Oldalak

2009. március 27., péntek

Azt kapod amit megérdemelsz?

Ezen a kérdésen sokat gondolkoztam eddig és úgy gondolom ezután is.
De lássuk a jelenlegi véleményem.

Biztos van annak oka,hogy egyes embereknek miért nincs semmi problémája másoknak pedig miért jut a problémákból annyi,hogy azt még sok embernek is nehéz lenne feldolgozni nem pedig annak az egynek.

Sokáig gondoltam úgy,hogy a jó embereknek nem lehetnek problémáik a rossz embereknek pedig igen.Be kell látnom ez a gondolatom rohadt nagy marhaság volt hiszen én is tapasztaltam,hogy ez nem így megy és most ezzel nem magamat akarom sajnáltatni hiszen ismerek rengeteg embert akiknek tényleg hatalmas problémái vannak.

Hiszek abban,hogy a jó elnyeri jutalmát a rossz pedig a büntetését.

Lehet,hogy a sok rossz ellenére amit tapasztaltam én még mindig egy tündérmesében élek.Nem tudom.De h így van akkor se ébresszen fel senki,mert legalább ezt hagyják meg nekem:a jóba,az emberekbe vetett bizalmamat,hitemet és azt,hogy had gondoljam úgy,mindennek lesz még értelme és jutalma az életben.

Van akinek sokat kell szenvednie a boldogságért és van aki azt készen kapja.Ezzel azonban az a baj,hogy nem mindig igazságos alapon megy a dolog.
Tapasztalataim szerint pont fordítva megy,mint kellene.

Aki jó annak teperni kell aki rossz az pedig olyan életet kap,hogy álmodni sem lehetne szebbről.

Íme az én hitvallásom:
Lehet,hogy valaki egész életében egy mocskos,szemét alak volt és ennek ellenére csodás élete van.De mi ezt csak hisszük.Lehet,hogy van az illetőnek pénze,csupa csillogás az élete de ez csak a látszat.Amint kialszanak a fények,elmúlik a csillogás nem mennek semmire a hírnévvel,vagyonnal.Ekkor ébrednek rá,hogy az életük hiába mesés sokak szerint mégsem érnek vele semmit,mert nincsenek igaz barátaik,nem őket szeretik hanem a pénzt és a hírnevet.Az ilyen emberek látszólag boldogok.

Hiába van rengeteg pénze valakinek és vehet meg bármita a boldogságot,az emberek szeretetét nem lehet megvenni esetleg csak megjátszatni valakivel de annak pedig semmi értelme.
Az ilyen embereknek is vannak problémái ezért senki se gondolja azt,hogy akinek látszólag nincsenek problémái azok boldogok.Nekik még rosszabb,mint nekünk.

Nem tudhatják ki miért közeledik feléjük.

Én inkább küzdök az álmaimért,minthogy az egész az ölembe hulljon és ne tudjam megbecsülni és ne kelljen küzdenem semmiért.
Ennek a tipikus ellentéte amikor valaki egész életében csak másoknak szerzett örömet és mégis csak csupa rossz dolog jut nekik.Ezeknek az embereknek igaz,hogy sokmindenért kell szenvedniük de amire eljutnak a boldogságig sok mindenen mennek keresztül ezáltal még jobb emberek lesznek és megtudják majd becsülni azt amit az élet ajándékozott neki.

Hiszen akinek minden az ölébe pottyan az nem tudja megbecsülni viszont ha valaki küzdött valamiért akkor megbecsüli hiszen tudja milyen rögös út is vezetett el hozzá.
Azoknak akiknek rögös út vezet a boldogságig nincs másra szükségük,mint egy társra aki támogatja mindenben és együtt haladhatnak a boldogabb élet felé.

Egy dolgot ne felejtsen el senki!

Minden történésnek ami történt veled oka van.Ez kellett ahhoz,hogy azzá válj aki vagy.Ne akarj utólag semmit megváltoztatni fogadd el magad olyannak amilyen vagy és így mások is elfogadnak majd.

Ez a boldogság receptje ezért próbáld meg ezt követni.

Nem az észt akarom osztani,hiszen nekem is küzdenem kell sok mindenért de tudom,hogy miket kell tennem,tennie bárkinek ahhoz,hogy elérje a céljait.

Sokat gondolkozok azon mit és hogyan kell tenni ebben az életben.Ez is az emo létem egyik alapja.Nem a fájdalmon rágódok soha hanem azon,hogy hogyan kell ezt az egy életet megélni és nem is akárhogy hanem jól szeretném megélni és azt is tudom kivel akarom ezt az életet megosztani.

2 megjegyzés:

  1. Mekkorát alkottál már megint!

    Király vagy Adél!

    Nekem sem ment volna szebben pedig én még okosabb vagyok,mint te XD

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES