Oldalak

2009. március 12., csütörtök

Tegnap

Sikerült beszélnem Zsoltival.

Ez egyrészt jó,másrészt nem.

Örültem,hogy beszélhetek vele de ő sincs a toppon és én sem.Megint egy volt "kedves" tűnt elő.Ezzel nekem semmi bajom,hiszen a Zsoltit a múltjával együtt szeretem de szegénykémet lelkileg nagyon megviseli ez az állandó játszadozás.Mindenki csak játszik az érzelmeivel.Hol jelentkeznek,hol eltűnnek.Na meg egyébként is eleve szarul van.Komolyan mondom mások miatt nem lehetünk boldogok,mert mindig arra figyelünk másnak mi a jó.Ezzel viszont csak azt érjük el,hogy mi magunk leszünk boldogtalanok.Na ezt majd még 1 bejegyzéssel odébb fejtegetni fogom.

Tegnap voltam még a Petivel is kicsit vásárolni.Nem sok kedvem volt hozzá de elrángatott.Komolyan mondom nagyon megbántott de ezt is később majd még tárgyalom.

2 megjegyzés:

  1. Az jó ha beszéltél vele.De min vesztél össze a Petivel? Ti sosem vesztek öszze.

    Jácy

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES