Oldalak

2009. március 30., hétfő

Remek de ettől még szomorú maradtam.

Olyan jó myspace-en bejelöltem a többi AFC-s fiút és visszajelöltek.
Jaj de jó! Ez nekem sokat jelent,tényleg.

A Mikinél olyan jó szám megy.Valami bombás szám.Nagyon nagy.Mindenki hallgassa meg.Engem feldobott,nyomtam is a dance-t.

A Petinek van egy pónilova.XD Olyan jó XD Írtam egy olyan jó kis kommentet.Szegény,na majd ha olvassa azt hiszem feküdni fog a nevetéstől...Olyan szép gitárja van.Nekem semmilyen sincs.RÍ

Nem beszéltem Péntek óta Zsoltival.Ó....olyan depi leszek így.Na de tudom,hogy van dolga szóval pozitívan állok hozzá,mert tudom,hogy elvan foglalva és így nem ér rá negatív dolgokon agyalni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES