Oldalak

2009. március 10., kedd

Bibis lettem és nem kapok gyógypuszit RÍRÍ

Hát igen elfelejtettem a tegnaphoz kapcsolni,hogy kicsit balesetet szenvedtem.

Nos igen.Ez van ha az ember úgy gördeszkázik,hogy nem tud.Először a suliban tanyáltam majd a Római udvarnál voltam a Petivel(a nagy kibékülés után) és fogta magát és leugratott a lépcsősoron.Mondtam,hogy ezt én is akarom de mondta a Peti,hogy meg ne próbáljam,mert veszélyes és neki sem 5 percbe tellett amíg megtanulta.Rossz lány voltam és amikor egy percre elfordult ugrattam.És igen mindenki jól sejti az eredményt ripityára törtem minden porcikámat.Na jó azért a csontjaim nem törtek el de mindenem sajog ezért ma a tesit is kihagytam(az is fáj ha lépek).De a legrosszabb az,hogy nem kaphatok gyógypuszit Zsoltitól:(

Nem volt Zsolti se.Ó , hogy hiányzik nekem a Drága.De tudtam,hogy nem lesz,mivel 2 hete is ezen a napon nem volt fönn.Gondolom ilyenkor későn végez.Olyan vicces már azt is tudom melyik nap mikor van fönn MSN-en.Ennek ellenére mindennap van valami új amit megtudok róla és nagyon élvezem,hogy mindig valamit tanulok tőle.Na de remélem ma már tényleg lesz,mert nagyon de nagyon hiányzik,

Hát igen a tegnapi nap tényleg érdekes volt.Mondjuk nekem melyik napom nem az.

Ma
Egész nap csak Zsoltira gondolok.Annyira hiányzik.De az az érdekes a dologban,hogy attól még,hogy nem beszéltem vele nem a szomorúság fojtogat ha rágondolok hanem az a csodálatos érzés amit csak iránta érzek,tőle kapok.
Sokat gondolkoztam azon,mivel ez már téma volt nálunk,hogy mit is jelent az,hogy valakié vagy.

Sokáig nem értettem de most már felfogtam a dolog jelentését.Hát igen ehhez is "csak" Ő kellett.Én még mindig azon az állásponton vagyok,hogy valakire nem lehet egyszerűen azt mondani,hogy az enyém vagy.Az úgy nem az igazi,mivel az illető nem magától gondolja így hanem azért mondja ezt,mert ez van elvárva tőle.Akkor az igazi,őszinte a dolog ha az illető úgy dönt,hogy valakié(és senki másé).

Honnan tudod,hogy csak az övé vagy? Érezni fogod.Olyan lesz az illető akié leszel,mint amilyennel még sosem találkoztál.Szereted,minden percben rágondolsz,csak érte dobog a szíved,más nem érdekel és most még fejtegethetném de nem lehet megfogalmazni szóval hidj nekem majd érzed.

És igen én is valakié vagyok.Nem másé,mint Zsoltié és sosem leszek másé.Lehet,hogy múlik az idő,változik az ember de a szerelmem sosem fog változni iránta.Bár most,hogy ezt leírtam a törlés felé nyúltam.És minek? Mert a szerelmem változik.Igen jól olvasod.Minden másodperccel egyre erősebb és erősebb lesz iránta.
Hogy Ő az enyém e? Nos ha majd így gondolja akkor majd szól nekem.Nem vártam el eddig és ezek után sem várom el,hogy olyant mondjon ami nem igaz és csak azért mondja,mert tudja,hogy én azt szeretném hallani tőle.

Van egy olyan szép idézet.
"Amikor távol vagyunk a szeretett lénytől, minden járókelő őrá emlékeztet."
Ez tényleg így van.Mindenről csak Ő jut eszembe.Ha bekapcsolom a tv-t,ha zenét hallgatok,ha egyedül üldögélek valahol,ha meghallok egy francia szót,ahogy dobban a kis szívem......Tényleg mindenről Ő jut eszembe.Valakit meglátok az utcán akkor is ráemlékeztető momentumokat vélek felfedezni.Pl.:jé annak a fiúnak olyasmi haja van,mint Zsoltinak,ó az a póló biztos tetszene neki is.......Szóval tényleg mindenről csak rá következtetek.De akkor is az a legszebb amikor ücsörgök és semmit sem csinálok és egyszer csak azt veszem észre,hogy a gondolataim megint körülötte forognak.Ekkor van,hogy rápillantok az órára és látom,hogy eltelt már fél óra.De ezt én észre sem veszem.Nos igen ha valakit szeretsz a gondolataid úgy cikáznak,hogy az idő megszűnik.

Jaj egy kicsit odébb evezek most témailag.

Olyan jó,mert most nálunk a Funky Fish-ben 50%-os kedvezmény van.Jól van na.Nekem számít 50%-ék.Lehet,hogy van akinek nem számít de én nem szeretem szórni a pénzem.És mit is akarok venni? Szőrös bilincset.Beteg dolog mi?! Komolyan mondom nekem kell egy.Mekkora poén lesz beállni vele a pénztárhoz XD Na nem baj,már megszoktam,hogy bolondnak néznek.

Van egy kedves barátnőm akinek a netről volt pasija.Szegénykém nagyon megégette magát és most próbálom a lelkét ápolgatni.olyan jókat beszélgetünk,hogy csak na.Nagyon kedvelem őt.Eleve nagyon hasonlítunk egymásra és sok hasonló dolog történt velünk.

Jaj mit találtam a neten.Megosztom veletek is.Én annyit kacagtam.De szerintem nagy igazságokat tartalmaz.Jó szórakozást.

Csóktörvény:tanulja meg mindenki :)

1.Ha a fiú nem mer megcsókolni, gyáva.
2. Ha a fiú csók után mosolyog, boldog.
3. Ha a fiú csók után szomorú, másra gondol.
4. Csak azzal csókolózz, akit szeretsz.
5. Hamis csók nagy sebet hagy.
6. Az első csók ígéret a többire.
7. Nyakra, vállra adott csók vallomás.

8. Ha a fiú a lábadra lép, szeret.
9. A csókot ne szégyelld.
10. Ha a fiú megcsókol, hunyd le a szemed.
11. Ha a fiú csókja hosszú és tüzes, imád.
12. A csók szerződés.
13. A csók kettesben a legédesebb.
14. Az első csókot jól gondold meg.

15. A csókot el kell fogadni.
16. Öleléssel adott csók mély szenvedély.
17. Erőszakos csóknál nincs édesebb.
18. Sötétben 5 csóknál kevesebbet ne adj.
19. Az ismerkedés napján ne csókolózz.
20. A csókkal soha ne tréfálj.

21. Csók nélkül nem szabad szeretni.
22. A homlokcsók gyanakvás.
23. Az ujj csók kötődés.
24. A szájra adott csók szerelem.
25. A vállcsók vágyakozás.
26. A kézcsók tisztelet.
27. Az orra adott csók együttérzés.

28. A hajra adott csók megalázás.
29. Az arcra adott csók búcsúzás.
30. A hátra adott csók forró vágy.
31. A fekve adott csók boldogság.
32. A fülre adott csók izgató.
33. Ha a fiú nyalja a száját, csókra vágyik.

34. 1 percig tartó csók rövid.
35. 2 percig tartó csók közepes.
36. 3 percig tartó csók szenvedélyes.
37. 5 percig tartó csók szerelmes.
38. 10 percig tartó csók fájdalmas.
39. A hosszú csók érzelmes.

40. A fiú nyitott könyv, csók után olvasni lehet a szeméből.
41. Ha a fiú mélyen a szemedbe néz, szeret és meg akar csókolni.
42. Ha a fiú elfúj egy gyufát, választ kér.
43. A csókot a szerető fiútól ne utasítsd vissza.
44. A kívánt csókot el kell fogadni, szükség esetén le kell tagadni.
45. Csók nélkül élni nem lehet.
46. Szeretni jó, de csókolni még jobb.

47. Aki a csókot szereti, rossz ember nem lehet.
48. Szőke sráccal csókolózni tüzes.
49. A csókot hiba elkezdeni, vétek abbahagyni.
50. A mozi alatti csók vakmerőség.
51. A szemre adott csók vágyakozás.
52. Szórakozásból adott csók alamizsna.
53. Asszonynak adott csókot tett követ.
54. Ha a lány a csóktól fél, a fiút szereti.

55. Aki a szerelmét titkolja, féltékeny.
56. Az ígért csókot 24 órán belül teljesíteni kell.
57. A lány a kapott csókot duplán adja vissza.
58. Virágot és csókot adni nem bűn.
59. A csók nem szerénység, hanem szeretet.
60. Ha a lány nem méltó a szerelemhez, ne csókolja meg.

61. Ha a lány nem remeg a csók alatt, nem érdemli meg.
62. Nyálas csók szemtelenség.
63. Ha a lány elfúj egy gyufát, csókot kér.
Ez pedig még jobban tetszik,mint az előző.

Az egyes csillagjegyek szülöttei mást - mást mondanak szex után! Mindenki mond valamit, ha nem ébren, akkor álmában.
.
Persze nem lehet általánosítani egy csillagjegyen belül született emberek körében sem, mivel sokmindentől függ, hogy ki mit mond az együtt töltött kisebb - nagyobb orgia, légyott vagy villám tréfa után.

Kos: Ok, gyere csináljuk még egyszer!(Tetszik az ötlet)
Bika: Éhes lettem, add ide a pizzát!(Kajálni mindig jó)
Ikrek: Láttad valahol a távirányítót?!?(Nem is igaz én nem mondanám ezt XD)
Rák: Mit mondtál, mikor házasodunk?(Ó szex miatt azért nem kell házasodni)
Oroszlán: Mondd, hogy nem voltam fantasztikus!!!(Nem tudhtom)
Szűz: Na most ki kell mosnom a lepedőt!(Júúúúúúúúúj)
Mérleg: Jó volt, mert neked is jó volt.(.......)
Skorpió: Lehet, hogy most ki kellene oldozzalak...(Na de Zsolti,ne légy beteg! Mikor érsz rá? XD)
Nyilas: Ne hívj, majd én felhívlak!(Hát köszike)
Bak: Nincs egy névjegykártyád?!?(Ez szép)
Vízöntő: Most, gyere csináljuk ruha nélkül is.(XD)
Halak: Hogy is hívnak? (Ez pedig főleg júúúúúúúúúj)


3 megjegyzés:

  1. Komolyan mondom ez a pasi mindenhol szerepel.

    Lázadok!

    Na jó csak vicceltem.

    Én nem is ezt szoktam mondani szex után.Ugye tudod mit?XD Várom válaszodat.

    Jácy

    VálaszTörlés
  2. a hölgy akkor foglalt vagy sem? mint egy szappanopera.

    VálaszTörlés
  3. Igen sejtem mit mondasz.

    Kedves névtelen.
    Igen foglalt vagyok.És azt is tudom,hogy olyan az életem,mint egy szappanopera.

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES