Oldalak

2009. március 23., hétfő

Az a szombat...

Egy dolog biztos,ez a szombat nem semmi volt.Azt hittem,hogy ennél durvább nem lehet de tévedtem...

Sokat gondolkoztam,hogy egyáltalán írjak e erről a blogomba de úgy érzem,hogy mindent le kell írnom tehát ezt is.

Az egész még péntek este kezdődött de átnyúlt szombatba.

Eddigis sokmindent hallottam Zsoltiról,jó részt pletykát,más csajok áskálódását(tisztelet a kivételnek) azonban voltak olyan dolgok amik igaznak bizonyultak.

Már kb. egy hónapja hallottam róla,hogy Zsoltinak volt egy súlyos autóbalesete egy lány miatt.Sajnos a lány olyant tett vele amit bárkinek nehéz lenne felfogni nem pedig egy olyan fiúnak,mint Zsolti akinek komoly érzelmei vannak.Mindenki azt sulykolta a fejembe,hogy a baleset miatt már nem olyan a külseje,mint régen.Még képet is láttam.

Mi volt a reakcióm?
Ez nem változtat azon amit érzek iránta,miért is változtatna.Ő ugyanaz az ember csak sajnos egy balesetben megváltozott a külseje.A sajnos arra vonatkozik,hogy nehezen megy neki ezt elfogadnia(mondjuk megértem,hiszen én sem tudom,hogy hogyan reagálnák a helyében...) és e miatt ill. azért amit a lány tett vele már nincs önbizalma és fél,hogy mindig ugyanúgy fog járni.De most komolyan aki e miatt taszítaná el őt magától annak nincs agya sem lelke.Most ez az egész min változtat ?! Semmin!

Zsolti érezte,hogy valami nyomja a lelkem ezért rákérdeztem,hogy mi is volt azzal a lánnyal.Kiderült tényleg igaz a történet.Bocsi de még mindig bekönnyezek a dolgon.Hogy lehet ilyent tenni valakivel?!Nem vagyok képes felfogni!

A sztori röviden a következő:
Zsolti 4 éve hihetetlenül szerelmes volt egy lányba akit feltétel nélkül önmagáért szeretett.A lány azt mondta,hogy még szűz és ezért még nem szeretne semmi komolyat kér egy kis időt amíg leküzdi a szégyenlősségét,gátlásosságát.Zsolti ebbe bele is ment.Ez idő alatt persze volt,hogy ő aludt a lánynál ill. fordítva is.Zsolti még tangában sem látta a lányt nem , hogy meztelenül.(Ennek az infónak még fontos szerepe lesz) Már lassan 9 hónapja jártak amikor egy nap találkozott Zsolti egy régi barátjával akinek elmesélte milyen csodaszép barátnője van de még nem volt semmi,mert a lány még szűz.Elmondta Zsoltinak,hogy ő régóta ismeri a lányt és igen "szűz" de csak tőle,mivel az egyik haverjával kavar akivel,nos röviden megfogalmazva ezt meg azt csinálnak majd kinevette Zsoltit,hogy mennyire átbaszta a fejét a csaj.Zsolti elment a lányhoz és annyi volt a reakciója,hogy ha már megtudta akkor mindegy szakítsanak.(Személyes közbevetésem,én azt mondom,hogy egy férfi sose üssön meg egy nőt na de most mondom azt,hogy 2 akkora pofont kelett volna lekeverni a lánynak,hogy leesik a feje és elgondolkozott volna rajta,hogy tönkretett ezzel egy embert és akkor még ilyen választ is ad az egészre,á...)Zsoltit ez az egész annyira megviselte,hogy öngyilkos akart lenni ezért ellopta az apja kocsikulcsait elszáguldott,nem volt bekötve és neki ment egy gyártelepnél egy betonfalba rohadt nagy sebességgel.Átrepült a szélvédőn és fejjel bele a betonfalba :( Amikor a mentősök kiértek azt mondták(mivel annyira szét volt roncsolódva a feje ill. a teste),hogy ezt nem élhette túl.Amikor a hullaszállítok kiértek és akarták berakni a tepsibe észrevették,hogy van pulzusa és kórházba szállították ahol egy évig kómában volt.

Most már az is tiszta nekem miért a tangás és akt kép.Eddig is gondoltam,hogy van valami konkrét oka de most már tudom ,hogy ez.

Személyes véleményem:
Lehet én is ezt tettem volna.Annyira de annyira sajnálom az egészet,hiszen ez borzalmas.Ha rágondolok erre akkor a könnyeimmel kűzködök.Zsolti ezt nem érdemelte!

Megkérdezte Zsolti miután megtudtam tőle a múltjának ezen részét ill. kaptam tőle mostani képeket,hogy így is szeretném e.Mondanom sem kell a válasz persze,hogy igen volt.

Niki alias Csillagszemű már előbb tudott a dologról de nem mondta el nekem.Mondjuk e nélkül is tudtam már,hogy ez az egész igaz és amikor Niki kérdezgetett akkor már 100%-ig tuti voltam a történet valódiságában.

Sokáig MSN-eztem(Zsoltival és Gáborral szoktam ennyire sokáig beszélgetni) ezért valamikor hajnali 3 körül feküdtem le.

Reggel már a Jácint hívott,hogy talizzak vele meg D-vel.

Hugom is akart menni az Árkádba vásárolni.

Nem kell mondanom semmi kedvem nem volt az egészhez,mert már elegem volt.Miből?!Abból,hogy az élet jól kibasz azokkal az emberekkel akik ezt nem érdemlik ill. a saját fájdalmamon sem tudtam túl jutni.Mi is volt ez? Az,hogy annyi minden szólt akkor még az ellen,hogy Zsolti szeret...van,hogy másnak fenn van MSN-en,más lánynak azt mondta csak haverok vagyunk.....

De azért elmentem hugommal Árkádba tolltartót venni de persze mondanom sem kell nem vettünk semmit.Hiába mondom neki mindig,hogy nincs de akkor megkapom,hogy csak okoskodok és lusta vagyok elmenni vele.

Utána találkoztam a Jácinttal és a D-vel.Nem volt kedvem semmihez csak ahhoz,hogy sírjak egy kiadósat.Azért elmentem velük a Plusba.Ahol olyan dolgok derültek ki,hogy nem is álmodtam róla.Miközben tologattam a kocsimat és vásárolgattam,nézelődtem olyan dolgokra derült fény,hogy nem is álmodtam ilyenekről.Nos D a Jácint uncsitesója.De nem ez zaklatott föl hanem az,hogy amikor a Jácint hazament annyira hiányoztam neki,hogy folyamatosan öngyilkos akart lenni.Vagy 10-szer megpróbálta de hála a jó égnek sosem sikerült neki.Most pszichológushoz jár és kapott gyógyszereket de most már nem csinál ilyeneket.Mondta,hogy lehet,hogy még mindig próbálkozna vele ha nem fogadtam volna el legalább a barátságát mivel szerinte a sok borzalmat amit ellenem elkövetett törlesztenie kell és az a minimum,hogy őszinte és igaz barátságot nyújt nekem.

Miután hazamentem ez az egész nap felhalmozódott bennem,kiborultam és csak sírtam és sírtam.

De a legszebb az egészben az,hogy csak még jobban elkeseredtem.A saját családom is azt mondta,hogy bolond vagyok hiszen semmi okom a szenvedésre hiszen vannak akik éheznek vagy sok dolgot elvárnak tőlük mégsem szenvednek és zokognak.Ez igaz és tudom,hogy vannak akiknek tényleg óriási problémáik vannak.De én csak felhőtlenül boldog szeretnék lenni semmi más.Ezt kértem az élettől de mindig csak akadályt kapok helyette.

Nos igen,ez a szombat volt életem legszarabb szombatja és a vasárnapom kezdete ami pedig....Zsolti.....De ez átnyúlik a vasárnapi naphoz.

1 megjegyzés:

  1. Ú Adél!

    Ez megint kegyetlen.

    Nagyon sajnálom azt a napot.

    Nem csodálom,hogy annyira kivoltál eleve bukva és akkor még jött az én hülyeségem is...

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES