dologra kell gondolni mondjuk 500 Ft alatt) azt kelett hallgatnom milyen drága vagyok és állandóan megcsalt szerintem elég ok egy szakításhoz.Most már ő is belátja de nehezen ment neki a dolog.Csalódtam benne de pozitívan.Azt mondta,hogy ha a Zsoltival vagyok boldog akkor legyek vele.Ezt sosem gondoltam róla.Annyira fanatikusan ragaszkodott hozzám,hogy már el kellett tiltani tőlem.És most pedig így áll a dolgokhoz.Jó be kell látnom megváltozott.Volt egy balesete és azóta más lett.

Tegnap beszélni sem tudtam rendesen a Zsoltival :( Tanulnom kellett föcire de nem tudtam,mert csak rá gondoltam(mint mindig).

Olyan ügyes voltam ma a suliban 1-es lett a dogám.Most tényleg megtanulom majd.Ezek után még azt is megkaptam,hogy így már nem lehetek stréber.Könyörgök mi a francnak vagyok stréber?Azért,mert az átlagom 4 egész fölött van?!Arról nem tehetek,hogy valaki nem fogja föl a tanulásnak fontos szerepe van és az ő átlaguk ott poroszkál a 2 egésznél.Na de mind1.Nekem talán nem lehet rossz napom? Nem lehetek szerelmes?Nekem mindent tudnom kell? Nem vagyok én is ember? Ezek után még össze-vissza kóboroltunk az osztállyal a városban város látogatás céljából.Hát mondhatom nagyon izgalmas volt.Megint olyan szarul vagyok.Úgy hiányzik :( :( :( Ki,ki? Hát persze,hogy a Zsolti. Most RÍ-zek.

De most még fejtegetek kicsit.

Csodálkoztam mindigis,hogy a Zsoltinak minek vannak bizonyos elvei.Aztán rá jöttem.Annyi idióta csaj van.Szegénykém azt sem tudhatja,hogy kit mi érdekel belőle.Nem tudhatja,hogy valaki csak beakarja e csapni.Erről jut eszembe nagyon undorító,hogy lerángatják valahova és akkor elmennek talizni de meggondolják magukat és ott hagyják.Ilyent hogy lehet csinálni? Annyi fura csaj van de tényleg.Fura a felfogásuk és az értékrendjük.

A Zsolti már azt sem tudhatja ki mit érez iránta ill.mit szeret benne.

Én egyszer már kifejtettem de ismét megint néhány gondolat: Én azért szeretem amilyen.Nem azért,hogy megváltoztassam.Sose gondolkoztam,azon hogy milyenné tehetem hanem azon,hogy minnél jobban megismerhessem a belső valóját.Azt amibe beleszerettem.Ami úgy elvarázsolt.Nem azt látom benne , hogy egy jóképű fiú(az komolyan nézz meg róla egy képet) hanem azt amilyen ill.amit másokért tesz.rengeteg embernek segít és ezzel önmagától vonja el az időt.Ezt is csak azért teszi,mert ő egy csupa szív fiú.Nem olyan,mint a többi fiú.Nem csak a szex érdekli,persze,hogy fontos a szexualitás is de neki komoly lelki folyamatai vannak,nem ragadt meg ott,mint a sok magyar fiú.Ott,hogy gyere kúrni meg hasonlók.Igaz kedves Miki!?Annyira kedves,rendes,türelmes velem.Sok lány csak annyit lát benne,hogy jaj de jó lenne villogni vele,hogy milyen szexi pasijuk van.Tényleg szexi de a külső nem minden.A lélek ezerszer fontosabb.Hiába olyan valaki,mint Jared Leto ha a lelke üres.Bár én nem tudom más lánynak a Zsolti mit jelenthet én csak annyit tudok mondani,hogy nála csodálatosabb fiút el sem tudok képzelni.És miért nem? Mert olyan már nincs.Ő számomra tökéletes úgy ahogy van.Sosem bántott meg és amikor a veszekedéseim miatt is nem beszéltünk egy kis idelyig akkoris azt éreztem,hogy csak én tehetek róla,sosem tudok rá negatív értelemben gondolni.De talán ez a szerelem.Nem tudtam haragudni rá sosem.Mondjuk nem is lett volna miért.Az sem zavar,hogy még jó pár lány csorgatja utána a nyálát vagy,hogy még nem találkoztunk.Nem tudnak az ilyen dolgok izgatni,mert szeretem és ha szeretek valakit ezek sosem zavarnak.Bevallom sírtam miatta nem is keveset.De az is az én hibám volt.Annyira fáj amikor összekapunk.Olyan mintha a lelkem egyik fele ölné a másikat.Az is kikészített amikor megakart halni vagy amikor itt volt aztán megint visszament Pestre.De tudom,hogy a könnyeim még elnyerik jutalmukat egy szép napon.És azt is tudom nincs ez a nap olyan messze.

Úgy volt,hogy felmegyek ma Pestre de nem tudok mégsem.A Peti ment volna arra felé de vigyáznia kell a hugocskájára ill. rokon látogatóba megy.Ezek után nem várhatom el,hogy felvigyen ezért le is tettem a dologról.Meg kül. is mit mondanák? Felhívnám a Zsoltit, hogy figyi itt vagyok gondoltam megleplek,talizunk? Na de tényleg mind1,mert nem tudom most felmenni. :(

Írt a Peti is levelet a Zsoltinak.Be kell látnom ebben komoly gondolatok voltak nem pedig egy Miki féle levél volt.

Olyan "csodás" vasárnapom lesz.Még az is lehet, hogy a Zsolti itt hagy mindent,a szülei sem tudnak a dologról semmit,elhagyja az életét,mindent eldob.... ja és persze itt a csodálatos nőnap is.Ááááááá.A szerelmem lehet elhagy örökre egyedül maradok ezen a .... világon.Ez máskor is durva lenne nem pedig akkor amikor megy a nyalizás a nők felé.Bár szerintem ez is egy fölös ünnep.Ennél már csak az "szebb" ha az ember a szerelmétől Valentin napon szakad el.

Annyi beteg csaj meg pasi van:nem mindenkire vonatkozik persze :

Pasik:Sokan megragadnak ott,hogy pénzzel ellehet mindent intézni,minden megvehető,megcsalják a barátnőjüket,csak szexuális eszköznek tekintik a nőket,olyan hangon beszélnek velük,hogy az megengedhetetken.

Csajok: Anyagi támogatást várnak el a pasijuktól. Véleménem:Egy pasi ne azért dolhozzon,hogy a hisztis csajának megadhasson mindent.Annyi undoríto dolgot hallottam már.Azon sírnak,hogy jaj csak a hétre 20.000-et kaptam a pasimtól vagy az is szép amikor azon sírnak,hogy mondtam neki,hogy ne ezt a pulcsit vegye nekem!Ez egy árnyalattal sötétebb(ja a pulcsi 15.000 volt) Komolyan ez szánalmas.Olyanok,mint a prostik.Pénzt kapnak azért,hogy hagyják,hogy egy héten 2-szer szexeljenek velük.Közben persze azt magyarázzák,hogy mekkora egy hülye a pasijuk.Én sosem voltam ilyen.És ezt el is itélem.A Zsolti sem azért érdekel,mert van egy cége és akkor jaj mennyi mindent kaphatnák.Az egy dolog,hogy néha meglapik az ember egy szál virággal vagy valami kis meglapivel de én eddig sem és ezután sem hagyon,hogy pénzeljenek.Nekem csak úgy kell pénz,hogy megdolgoztam érte nem pedig úgy,hogy a szerelmem dolgozott érte én meg elverem.

Szexel,kapcsolatokról a felfogásuk: Mindegy ki is az illető leállnak vele szexelni,járni. Véleményem:Ez is beteg egy dolog.Én csak olyannal járok akit szeretek,különleges a számomra.Nem kell azért senki csak,hogy ne legyek egyedül.Ja és persze nem felejtem el megemlíteni,hogy csak a barátommal szexelek.Nem vagyok és nem is leszek híve az egyélyszakásnak.Lehet, hogy annak is van varázs de nem számomra.

Most egyenlőre szerintem ennyi! Felnézek MSN-re hátha fenn van az a bizonyos valaki!

2 megjegyzés:

  1. Adél megint annyi mindent írtál,hogy követni is nehéz.Bár azért mi megpróbáltuk.

    Peti és Jácynt

    U.i.:Olyan jó volt a buli kár,hogy te nem jöttél.(inkább Zsoltiztál XD )

    VálaszTörlés
  2. Nem bánom,hogy nem mentem.

    Hidd el jobb Zsoltizni,mint a buliban drinkelni vagy táncizni.

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES